Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Och meid ja, sommige honden hebben nog net dat tikje hele speciale en wat een pijn doet het dan om ze
slechter te zien worden en straks te moeten laten gaan
Heel veel sterkte en kracht gewenst Allison en inderdaad.. je kan alles aan haar oogjes aflezen, net zoals bij Kaya.
Je weet het als het klaar voor haar is en ik weet dat jij dan de kracht bezit om het beste voor Cujo te doen
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Het lijkt erop dat ze weer geel wordt Niet heel extreem, maar wel licht geel. Verder wil ze niet zoveel vandaag. Ik weet het niet meer, ze komt wel voor een koekje, wil naar buiten en wil spelen met een bal.
Maar ze slaapt verder erg veel en als ze slaapt en even opkijkt zie ik zielige oogjes, totdat ze goed wakker is.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Weet je Allison, het is natuurlijk hoe dan ook een aflopende zaak. Hoe erg dat ook is en hoe veel verdriet je dat nu al zal bezorgen.
Je kunt beter een week te vroeg zijn dan een dag te laat lijkt mij...
LongFields schreef:Weet je Allison, het is natuurlijk hoe dan ook een aflopende zaak. Hoe erg dat ook is en hoe veel verdriet je dat nu al zal bezorgen.
Je kunt beter een week te vroeg zijn dan een dag te laat lijkt mij...
Dat is ook zo. En dat zal ook zo zijn. Maar ik zie nog een teveel ,gekke Cujo dan een slechte Cujo. Als dat omdraait weet ik dat ik haar moet laten gaan
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Sterkte Allison, misschien kan je met Cujo praten en een teken afspreken wanneer Cujo vindt dat het genoeg is en goed is zo, dat maakt het voor jou misschien makkelijker.
Ik weet wat je meemaakt, ik had het met Pineau ook zo de laatste 2 weken, maar zelf een uur voor zijn dood speelde ie nog met zijn bal, maar brandde op (+ 40°) en die laatste namiddag heeft hij aangegeven dat het genoeg was.
Afspraak met hem was dat ie ergens totaal anders zou gaan liggen om duidelijk te maken dat het zo goed was...en dat heeft ie die namiddag ook gedaan...en zelfs al bracht mij dat tranen in de ogen. Ik wist dat het goed was, dat hij klaar was...
Sterkte en praat met Cujo ! Probeer elk moment samen te genieten en leg haar misschien uit waarom het zo moeilijk is. Vraag haar om elkaar te helpen ! Een dikke knufffffffff
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
Heb je er nog over nagedacht om een nieuwe foto te laten maken??
Weet je het zeker dat het tumorweefsel is??
Stuur me anders even als je wil een cp, want dat lukte mij net niet.