Wij hebben wat twijfels over onze HUS. Ik zal niet zeggen welke het is, maar wel enkele vragen aan jullie stellen.
In de tweede week dat we de HUS hadden, kwamen we thuis van ons werk en was Sam buiten de bench. Hij had enkele dingen stukgeknaagd. Niet dat het hele belangrijke dingen waren hoor.
De bench zat wel dicht. Dus we hebben gebeld naar de HUS hoe dat zat. Zij bleven volhouden dat ze hem in de bench hadden gedaan. En waren er zeker van dat ze de bench dicht hadden gedaan. Nou zat di bench natuurlijk dicht, maar volgens ons is hij er nooit weer in gestopt na het wandelen.
Een ander moment was dat ik toevallig thuis werkte. Ik zat boven en dacht de deur maar 1x gehoord te hebben. Toen was het al 14u. Terwijl ze hem volgens eigen zeggen rond 11-12u ophalen en rond 14u thuis brengen.
Nou was ik vandaag toevallig ook weer thuis. Ik zat weer boven en hoorde de deur. Daarna nog een keer en toen zag ik de man van de HUS buiten lopen zonder Sam! Hij zag mij toevallig uit het raam kijken en gebaarde of ik even naar beneden wilde komen. Dus ik ging naar beneden. Hij vertelde dat Sam trilde. En dat hij als een hond trilt deze niet meeneemt of later meeneemt als hij honden mee heeft die Sam beter zou kennen

Wat vinden jullie hiervan? Volgens mij trilt hij dan gewoon uit enthousiasme of dat hij nodig moet plassen...zijn onze twijfels gegrond?