geen reet? Ik vind 900 euro alles behalve geen reet....iones schreef:Een hond is geen ding malinois, dat besef je toch wel he?malinois schreef:Overigens betweterig ja dus, mijn genoemde probleem kent ze blijkbaar niet eens. Daarnaast besist mevr de dierenarts toch niet waar iemand zijn geld aan uitgeeft? Misschien heeft die beste man net een enorme belastingaanslag gehad, noem maar wat, en die zul je toch echt eerst moeten betalen die kijken niet of jij een hond hebt.
Als je er geen reet voor over hebt, moet je er niet aan beginnen.
Mensen hebben nu eenmaal geen schatkist in hun kelder staan of zo'n boompje in de tuin met geldblaadjes...
Of mag je alleen maar een hond als je minimaal 60000 per jaar verdiend?
Wat het dan met 'geen ding' te maken heeft is me werkelijk een raadsel... die man heeft er grof geld voor over gehad blijkbaar maar eens houd het op is het potje leeg. Een DA die dan met een strakke kop de hond kan aannemen omdat ze niet wil bijspringen bij hem maar wel voor een ander heeft het dan voor mij direct afgedaan... bah... en dan ook nog oordelen over 'had ie maar een verzekering moeten nemen' (wat niet eens mogelijk is zoals je leest en zij had moeten weten) en even wil beslissen wat iemand anders zou moeten doen. Ik heb er weinig goeds voor over in ieder geval.