Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kan wel janken. Mijn prinsesje, mijn gnuivenkindje, mijn poederdonsje...
Ze is loops en we hebben momenteel een aantrekkelijke meneer in huis. Nou. Dánsjes doet ze voor hem, ze blijft maar bij hem in de buurt, ze lebbert zijn piemel af en draait zich met haar staartje strak naast zich naar hem om. Met bloot kontje en naar achter gestoken flof natuurlijk. Het is gewoon genant, mijn baby doet dat soort dingen niet!
Overigens heeft de meneer al in de gaten dat het Echt.Niet. gaat werken. De freule alleen nog niet
Wat een slettebak
Heb hier nu de 3e die in d'r laatste week zit(godzijdank)
Teun kan geen loopse teef meer zien
En dan is nog niet eens zijn vriendin Pien loops geweest, die voldoet volledig aan jou beschrijving, van af een dag of 5. En die krijgt mijn adonis uiteindelijk zover dat hij one-ballen dekt en vaker op een dag, als ik dan al 2 keer zo'n 20 minuten op m'n knieën bij het paar heb gezeten, vind ik 't genoeg en krijgt hij een rompertje aan.
Ik duim dat ze een keer overslaat.
Nou het gaat gewoon door. Morris duwt met zijn neus heel die Tsuk omlaag en dan is zij er helemaal klaar voor. Maarja, kan niet dus dan gaat hij haar maar wassen.
En uiteraard de neus onder de buik, ik zag net Tsuki voorbij koprollen
Heb er hier drie op het moment die dekrijp zijn, zodra we het bos in komen gaan ze blaffen en Tama hysterisch gillen en dat helpt want even later komt Bowie een klein Jack russeltje met ballen er aan gesneld om de meiden te helpen, alleen jammer dat het van mij niet mag, maar als je het ziet lig je in een deuk, de meiden verkrachten hem zowat. Alleen doordat er drie gillend en al rondjes om hem draaien weet hij niet welke van de drie hij nou moet hebben, af en toe bespringt hij er een maar hij is nogal klein dus kan er niet goed bij en ik blijf natuurlijk niet stil staan en loop gewoon door.
Niet dat ik weg ga hoor de eigenaar is er altijd gewoon bij, die is altijd op de fiets dus die kan snel achter zijn hondje aan. Die man vind het nog leuk ook voor zijn reutje want pas hebben we hem drie ochtenden niet gezien en toen zei die man dat hij ons drie dagen lang gezocht heeft.
Nu helpen de meiden elkaar thuis maar. Deze keer mag Tama ook ineens mee doen, eerst was het alleen Nikkie en Jarah die elkaar besprongen. Alleen Nikkie weet niet of ze het echt wel leuk vind dat Tama ook mee doet. Af en toe breek ik het maar af voordat ze elkaar te lijf gaan. Als er twee bezig zijn gaat het altijd wel goed, maar drie is teveel denk ik.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Haha!! Toen Rox loops was dook bruce er ook steeds bovenop! (hij is met 6 maanden geholpen, en komt tot haar knie!) Ik weet niet voor wie het nou zieliger was!
Roxy ging er overigens wel mooi rustig voor zitten!!
Laatst gewijzigd door Bruce-Roxy op 21 dec 2012 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier is Niko degene die dansjes doet.
Mijn prinsesje is geen slettebak Ze is zeer kieskeurig en moet geen Niko aan haar lijf. Loops zijn betekent met een romper en luier lekker in het dekbed gerold op de bank liggen ruften