Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gezocht; "fijne" DA Zoutelande / Vlissingen / Domburg
Moderator: moderatorteam
-
~Suzanne~
- Zeer actief
gezocht; "fijne" DA Zoutelande / Vlissingen / Domburg
Hoi,
binnenkort zitten we een weekje daar en ik wil, gewoon uit voorzorg, een "goede" en "fijne" DA in mijn boekje hebben staan; stel dat we die nodig hebben.......
Wie heeft een suggestie?
Suzanne
binnenkort zitten we een weekje daar en ik wil, gewoon uit voorzorg, een "goede" en "fijne" DA in mijn boekje hebben staan; stel dat we die nodig hebben.......
Wie heeft een suggestie?
Suzanne
Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 16 dec 2012 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: gezocht; "fijne" DA Zoutelande / Middelburg
Kortgene is niet echt nabij daar geloof ik. Maar die daar huishield vond ik wel een fijne toen ik hem nodig had. Maar als het nodig is ga je in mijn ogen toch naar de dichtst bijzijnde. Ik had dat althans destijds wel toen ik op vakantie ineens met een hoopje hond stond. Geluk dat het een fijne was en kort om de hoek zat.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik kan natuurlijk googelen op de dichtsbijzijnde
maar soms is het fijn om ervaringen te horen van anderen.. of aanbevelingen. Het zou uiteraard gaan om nood-situaties en dan is "elke DA goed"... hoop ik dan maar 
Suzanne
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
blondie schreef:Kortgene is niet echt nabij daar geloof ik. Maar die daar huishield vond ik wel een fijne toen ik hem nodig had. Maar als het nodig is ga je in mijn ogen toch naar de dichtst bijzijnde. Ik had dat althans destijds wel toen ik op vakantie ineens met een hoopje hond stond. Geluk dat het een fijne was en kort om de hoek zat.
Kortgene is idd voor nood te ver weg; dat gaat zeker 45 minuten duren.
Ik zoek het echt in Vlissingen Domburg Zoutelande; dat 3-hoekje.
Met Guinnie in het achterhoofd, maar ja... ook de kerels kunnen wat gaan mankeren tenslotte.
Suzanne
-
Ήυs
Re: gezocht; "fijne" DA Zoutelande / Vlissingen / Domburg
Waar zit je precies dan?
Ik heb goede ervaringen met dierenartsenpraktijk van der Wolf in Vlissingen
Ze zijn top met honden! Zij zelf is alleen wat minder met katten vind ik. En ik ga ook redelijk vaak naar Diender. Over hem ben ik ook vrij tevreden.
Edit: in west-Kapelle zit ook een goede
ben alleen de naam ven kwijt.. Zal het eens na zoeken.
Ik heb goede ervaringen met dierenartsenpraktijk van der Wolf in Vlissingen
Edit: in west-Kapelle zit ook een goede
Laatst gewijzigd door Ήυs op 16 dec 2012 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Er zijn mensen die in die regio wonen dus die zullen best wel adressen weten. Ik reageerde vanuit mijn beleving en ik zat daar en heb de da toen inderdaad nodig gehad, was zo blij dat er 1 om de hoek zat toen~Suzanne~ schreef:blondie schreef:Kortgene is niet echt nabij daar geloof ik. Maar die daar huishield vond ik wel een fijne toen ik hem nodig had. Maar als het nodig is ga je in mijn ogen toch naar de dichtst bijzijnde. Ik had dat althans destijds wel toen ik op vakantie ineens met een hoopje hond stond. Geluk dat het een fijne was en kort om de hoek zat.
Kortgene is idd voor nood te ver weg; dat gaat zeker 45 minuten duren.
Ik zoek het echt in Vlissingen Domburg Zoutelande; dat 3-hoekje.
Met Guinnie in het achterhoofd, maar ja... ook de kerels kunnen wat gaan mankeren tenslotte.
Suzanne
Goed dat je vantevoren informatie inwint.
- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
- Aantal honden: 1
Middelburg is ook vlakbij...(hoogveld-meesters) toppie daar.
En in nood kan je ook in Oost-souburg terecht...ook een geschikte vent...
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
-
Ήυs
Ik vind van den akker een fijne man maar wel erg ouderwetsvivke1965 schreef:Middelburg is ook vlakbij...(hoogveld-meesters) toppie daar.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Graag!Fafo schreef:Waar zit je precies dan?
Ik heb goede ervaringen met dierenartsenpraktijk van der Wolf in VlissingenZe zijn top met honden! Zij zelf is alleen wat minder met katten vind ik. En ik ga ook redelijk vaak naar Diender. Over hem ben ik ook vrij tevreden.
Edit: in west-Kapelle zit ook een goedeben alleen de naam ven kwijt.. Zal het eens na zoeken.
Ik heb v/d Wolf ook op mijn lijstje staan en 1 in Domburg. Beide praktijken lijken "wat betreft de website" wel in orde
Het gaat er mij om dat als zich een ongeval voordoet ik niet eerst moet gaan zoeken naar een adres.
Of... als Guinnie onverhoopt......
Suzanne
-
Ήυs
Ik was mis! Het is in oostkapelle.~Suzanne~ schreef:Graag!Fafo schreef:Waar zit je precies dan?
Ik heb goede ervaringen met dierenartsenpraktijk van der Wolf in VlissingenZe zijn top met honden! Zij zelf is alleen wat minder met katten vind ik. En ik ga ook redelijk vaak naar Diender. Over hem ben ik ook vrij tevreden.
Edit: in west-Kapelle zit ook een goedeben alleen de naam ven kwijt.. Zal het eens na zoeken.
Ik heb v/d Wolf ook op mijn lijstje staan en 1 in Domburg. Beide praktijken lijken "wat betreft de website" wel in orde
Het gaat er mij om dat als zich een ongeval voordoet ik niet eerst moet gaan zoeken naar een adres.
Of... als Guinnie onverhoopt......
Suzanne
Ik ben hier met spoed een keer heen gemoeten toen fodor in het weekend bijna een maagkanteling kreeg. Ze waren snel en erg kundig! Ik had er echt een heel goed gevoel bij. Het is voor mij steeds iets te ver rijden om er mijn vaste DA van te maken, maar als ik er vlakbij woonde had ik het gedaan!
http://www.dapwalcheren.nl/
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
vivke1965 schreef:Middelburg is ook vlakbij...(hoogveld-meesters) toppie daar.
Souburg slechte verhalen over gehoord.
Toen ik nog in Vlissingen en later Oost-Souburg woonde ging ik naar Dierenkliniek de Ark in Middelburg.
Zit op de Bluesroute.
Zeer kundige en lieve mensen daar, en nu ik in Terneuzen woon nog steeds mijn dierenarts want ze werken samen
Diender in Vlissingen ben ik ook nog een tijdje geweest.
Heb daar niet al te beste ervaringen mee, zelfde geld voor die dierenarts in Middelburg die in de stad zit.
Was daar vorig jaar met spoed omdat Elena en Kenji hadden gevochten , zegt ze ja als je ze allebei laat steriliseren gaan ze nooit meer vechten.
Onnodig te vertellen dat dat ook meteen de laatste keer is geweest dat ik daar kwam
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints