Ik ben nu boven aan het werk en wilde proberen om Sari gewoon los in de woonkamer te laten. Alle spullen op de tafels weggeruimd, dus er lag niets wat ze kom slopen en eten. (Op de meubels na)
Na een uurtje kom ik beneden, zie ik ineens iets van zilverpapier op de mat liggen. Raar, dus ik kijk wat het is, zie ik omepr staan. Toen meteen alarmbellen, shit mijn medicijnen die op het aanrecht liggen.
Ik kijken, en ja hoor, de aangebroken strip is spoorloos.
Hele huis op zijn kop gezet, maar buiten wat kleine stukjes zilverpapier niets te vinden.
Meteen de dierenarts gebeld uiteraard, die heeft nog gebeld met het toxisch centrum maar gezien haar gewicht en de hoeveelheid pillen die er nog inzaten kan het gelukkig geen kwaad.
Ze kan hooguit iets van diarree krijgen of braken, ook van de verpakking die dus ook op is.
Het kan ook zijn dat ze met Kyra gedeeld heeft, dus dan hebben ze beiden iets binnen gekregen.
Ik weet dat Kyra normaal nooit iets pakt, maar als het dan op de grond ligt zal ze best kunnen meedoen.
Vanaf nu dus ook het aanrecht maar helemaal leegmaken. En dit lag ook nog helemaal aan de muurkant zeg maart dus hoe ze het te pakken heeft gekregen ...... Daar heb ik dus ook totaal niet bij stilgestaan dat ze op het aanrecht klimt
Ondertussen weer een paar grijze haren erbij, maar wat ben ik blij dat het geen kwaad kan.