Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gakgakgak

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

&nicole
Zeer actief

Re: Gakgakgak

Ongelezen bericht door &nicole »

Nog leuker is als je er onder loopt en helemaal ondergescheten wordt *ahum* :oeps:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

M'n pa gakt en plein publique terug. Echt heel leuk als je 14 bent :schrik: :LOL:
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Nerazi »

Klotebeesten. Hier zit zo'n hele zwerm met die krengen waar ik met Enzi graag wandel.
Schijten de hele boel onder dus als ze opvliegen is het inderdaad oppassen geblazen dat er niet iets op je hoofd belandt. :schrik:
Ik ben helemaal blij dat de jagers er weer zijn. Weg ermee :S:
Nerazi
Zeer actief

Tara schreef:
&nicole schreef:Nog leuker is als je er onder loopt en helemaal ondergescheten wordt *ahum* :oeps:
Nóg leuker is als je met iemand met een geweer in de polder zit, en dat die iemand met geweer ineens tegen je zegt: "Pas op je hoofd!"
Vervolgens hoor je het geluid van een neerstortend vliegtuig, en stort de zojuist neergeschoten gans vlak naast je op de grond.
Dat wil je echt niet op je hoofd krijgen! :schrik:
:LOL: maar dat was vast hilarisch geweest om te zien als dat wel op je hoofd terecht gekomen was.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Meghan schreef:
Tara schreef:
&nicole schreef:Nog leuker is als je er onder loopt en helemaal ondergescheten wordt *ahum* :oeps:
Nóg leuker is als je met iemand met een geweer in de polder zit, en dat die iemand met geweer ineens tegen je zegt: "Pas op je hoofd!"
Vervolgens hoor je het geluid van een neerstortend vliegtuig, en stort de zojuist neergeschoten gans vlak naast je op de grond.
:LOL: maar dat was vast hilarisch geweest om te zien als dat wel op je hoofd terecht gekomen was.

:engel: Is dit nu galgenhumor?
Nerazi
Zeer actief

Tara schreef:
Meghan schreef:
Tara schreef:
Geloof me, vijf kilo vogel die van 30 meter op je harses crasht gaat geen hilarisch schouwspel geven.
Nee oke maar ik had gewoon een cartoonachtig beeld voor me met een gans op je hoofd :pffff:

dagmar88 schreef: :engel: Is dit nu galgenhumor?
apparently so :F:
josefiep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kathie, een kruising Puli!

Ongelezen bericht door josefiep »

Bij ons in de buurt zijn er honderden afgeschoten en tot grillworsten verwerkt. :eek:

Hebben ze net zo'n reis achter de rug, krijg je zo'n schot hagel in je kont! :O:
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Die 2e foto is wel gaaf, iets mysterieus!
josefiep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kathie, een kruising Puli!

Ongelezen bericht door josefiep »

Nanna schreef:
josefiep schreef:Bij ons in de buurt zijn er honderden afgeschoten en tot grillworsten verwerkt. :eek:
Afbeelding
Ze zaten zelfs in de kerstpakketen, haha. :80:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”