P-tt schreef:En gaan jullie ook jullie honden showen?
ja in ring 12, we zullen rond 10 over 10 aan de beurt zijn
Moderator: moderatorteam
P-tt schreef:En gaan jullie ook jullie honden showen?
Oh dan weet ik niet of wij er al zijn. Vriendlief moet 's ochtends eerst klussen, maar hij zou extra vroeg beginnenjores schreef:P-tt schreef:En gaan jullie ook jullie honden showen?
ja in ring 12, we zullen rond 10 over 10 aan de beurt zijn

Carel is een ventDanseMacabre schreef:Carel is de oppositie.
Gezellig! 2 naamgenotenNanna schreef:Ik ookmacho-hayley schreef:ik ookMachie schreef:Ik ga maandag kijken
Ik heb geen idee hoe zoiets gaatlMarjoleine schreef:Carel is een ventDanseMacabre schreef:Carel is de oppositie.
Er zijn 7 wetters maar ik weet niet in welke klasses.

Gefeliciteerd!Yukusaki Akitas schreef:Jitsu heeft 1 uitmuntend en werd 2e beste teef. Daardoor kreeg ze ook res. CAC! Jitsu heeft nu haar 2e jeugdpunt binnen! Ik ben trots op haar
Goed hoor! Gefeliciteerd!Yukusaki Akitas schreef:Jitsu heeft 1 uitmuntend en werd 2e beste teef. Daardoor kreeg ze ook res. CAC! Jitsu heeft nu haar 2e jeugdpunt binnen! Ik ben trots op haar

Ik zat volgens mij precies bij de ingang van jullie ring.Yukusaki Akitas schreef:He wat vreselijk jammer!Wel gefeliciteerd met een 2e plaats!
Waar zat je precies op de show? Ik heb namelijk best een aantal RR gezien
We hebben besloten om morgen even naar de teckels te gaan kijken. Dus we zijn er morgenochtend weer evenMaryanne schreef:Maar wie komt er nou op zondag? Ik heb ons inschrijfbewijs al gevonden, lag gewoon al in de "showtas"