Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Daniela schreef:Had je nog de licht verteerbare en intestinal voeders uit mijn vorige post bekeken. Ik werk in een dierenkliniek, en dat is wat de operatie patiënten mee naar huis krijgen voor de eerste dag. Misschien dat je rc/hills/specific niet zo geweldig vind als vers vlees.. Maar nog altijd beter dan bonzo lijkt mij. Plus, zo iets als A/D vinden ze meestal heel lekker. Ruikt ook erg sterk.
Nee, sorry, neem het mee in mijn beslissing. Lijkt mij ook niet echt goedkoop? Althans, dat is mijn ervaring van voeding bij een DA
Joh wat is duur? Het gaat maar om een paar blikjes hoor. Een dag of 2.....
Met dat hannesen met verschillende voedingen proberen bem je ws meer kwijt omdat hij dat niet eet en weggegooid wordt en zoals je merkt er diarree van krijgt ..... met daar straks misschien weer extra kosten omdat de darmen te geprikkeld zijn.......
renee-uk schreef:die olie zou ik er nu ook maar even niet door doen, het beest heeft al van die dunne ontlasting.
krijg inmiddels een beetje een raar gevoel bij dit topic hoor, doe je eigenlijk iets met de adviezen die je hier krijgt?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van niet.
Asterix schreef:Ik ga het morgen ook proberen wat Renéé opperde. Dit bevalt mij niets. Wellicht met wat olie erbij.
Omdat we elders op het forum het absoluut niet eens zijn, wil dit niet zeggen dat ik adviezen in de wint sla. Wat een mallotig gedoe om een topic-ruzie hier nog verder te willen uit vechten.
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Op een hond die zo ziek geweest is zou ik qua voeding niet bezuinigen, een lekker groentesoepje met mager soepvlees, wat rijst doorheen, wat gekookte kip , wat rundergehakt en lekker laten smikkelen i.p.v. maar allerlei meuk uit te proberen