Als de hond, buiten de operatie om, heel goed zat bij zijn baasje, waarom daar dan niet naar terug? Op deze manier heb ik niet het idee dat het welzijn van de hond voorop staat maar dat er toch een ego hier of daar om de hoek komt kijken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
weer hond in de opvang
Moderator: moderatorteam
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Re: weer hond in de opvang
Een hele rare gang van zaken en ik krijg er een hele nare smaak van in mijn mond
Als de hond, buiten de operatie om, heel goed zat bij zijn baasje, waarom daar dan niet naar terug? Op deze manier heb ik niet het idee dat het welzijn van de hond voorop staat maar dat er toch een ego hier of daar om de hoek komt kijken.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik vind het een raar en vaag verhaal, jij krijgt het wel voor elkaar en de baas niet... nou prima toch, hond terug en de baas betaald jou in delen terug
Laat het op papier zetten.
En hier zitten ook enorme energieke honden in de kennel hoor, gaat prima zolang ze daarnaast uitstekende beweging krijgen en de mogelijkheid om hun energie kwijt te kunnen. Want al zitten ze binnen in huis, dat gebeurd hier binnen ook echt niet hoor
En hier zitten ook enorme energieke honden in de kennel hoor, gaat prima zolang ze daarnaast uitstekende beweging krijgen en de mogelijkheid om hun energie kwijt te kunnen. Want al zitten ze binnen in huis, dat gebeurd hier binnen ook echt niet hoor

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Waar haal jij die kennel nu weer vandaan dan? Lees ik ergens overheen? Baas heeft de eerste behandeling ook betaald, dus ik vraag me af of "niet willen" hier van toepassing is.tekkel schreef:Lijkt mij een slecht idee: daar zat ze alleen maar hyperdieper onzindelijk te nixen in een kennel. Al 10 maanden langDjockPuck schreef:Lijkt mij een erg goed idee. Weer terug naar zijn eigen huis.Renske schreef:Als de vorige eigenaren een prima baasje voor hem waren (maar de financiële mogelijkheden op dit moment niet hebben), zou hij dan niet alsnog terug kunnen en een regeling getroffen worden?Met een baas die de noodzakelijke medische behandelingen niet kon/wilde betalen...
Nou ja, dit dus.Tamara. schreef:Een hele rare gang van zaken en ik krijg er een hele nare smaak van in mijn mond![]()
Ik snap ook niet goed waar de fokker over na moet denken? Wat heeft de fokker in deze verkeerd gedaan dan?
Edit: ik zie al waar die kennel vandaan komt, maar dat zegt m.i. Weinig over de mate waarin er met de hond iets ondernomen wordt.
Laatst gewijzigd door luna2906 op 15 dec 2012 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank1985
- Zeer actief
Als de hond verder fijn op zijn plek zat lijkt mij bovenstaande een prima plan. Of een da zoeken die evt een betalingsregeling wil afspreken. Ik weet er evt wel een. Heb nog niet zolang geleden een rekening van 700 euro gehad. Da gaf aan dat als dit een probleem was het best in termijnen kon. Was gelukkig niet nodig maar er zijn vaak best mogelijkheden. Ik wil je best de gegevens eens geven zodat de eigenaar eens kan informeren.malinois schreef:Ik vind het een raar en vaag verhaal, jij krijgt het wel voor elkaar en de baas niet... nou prima toch, hond terug en de baas betaald jou in delen terugLaat het op papier zetten.
Nogmaals als de hond op zijn plaats zat snap ik niet waarom die niet terug " mag "
En de fokker bellen lijkt mij idd geen slecht plan. Een beetje fokker wil toch weten wat er aan de hand is met zijn of haar honden?
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
ik vind het een vaag en triest verhaal, dat de vorige eigenaar uit wanhoop de hond wou laten inslapen omdat hij geen andere uitweg zag.. maar die is er nu kennelijk opeens wel en dan zou de hond opeens niet meer geschikt zijn voor de eigenaar?
wie bepaald dat voor de hond? ik denk dat de fokker daar wel op gescreend heeft met een andere kijk en ervaring hierop?
er is zelfs een fonds of stichting die kan helpen bij honden die noodzakelijk een operatie nodig hebben maar de eigenaar dit niet kan betalen, of deze bestaat niet meer dat kan ook nog.. maar ik denk dat er wel meer wegen zijn, maar de vorige eigenaar dit simpelweg niet weet en ondersteuning in krijgt van buitenstaanders.. dat is al triest genoeg, om zo je hond te moeten inleveren omdat een DA niet wilt meewerken en andere opties kan voorstellen of helpen via andere wegen..
misschien kan de dierenbescherming ook wat doen, qua financiën en een oproep plaatsen voor een inzameling.. of een wandeling organiseren voor de eigenaren om geld in te zamelen?
wie bepaald dat voor de hond? ik denk dat de fokker daar wel op gescreend heeft met een andere kijk en ervaring hierop?
er is zelfs een fonds of stichting die kan helpen bij honden die noodzakelijk een operatie nodig hebben maar de eigenaar dit niet kan betalen, of deze bestaat niet meer dat kan ook nog.. maar ik denk dat er wel meer wegen zijn, maar de vorige eigenaar dit simpelweg niet weet en ondersteuning in krijgt van buitenstaanders.. dat is al triest genoeg, om zo je hond te moeten inleveren omdat een DA niet wilt meewerken en andere opties kan voorstellen of helpen via andere wegen..
misschien kan de dierenbescherming ook wat doen, qua financiën en een oproep plaatsen voor een inzameling.. of een wandeling organiseren voor de eigenaren om geld in te zamelen?

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Lijkt mij ook.frank1985 schreef:Als de hond verder fijn op zijn plek zat lijkt mij bovenstaande een prima plan. Of een da zoeken die evt een betalingsregeling wil afspreken. Ik weet er evt wel een. Heb nog niet zolang geleden een rekening van 700 euro gehad. Da gaf aan dat als dit een probleem was het best in termijnen kon. Was gelukkig niet nodig maar er zijn vaak best mogelijkheden. Ik wil je best de gegevens eens geven zodat de eigenaar eens kan informeren.malinois schreef:Ik vind het een raar en vaag verhaal, jij krijgt het wel voor elkaar en de baas niet... nou prima toch, hond terug en de baas betaald jou in delen terugLaat het op papier zetten.
![]()
Nogmaals als de hond op zijn plaats zat snap ik niet waarom die niet terug " mag "
En de fokker bellen lijkt mij idd geen slecht plan. Een beetje fokker wil toch weten wat er aan de hand is met zijn of haar honden?
Iones geeft aan dat het wel te ritselen is om de hond voor een zacht prijsje te laten opereren.
De fokker wil een gedeelte betalen en laat dat overeen komen met het bedrag wat Iones moet betalen dan spelen ze gelijk en kan de hond terug naar baasje .
Iedereen gelukkig en diegeen die zich zo hard op de borst willen slaan kunnen dat ook nog doen.
Jezsu wat kan het leven soms moeilijk zijn.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- frank1985
- Zeer actief
Nou. Opgelost!bouvierpoedel schreef:Lijkt mij ook.frank1985 schreef:Als de hond verder fijn op zijn plek zat lijkt mij bovenstaande een prima plan. Of een da zoeken die evt een betalingsregeling wil afspreken. Ik weet er evt wel een. Heb nog niet zolang geleden een rekening van 700 euro gehad. Da gaf aan dat als dit een probleem was het best in termijnen kon. Was gelukkig niet nodig maar er zijn vaak best mogelijkheden. Ik wil je best de gegevens eens geven zodat de eigenaar eens kan informeren.malinois schreef:Ik vind het een raar en vaag verhaal, jij krijgt het wel voor elkaar en de baas niet... nou prima toch, hond terug en de baas betaald jou in delen terugLaat het op papier zetten.
![]()
Iones geeft aan dat het wel te ritselen is om de hond voor een zacht prijsje te laten opereren.
De fokker wil een gedeelte betalen en laat dat overeen komen met het bedrag wat Iones moet betalen dan spelen ze gelijk en kan de hond terug naar baasje .
Iedereen gelukkig en diegeen die zich zo hard op de borst willen slaan kunnen dat ook nog doen.

-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
tekkel schreef:Lijkt mij een slecht idee: daar zat ze alleen maar hyperdieper onzindelijk te nixen in een kennel. Al 10 maanden langDjockPuck schreef:Lijkt mij een erg goed idee. Weer terug naar zijn eigen huis.Renske schreef:Als de vorige eigenaren een prima baasje voor hem waren (maar de financiële mogelijkheden op dit moment niet hebben), zou hij dan niet alsnog terug kunnen en een regeling getroffen worden?Met een baas die de noodzakelijke medische behandelingen niet kon/wilde betalen...
Waar lees jij dan dat zij onzindelijk was/is.. En in een kennel zit, ik bedoel de meeste tijd van de dag.
Het eerste oog is toch gewoon betaald door de eigenaar.
Dus het niet willen betalen, lijkt mij toch echt het niet kunnen betalen.
Maar er kan nu wel van alles geregeld worden ( alle lof hoor voor TS)
TS zegt zelf al dat hij ten einde raad de hond bij de DA bracht om haar te laten inslapen.
Was vast niet zijn bedoeling.
Groetjes Willy, Djock en Puck

- dagmar88
- Zeer actief
-
Lillith
- Zeer actief
frank1985 schreef:Nou. Opgelost!bouvierpoedel schreef:Lijkt mij ook.frank1985 schreef:Als de hond verder fijn op zijn plek zat lijkt mij bovenstaande een prima plan. Of een da zoeken die evt een betalingsregeling wil afspreken. Ik weet er evt wel een. Heb nog niet zolang geleden een rekening van 700 euro gehad. Da gaf aan dat als dit een probleem was het best in termijnen kon. Was gelukkig niet nodig maar er zijn vaak best mogelijkheden. Ik wil je best de gegevens eens geven zodat de eigenaar eens kan informeren.malinois schreef:Ik vind het een raar en vaag verhaal, jij krijgt het wel voor elkaar en de baas niet... nou prima toch, hond terug en de baas betaald jou in delen terugLaat het op papier zetten.
![]()
- iones
- Zeer actief
Maar die fulltime werkte en waar ze de hele dag in een kennel zat. Daar is deze hond echt niet geschikt voor. Ze ís al adhd, en dan wordt ze adhd in het kwadraat. Mijn dierenarts vindt deze hond totaal ongeschikt voor de kennel en heeft nú al de indruk dat ze iets rustiger is.bouvierpoedel schreef: Die wel een operatie van 900 pieken ertegenaan heeft gegooit en die met haar tijd heeft gespendeerd om een jachttraining te volgen.
Dus zo zwart /wit is het ook niet hoor.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
sinds wanneer zijn da's gedragsdeskundigen?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- iones
- Zeer actief
mOet je daar dan een gedragsdeskundige voor zijn dan?renee-uk schreef:sinds wanneer zijn da's gedragsdeskundigen?
Dit is toch simpelweg basiskennis over een hond.
dat is zeker een probleem. Daarom is het handig dat de veearts mee denkt en mee probeert te plaatsen. Want mogelijk is zij bereid om in haar kennissenkring (jachthondenwereld, waaronder veel DS korthaar) die mensen te matsen of afspraken te maken.Nanna schreef:
Ja, ik denk wel dat mensen staan te dringen voor een hond die ws weer voor hoge medische kosten komt te staan....
En ook deze veearts vindt deze hond niet geschikt om de hele dag in een kennel te laten zitten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
DjockPuck
- Zeer actief
Ohh ze zat dus de hele dag in een kennel, dat had ik niet gelezen. sorry.iones schreef:Maar die fulltime werkte en waar ze de hele dag in een kennel zat. Daar is deze hond echt niet geschikt voor. Ze ís al adhd, en dan wordt ze adhd in het kwadraat. Mijn dierenarts vindt deze hond totaal ongeschikt voor de kennel en heeft nú al de indruk dat ze iets rustiger is.bouvierpoedel schreef: Die wel een operatie van 900 pieken ertegenaan heeft gegooit en die met haar tijd heeft gespendeerd om een jachttraining te volgen.
Tja word het verhaal toch wel een beetje anders van voor mij.

- renee-uk
- Zeer actief
ik vind het een bullshit verhaal en bijzonder oneerlijk naar de vorige eigenaar toe.
maar waarschijnlijk krijg je er wel een geweldig kerstgevoel van iones

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- iones
- Zeer actief
Meidje, jij weet helemaal niets! Jij weet helemaal niet of ik uberhaupt een kerstgevoel heb hierbij!renee-uk schreef:ik vind het een bullshit verhaal en bijzonder oneerlijk naar de vorige eigenaar toe.
Ik heb met de eigenaar uitgebreid gesproken. HIj hoopt heel erg dat de hond geplaatst wordt. En mocht de nieuwe eigenaar er over een jaar of 2 mee omhoog komen te zitten, dan wil hij hem graag terug!
Maar voor die tijd...... hij dúrft niet meer! Snap dat nou eens!!!!!!!!!
Als ik hem de garantie kon geven dat het bij deze laatste operatie zou blijven, dan zou hij mogelijk zich nog eens achter de oren krabben. Maar dat kan niet.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Oh god een hond die net bij een nieuw adres zit word al gelijk een labeltje opgeplakt en dat het bij hun stukken beter gaat in huis ,want bij het andere baasje was het zoooooo zieligggg.
Effe lekker je statement kracht bij zetten dar de DA en nu deze veearts dat ook vinden en ja plaatje is geloofwaardig.
Effe lekker je statement kracht bij zetten dar de DA en nu deze veearts dat ook vinden en ja plaatje is geloofwaardig.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- renee-uk
- Zeer actief
dat dusbouvierpoedel schreef:Oh god een hond die net bij een nieuw adres zit word al gelijk een labeltje opgeplakt en dat het bij hun stukken beter gaat in huis ,want bij het andere baasje was het zoooooo zieligggg.
ik word naar van dit topic, dus ik ga hier ook maar niet meer kijken.
god behoede de mensheid voor dit soort wereldverbeteraars

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Maar die garantie kun je niemand geven. Is dat wel eerlijk naar volgende kopers toe dan? Hond gaat verkocht weer worden en dan lopen die mensen ook weer het risico op hoge kosten.iones schreef:Meidje, jij weet helemaal niets! Jij weet helemaal niet of ik uberhaupt een kerstgevoel heb hierbij!renee-uk schreef:ik vind het een bullshit verhaal en bijzonder oneerlijk naar de vorige eigenaar toe.
Ik heb met de eigenaar uitgebreid gesproken. HIj hoopt heel erg dat de hond geplaatst wordt. En mocht de nieuwe eigenaar er over een jaar of 2 mee omhoog komen te zitten, dan wil hij hem graag terug!
Maar voor die tijd...... hij dúrft niet meer! Snap dat nou eens!!!!!!!!!
Als ik hem de garantie kon geven dat het bij deze laatste operatie zou blijven, dan zou hij mogelijk zich nog eens achter de oren krabben. Maar dat kan niet.
Wat ik niet snap is dat de da niet in wilde laten slapen en jou belde, maar niet de eigenaar een andere optie gaf. Als je als da er tegen bent om een hond in te laten slapen omdat de eigenaar niet nog een operatie kan betalen, met het risico op later weer eens een operatie.. Had het dan niet beter geweest om de hond in te laten slapen?
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat ik mij het meest afvraag is het entropion of distichias wat de hond heeft??
Want entropion is door vrijwel elke DA te opereren maar distichias is wat lastiger..
Entropion is met een beetje huid onder het oog wegsnijden op te lossen en kost een narcose en chirurgisch uurloon .
Ik denk dus dat er eerst duidelijk moet zijn wat de hond precies heeft want een geopereerde entropion is klaar maar distichias kan inderdaad nog weer eens terugkomen, al heb ik mijn vraagtekens bij de rekening van de eerste operatie!
Want entropion is door vrijwel elke DA te opereren maar distichias is wat lastiger..
Entropion is met een beetje huid onder het oog wegsnijden op te lossen en kost een narcose en chirurgisch uurloon .
Ik denk dus dat er eerst duidelijk moet zijn wat de hond precies heeft want een geopereerde entropion is klaar maar distichias kan inderdaad nog weer eens terugkomen, al heb ik mijn vraagtekens bij de rekening van de eerste operatie!
Sandra

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Dat schrijft ts in haar openingspostDjockPuck schreef:tekkel schreef:Lijkt mij een slecht idee: daar zat ze alleen maar hyperdieper onzindelijk te nixen in een kennel. Al 10 maanden langDjockPuck schreef:Lijkt mij een erg goed idee. Weer terug naar zijn eigen huis.Renske schreef:Als de vorige eigenaren een prima baasje voor hem waren (maar de financiële mogelijkheden op dit moment niet hebben), zou hij dan niet alsnog terug kunnen en een regeling getroffen worden?Met een baas die de noodzakelijke medische behandelingen niet kon/wilde betalen...
Waar lees jij dan dat zij onzindelijk was/is.. En in een kennel zit, ik bedoel de meeste tijd van de dag.
Maar man wat een ADHD hond is dat zeg! Heeft geen rust, kan niet liggen en is niet eens zindelijk want heeft altijd in de kennel gezeten. Ze is nu rustig want ik heb al met de honden flink gelopen, ga straks weer. En ik heb haar net maar in de bench gedaan, anders kan ik zelf niet rustig zitten. Maar ik hoop dat het me toch lukt om er nog een huishond van te maken. Ik denk dat ze moet wennen aan al die prikkels om haar heen. In een kennel gebeurt immers niet zoveel, zeg maar gerust de hele dag niks.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- dagmar88
- Zeer actief
Dat ze afhankelijk van hoe de baas het handig vond zich in de kennel kon ontlasten
Er zijn zo veel mensen met honden die volle werkweken draaien. Is een hond dan beter af binnen?
En zelfs of ze onzindelijk was weet je niet, want door stress kunnen ze ook een terugval hebben.
Verder zijn die prikkels natuurlijk niet zo vreemd, met een jong hondje dat tussen baas, 'opvang' en dierenartsen heen en weer wordt geslingerd.
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2
't is me woarlijk een wonderlijck verhaaltje.
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

'hahaha jij bent geweldig'

- frank1985
- Zeer actief
Nog maar eens,
Als die man gek is op zijn hond. Maar hij heeft even niet het geld. Dan zijn er toch andere minder radicale oplossingen ? Zal ik je ff de gegevens van mijn eerder aangehaalde da geven die zeer coulant is? Kom zeg dit gaat toch nergens over?
Nee ik heb betere herplaats en opvang acties gelezen en meegemaakt.
Als die man gek is op zijn hond. Maar hij heeft even niet het geld. Dan zijn er toch andere minder radicale oplossingen ? Zal ik je ff de gegevens van mijn eerder aangehaalde da geven die zeer coulant is? Kom zeg dit gaat toch nergens over?
Nee ik heb betere herplaats en opvang acties gelezen en meegemaakt.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
weer hond in de opvang
bouvierpoedel schreef:Oh god een hond die net bij een nieuw adres zit word al gelijk een labeltje opgeplakt en dat het bij hun stukken beter gaat in huis ,want bij het andere baasje was het zoooooo zieligggg.
Idd
maar goed wrs mist de veearts/DA van Iones die basiskennis....
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ik vind het gewoon een triest verhaal,...........
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik werk ook, dus hier ook zeer energieke sporthonden in de kennel dan kunnen ze uitrusten. Het is weer gedaan met de rust zodra ik thuis kom.iones schreef:Maar die fulltime werkte en waar ze de hele dag in een kennel zat. Daar is deze hond echt niet geschikt voor. Ze ís al adhd, en dan wordt ze adhd in het kwadraat. Mijn dierenarts vindt deze hond totaal ongeschikt voor de kennel en heeft nú al de indruk dat ze iets rustiger is.bouvierpoedel schreef: Die wel een operatie van 900 pieken ertegenaan heeft gegooit en die met haar tijd heeft gespendeerd om een jachttraining te volgen.
Maar ja van gedrag hebben ook weinig DA kaas gegeten...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik krijg er ook een heel naar gevoel bij, bah!renee-uk schreef:dat dusbouvierpoedel schreef:Oh god een hond die net bij een nieuw adres zit word al gelijk een labeltje opgeplakt en dat het bij hun stukken beter gaat in huis ,want bij het andere baasje was het zoooooo zieligggg.
ik word naar van dit topic, dus ik ga hier ook maar niet meer kijken.
god behoede de mensheid voor dit soort wereldverbeteraars
Moet je eens vragen aan het nieuwe baasje van Schoffie hoe druk Schoffie de eerste WEKEN was toen zij hem opgehaald hadden. Hij brak bijna het hele huis af. (zo goed als nooit binnen geweest). En dat toch terwijl je hem niet eens opmerkte hier in de kennel. Tot zover de geweldige baisiskennis van Iones

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
en Iones zelf ookcrutz schreef:bouvierpoedel schreef:Oh god een hond die net bij een nieuw adres zit word al gelijk een labeltje opgeplakt en dat het bij hun stukken beter gaat in huis ,want bij het andere baasje was het zoooooo zieligggg.
Iddgeef een hond eerst maar eens een week of 6 op z'n nieuwe adres voor hij z'n ware aard gaat laten zien......
maar goed wrs mist de veearts/DA van Iones die basiskennis....

-
DjockPuck
- Zeer actief
tekkel schreef:Dat schrijft ts in haar openingspostDjockPuck schreef:tekkel schreef:Lijkt mij een slecht idee: daar zat ze alleen maar hyperdieper onzindelijk te nixen in een kennel. Al 10 maanden langDjockPuck schreef: Lijkt mij een erg goed idee. Weer terug naar zijn eigen huis.Met een baas die de noodzakelijke medische behandelingen niet kon/wilde betalen...
Waar lees jij dan dat zij onzindelijk was/is.. En in een kennel zit, ik bedoel de meeste tijd van de dag.![]()
Maar man wat een ADHD hond is dat zeg! Heeft geen rust, kan niet liggen en is niet eens zindelijk want heeft altijd in de kennel gezeten. Ze is nu rustig want ik heb al met de honden flink gelopen, ga straks weer. En ik heb haar net maar in de bench gedaan, anders kan ik zelf niet rustig zitten. Maar ik hoop dat het me toch lukt om er nog een huishond van te maken. Ik denk dat ze moet wennen aan al die prikkels om haar heen. In een kennel gebeurt immers niet zoveel, zeg maar gerust de hele dag niks.
Ja sorry daar heb ik dus over heen gelezen.