http://www.youtube.com/watch?v=shEzVrDDj1I
en dat vind ik niet leuk
Moderator: moderatorteam
klopt ik heb hem echt verwaarloosdDee schreef:Neej..jij wilt niet met hem spelen

klopt ik heb hem echt verwaarloosdDee schreef:Neej..jij wilt niet met hem spelen

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk loop er bij als een zwerver hahaPtje schreef:Aaaahhh arrem kind, hij is trouwens wel vastberaden![]()
Kom maar hier hoor, hier zal ik tot in den treure stokken voor je gooien hoor.
Mooie schoenen Frank

dit houd hij de hele wandeling volPtje schreef:Aaaahhh arrem kind, hij is trouwens wel vastberaden![]()
Kom maar hier hoor, hier zal ik tot in den treure stokken voor je gooien hoor.
Mooie schoenen Frank

Ja hij is afgekeurd voor de sport, daarom is hij zo gefrustreerdAsta schreef:en jij wil een sporthond
arme chiko

raakte hij maar eens iets kwijtAsta schreef:Asta doet het ook hoor, tot ze de stok of bal kwijt is![]()
Waarom is hij afgekeurd?

hij is 1 jaar en 7 maanden dus nog erg jong nog ja.. Browny binnen trainen gaat goed, maar buiten is met hem moeilijk te focussen door zijn jacht instinct en met hem kan ik ook niet teveel trainen omdat hij door zijn leishmania na intensieve inspanning soms een soort shock aanval kan krijgen, dan ligt hij te rillen en wordt hij helemaal koud en bleek (dan moet ik hem in dekens wikkelen en eten geven).. hij krijgt daar al medicatie voor en kan zonder problemen er oud mee worden.. maar door de babsiose (die nu wel dood is) heeft hij ook een chronisch kuchje aan over gehouden, dus bij inspanning en springen en gek doen kan hij ook erg gaan kuchen.. dus af en toe trainen is leuk met hem voor de fun, maar verder nietAsta schreef:ach dat is balenhoe oud is chiko nou? hij is vrij jong toch? Is browny ook niet geschikt?

kom maar brengen hoor, krijg je een afgetrainde hond terugAsta schreef:Je mag asta volgend jaar een week of 4 lenenkan je je suf mee trainen
![]()
Maar dat is wel balen dan, en kyara?

Asta schreef:Bij mij op behendigheid zitten ook wat hondjes met gebreken, en die doen gewoon bepaalde dingen niet, of lopen zolang de hond het leuk vindt. Ik doe recreanten met asta.
Nou ze kan alle truukjes hoor, maar het is af en toe een bijdehandte trut, om je heen rennen en alles doen zonder commando bij ggb. Bedoelde suf trainen meer als ze is fit, en vind eigenlijk alles wel leuk, tenzij je het tig keer gaat herhalen. Dan doet ze het zonder commando en tikt je aan voor een koekje