Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Je zou m toch zo op gaan halen en ruilen tegen een intratuin hondje op kussen wat mechanisch ademhaalt.... Alleen is Caro dan vast niet blij met me
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Zo ben ik ooit aan mijn eerste hond gekomen... Advertentie voor een berner sennen, want zogenaamd waren de kleinkinderen allergisch...
Afijn, uitgemergelde berner op een hongerrantsoen want anders werd ie te groot, zal permanent op het balkon, en de hele flat stond vol met kasten met kristal enzo.
Maar nee, de kleinkinderen waren allergisch voor honden... Behalve uiteraard voor de twee stinkverwende pekineesjes die er ook woonden...
dancingdaydream schreef:Zo ben ik ooit aan mijn eerste hond gekomen... Advertentie voor een berner sennen, want zogenaamd waren de kleinkinderen allergisch...
Afijn, uitgemergelde berner op een hongerrantsoen want anders werd ie te groot, zal permanent op het balkon, en de hele flat stond vol met kasten met kristal enzo.
Maar nee, de kleinkinderen waren allergisch voor honden... Behalve uiteraard voor de twee stinkverwende pekineesjes die er ook woonden...
Maar ja ruilen? Je gaat toch niet vragen om te ruilen? Herplaats dan en zoek verder naar een hond die wel klein is en blijft.
dancingdaydream schreef:Zo ben ik ooit aan mijn eerste hond gekomen... Advertentie voor een berner sennen, want zogenaamd waren de kleinkinderen allergisch...
Maar ja ruilen? Je gaat toch niet vragen om te ruilen? Herplaats dan en zoek verder naar een hond die wel klein is en blijft.
Nee, dat bedoel ik ook niet... Vind het gewoon belachelijk, mensen die omgaan met een dier alsof het een pak melk is ofzo... Het is absoluut belachelijk. Ik bedoelde meer het feit dat mensen een grote hond nemen en dan zoiets hebben van ohjee, hij word groot... De advertentie is ook gewoon ronduit zielig..
als we dan toch gaan ruilen....
heeft iemand nog een licht gekleurd hondje wit of lichtbruin ofzo want onze takkii heeft dezelfde kleur als de bank en dat is niet hadig (ik ga er regelmatig opzitten en dat zit niet lekker)
nee even serieus.....deze mensen zouden meteen een hond-verbod moeten krijgen....wat is het volgende waarvoor ze willen ruilen??
Absoluut kansloos dat verzoek. Niemand ruilt een grote hond tegen een kleine, want die kleine zijn veel zuiniger in verbruik
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
toen wij 100 jaar geleden onze boef gingen kopen bij LAKO kennels zagen wij enorm leuke hondjes zitten, maar de enorm behulpzame mevrouw raadde ons die af omdat die niet groot zou worden en dat wilden wij. het waren namelijk X rottweiler/teckel...
Zou dit niet om een soort waarschuwings advertentie kunnen gaan ?
Ik bedoel dat als je reageert je een mailtje krijgt dat je vooral goed
moet nadenken vooradat je een hond neemt.
teckeltoos schreef:Zou dit niet om een soort waarschuwings advertentie kunnen gaan ?
Ik bedoel dat als je reageert je een mailtje krijgt dat je vooral goed
moet nadenken vooradat je een hond neemt.
Test het eens uit?
Wat een ******
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
ohhhhh Je zou ze toch echt een stomp in hun gezicht verkopen als je op zo'n flat staat he?
ohhhhh Je zou ze toch echt een stomp in hun gezicht verkopen als je op zo'n flat staat he?
billyboy2 schreef:
Maar ja dat krijg je als je 1 of andere rare kruising van marktplaats koopt...
Heeft MP niet zoveel mee te maken hoor.Je kunt aan de poten zien of het een groterd wordt of niet,maar ja,met geen hondenverstand is dat natuurlijk te veel gevraagd.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10