Deden de honden die je hebt ontmoet, aan je verwachting.
Zo was Mazzel precies wat ik had verwacht.
De boeven dames van Gerda boven verwachting, ik was doodsbenauwd om er mee te gaan lopen.
Moderator: moderatorteam
Wat had je daar van verwacht danElmo/maureen schreef:Naar aanleiding van dit topichttp://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=257709
Deden de honden die je hebt ontmoet, aan je verwachting.
Zo was Mazzel precies wat ik had verwacht.![]()
De boeven dames van Gerda boven verwachting, ik was doodsbenauwd om er mee te gaan lopen.

Kom maar op hoor. Onze Spaniel is uitermate goed met dominante tantes.Bruce-Roxy schreef:Heb nog geen honden van t forum ontmoet, word ook lastig met mijn dominante tante..![]()
Mit schreef:Kom maar op hoor. Onze Spaniel is uitermate goed met dominante tantes.Bruce-Roxy schreef:Heb nog geen honden van t forum ontmoet, word ook lastig met mijn dominante tante..![]()
Tollers zijn ook niet angstigNanna schreef:Eigenlijk voldeden alle forumhonden die ik heb gezien wel aan mijn verwachting.
Moet zeggen dat ik de Tollers van Tollerlover leuker vond dan ik gedacht had. De meeste Tollers die hier lopen zijn schijtende bang, en dat waren de hare niet

Dit is Rox dr manke, ze gaat prima met reuen...dagmar88 schreef:Mit schreef:Kom maar op hoor. Onze Spaniel is uitermate goed met dominante tantes.Bruce-Roxy schreef:Heb nog geen honden van t forum ontmoet, word ook lastig met mijn dominante tante..![]()
Niko is er dol op.
Er zijn zelfs mensen geweest die mijn kreng aandurfden bij hun reu

Bruce-Roxy schreef: Dit is Rox dr manke, ze gaat prima met reuen...
Dat is waar, dan maar een x een wandeldate met een Leuke sterk in zn schoenen staande reu!dagmar88 schreef:Bruce-Roxy schreef: Dit is Rox dr manke, ze gaat prima met reuen...
Leuke reuen zat hier.