Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het medicijn Selgian?
Ik wil dit voor Pasha gaan gebruiken. Doordat mijn buurvrouw tijden heeft lopen zeiken om mijn honden, heb ik er dagelijks een webcam op staan als ik weg ben. Ze blaffen overdag helemaal niet, alleen als er iemand aan de deur staat.
Nou ben ik er sinds een dag of 6 achter dat Pasha wel begint te blaffen rond 5 uur en daar na een kwartier mee ophoudt. Een paar minuten later kom ik thuis. Uiteraard zorg ik dat ze niet in het donker zitten en voldoende beweging krijgen.
Verder heb ik het idee dat ze steeds meer in haar eigen wereldje leeft, maar aan de andere kant is ze wel speelser dan ooit. Mijn conclusie is dat ze dement aan het worden is. Niks erg aan, beestje is bijna 13, maar ik wil haar wel zoveel mogelijk helpen.
En dus ga ik maandag bellen voor Selgian.
Wie gebruikt, of heeft datgebruikt, voor de hond? En wat waren jullie ervaringen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Selgian
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Selgian

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Selgian
Ik heb het bij Jolie gebruikt voor haar nerveuze, gespannen gedrag. Geen verschil gezien. Uiteindelijk íets verschil met Proquiet behaald qua rust.
Maar ik vraag me af of het helpt bij het alleen thuis zijn. Ze kan goed alleen blijven, maar begint alleen net te blaffen vóór je thuis komt?
Dan zou ik eerder aan een stukje verbandlegging/aangeleerd gedrag denken (zelf aangeleerd natuurlijk).
Toen ik het meegekregen heb bij de dierenarts zei hij wel dat ze goede resultaten hadden bij dementerende honden, dus niet geschoten i altijd mis.
Maar ik vraag me af of het helpt bij het alleen thuis zijn. Ze kan goed alleen blijven, maar begint alleen net te blaffen vóór je thuis komt?
Dan zou ik eerder aan een stukje verbandlegging/aangeleerd gedrag denken (zelf aangeleerd natuurlijk).
Toen ik het meegekregen heb bij de dierenarts zei hij wel dat ze goede resultaten hadden bij dementerende honden, dus niet geschoten i altijd mis.
- yukon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell
Teckel - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Heb je cholodin / choledin als eens geprobeerd. Daar hoor ik ook wel goede ervaring over voor dementerende honden en katten.
- kipo
- Zeer actief
Of Vitofyllin, verbetert de doorbloeding van hart, hersenen en spieren, zou ook tekenen van dementie moeten verminderen.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ga morgen eens googlen op dE andere middelen!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer: