Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb hier gewoon nachtmerries van Ik heb volgens mij nog nooit zoveel moeite gehad om tot een besluit te komen
zoe schreef:Leuk zeg!! Ocicats zijn geweldig! Wij hebben ook een ocicat, een kater, Ozzy, hij wordt 3 in mei.
Hij is erg grappig, maakt alles open,deuren,laadjes, kasten en hij is erg lief en knuffelig. Hij kan heel hoog springen. Bij welke fokker komen de kittens vandaan?
Oh super leuk dat jij ook een oci hebt! Gaaf zijn ze he, ik ben echt zo gevallen voor hun geweldige karakter. En ik vind ze natuurlijk ook nog eens heel mooi Het worden onze eerste katten. Deze kleine moppies komen bij de fokker: "Goobita Yangatin" vandaan. http://www.ocicatsite.nl/html_nl/ocicat.html
Waar komt jouw dondersteen vandaan? Enne... Heb je foto's?
Ilupa schreef:Trouwens: hoe gaan je honden om met kittens? Is het bang afwachten? Of heb je al een idee?
Angel zal sowieso meteen prima gaan, dat is zo'n goedzak naar alles. Spike zal even moeten wennen. Hij is sowieso niet agressief naar katten, ook niet buiten. Maar hij vind ze wel reuze interessant. Natuurlijk zal ik het moeten begeleiden, vooral in het begin. Maar bang aan het afwachten ben ik niet hoor, anders had ik het niet eens overwogen om kittens te nemen
Lastige keuze wel. Ik zou ook gewoon vragen welke kitten het beste overweg kan met het katje wat je al uitgekozen hebt. Het is een fabeltje dat of katers liever zijn of poezen, dat verschilt echt heel erg per kat. Gewoon kijken welke jij het leukste vindt. En als dat toevallig een poes en een kater is dan castreer je de boel gewoon wat eerder. Gaan ze niet dood aan.
Ohhhhhh ik droom al zo lang van een oci...ooit ...ooit komt er hier ook 1 of 2 of.....
Ik zou doen wat je hart je ingeeft. Als je een klik hebt met het poesje, moet je die nemen. De eerste keuze is vaak de beste
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Ik heb vroeger ook een setje uit hetzelfde nest gehad. Broer en zus, en ze waren allebei even lief. Nooit, maar dan ook echt nooit heeft één van beiden lelijk gedaan naar mensen of naar elkaar. Maar toen de kater was overleden ging de poes na 3 maanden erachteraan. Die konden echt niet zonder elkaar.
Angel1985 schreef:Ik heb hier gewoon nachtmerries van Ik heb volgens mij nog nooit zoveel moeite gehad om tot een besluit te komen
zoe schreef:Leuk zeg!! Ocicats zijn geweldig! Wij hebben ook een ocicat, een kater, Ozzy, hij wordt 3 in mei.
Hij is erg grappig, maakt alles open,deuren,laadjes, kasten en hij is erg lief en knuffelig. Hij kan heel hoog springen. Bij welke fokker komen de kittens vandaan?
Oh super leuk dat jij ook een oci hebt! Gaaf zijn ze he, ik ben echt zo gevallen voor hun geweldige karakter. En ik vind ze natuurlijk ook nog eens heel mooi Het worden onze eerste katten. Deze kleine moppies komen bij de fokker: "Goobita Yangatin" vandaan. http://www.ocicatsite.nl/html_nl/ocicat.html
Mijn kater komt bij Oci van Diem uit Winterswijk vandaan!
Succes met uitzoeken van het 2e kitten! Degene die je al uitgezocht hebt is de zelfde kleur als Ozzy!
Angel1985 schreef:Ik heb hier gewoon nachtmerries van Ik heb volgens mij nog nooit zoveel moeite gehad om tot een besluit te komen
Succes met uitzoeken van het 2e kitten! Degene die je al uitgezocht hebt is de zelfde kleur als Ozzy!
Die is ook prachtig!
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Wauw wat een mooierd is Ozzy! Ik vind chocolate spotted 1 van de mooiste kleuren bij de oci Ik hoop dat mijn choc katertje ook zo mooi mag worden als jullie Ozzy Hij heeft echt een heel mooi contrast!
Oh jee, en dan meteen twee van die wildebrasjes. Jullie zullen wéten dat je katten hebt
Ik was toen blij dat ik bij mijn abessijntje een brits korthaar kitten had van dezelfde leeftijd.
Hier vier katers van 6, 6, 4 en een half jaar. Kunnen het prima met elkaar vinden. En katers die met hormonen uit hebben kunnen groeien zijn veel mooier
Oh jee, en dan meteen twee van die wildebrasjes. Jullie zullen wéten dat je katten hebt
Ik was toen blij dat ik bij mijn abessijntje een brits korthaar kitten had van dezelfde leeftijd.
Hier vier katers van 6, 6, 4 en een half jaar. Kunnen het prima met elkaar vinden. En katers die met hormonen uit hebben kunnen groeien zijn veel mooier
Haha, ja we weten wel weer wat we nemen he Maar ik vind hun karakter zo onwijs leuk, 1 van de weinige katten die me echt aanspreekt. Ik hou wel van dat eigenwijze, speelse en aanhankelijke gedoe
Ik ben nog steeds aan het denken wat ik ga doen
Wauw wat een mooierd is Ozzy! Ik vind chocolate spotted 1 van de mooiste kleuren bij de oci Ik hoop dat mijn choc katertje ook zo mooi mag worden als jullie Ozzy Hij heeft echt een heel mooi contrast!
Bedankt voor je compliment, ik vind deze kleur ook de mooiste. Die van jou wordt vast ook zo, het kitten van jou lijkt als 2 druppels op Ozzy toen ie zo klein was.
Ach, die oci's zijn echt geweldig maar je weet echt wel dat je een kat in huis hebt.
Ze blijven heel lang jong en aktief
Leuk! Heerlijk van die actieve katten in huis. Anders heb je er ook niets aan
Ik heb zelf een poes en een kater, beide geholpen. Dit omdat ik geen zin had in een sproeiende kater en meneer mijn armen al besprong om die even te gaan dekken en de poes omdat ik al teveel horrorverhalen heb gezien ivm baarmoederontstekingen.
Beide zijn ze trouwens ontzettend lief. Poes heeft wel een echte voorkeur voor bepaalde personen, maar dit is ook wel een raseigenschap.
Mijn kater gaat dan af en toe weer over de top die is zo aanhankelijk dat je er af en toe echt gek van wordt.
Maar succes met je keuze en geniet van je kitties!
laeken schreef:
Zelf vind ik poezen ook liever. Die krabben nooit en bij ons wilden de katers nog wel eens omklemmen als je ze te lekker ging aaien haha!
Nou, ik zou zeggen kom eens langs.... Mijn jonge dame is een soort sumoworstelaar die gezellig spinnend op je bovenarm gaat liggen, voor en achterpoten er om heen en dan je arm als maïskolf afknaagt..... De kater zou het niet eens kunnen bedenken.