Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Toeval bestaat niet, of toch wel....
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Toeval bestaat niet, of toch wel....
De laatste paar dagen gaat het wat minder met Cujo. Vandaag had ze vanochtend en begin van de middag nergens zin in, dat ik dacht dit is het dan.
12.10 uur ging ik met cujo, Kenzo en Izzy naar buiten.
Loop ik aan de overkant op het eerste groene stuk wat ik tegenkwam stopt er een mevrouw met haar fiets naast mij.
Ze vroeg of ze mij iets mocht geven. eerst aarzelde ik, vaak vragen mensen namelijk of ze koekjes oid mogen geven aan mijn honden en dat wil ik niet.
Maar iets zei mij doe maar.
Dus ik zei tegen de mevrouw ja hoor dat mag u.
Ze overhandigde mij een klein tasje wat ik thuis maar uit moest pakken. Dit gedaan er zat een engeltje in met een tekst.
De tekst was; "Deze engel zal altijd over je waken en van je houden”.
Toeval ik geloof er niet in, maar ik was hier behoorlijk van slag van en hoe gek ook, Cujo knapte weer wat op vanmiddag.
Ik heb gezocht op de site die erbij stond en daarop stond ook dat het precies 12.12 uur gegeven moest worden, en jawel ik kreeg het om 12.12 uur....
Ik vond het echt bijzonder, zeker nu
12.10 uur ging ik met cujo, Kenzo en Izzy naar buiten.
Loop ik aan de overkant op het eerste groene stuk wat ik tegenkwam stopt er een mevrouw met haar fiets naast mij.
Ze vroeg of ze mij iets mocht geven. eerst aarzelde ik, vaak vragen mensen namelijk of ze koekjes oid mogen geven aan mijn honden en dat wil ik niet.
Maar iets zei mij doe maar.
Dus ik zei tegen de mevrouw ja hoor dat mag u.
Ze overhandigde mij een klein tasje wat ik thuis maar uit moest pakken. Dit gedaan er zat een engeltje in met een tekst.
De tekst was; "Deze engel zal altijd over je waken en van je houden”.
Toeval ik geloof er niet in, maar ik was hier behoorlijk van slag van en hoe gek ook, Cujo knapte weer wat op vanmiddag.
Ik heb gezocht op de site die erbij stond en daarop stond ook dat het precies 12.12 uur gegeven moest worden, en jawel ik kreeg het om 12.12 uur....
Ik vond het echt bijzonder, zeker nu
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Re: Toeval bestaat niet, of toch wel....
Wat een mooi gebaar en het heeft gewoon bij jou terecht moeten komen!
- Rafael 75
- Actief
- Mijn ras(sen): Oud Engelse bulldog
- Aantal honden: 1
ik geloof hierin..en waarom? omdat ik al meerdere malen in mijn leven gekke dingen ben tegengekomen die niet te verklaren zijn!
En let op mijn woorden...deze vrouw ga je nooit meer zien hoe hard je ook zoekt!
Voor wat sommige onder ons misschien niet te vatten maar Demi koester deze ervaring!!
Natuurlijk zijn jullie dan allebei van slag,hij merkt dat ook!
Wedden dat me morgen op straat weer zoekt naar die ene vrouw!!!!
En let op mijn woorden...deze vrouw ga je nooit meer zien hoe hard je ook zoekt!
Voor wat sommige onder ons misschien niet te vatten maar Demi koester deze ervaring!!
Natuurlijk zijn jullie dan allebei van slag,hij merkt dat ook!
Wedden dat me morgen op straat weer zoekt naar die ene vrouw!!!!
Een hond vind je niet...Je hond vindt jou!
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik vind het wel een erg mooi gebaar 
- Rafael 75
- Actief
@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Wat fijn voor je dat die mevrouw je dat gaf!! 
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Of ik er in geloof of niet.. Het is wel een heel lief gebaar van de mevrouw.
Fijn trouwens ook om te lezen dat het (weer) goed gaat met Cujo!
Edit. Met goed bedoel ik dat het beter gaat dan vanochtend. Ik begrijp wel dat het met Cujo nooit echt meer "goed" zal zijn

Fijn trouwens ook om te lezen dat het (weer) goed gaat met Cujo!
Edit. Met goed bedoel ik dat het beter gaat dan vanochtend. Ik begrijp wel dat het met Cujo nooit echt meer "goed" zal zijn
Laatst gewijzigd door Punzel op 12 dec 2012 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dazwa84
Even hoor, maar dat was echt geen engel ofzo hoor. Dat was gewoon een dame die het een leuk initiatief vond om precies om 12.12 op 12-12-12 een lief gebaar/geschenk te geven aan iemand die op dat moment voorbij kwam. Leuk initiatief trouwens. Zo denk ik er wel eens aan om stiekem gehaakt cadeautjes te verstoppen op straat of op te hangen, met een kaartje 'voor jou, neem mij mee' en een wensje, ofzo.Rafael 75 schreef:@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
- dagmar88
- Zeer actief
Dazwa84 schreef:Even hoor, maar dat was echt geen engel ofzo hoor. Dat was gewoon een dame die het een leuk initiatief vond om precies om 12.12 op 12-12-12 een lief gebaar/geschenk te geven aan iemand die op dat moment voorbij kwam. Leuk initiatief trouwens. Zo denk ik er wel eens aan om stiekem gehaakt cadeautjes te verstoppen op straat of op te hangen, met een kaartje 'voor jou, neem mij mee' en een wensje, ofzo.Rafael 75 schreef:@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
Hier waren laatst twee straten helemaal ingepakt. De parkeermeters, bomen, paaltjes, alles had een gehaakte jas of sjaal
-
blondie
- Zeer actief
Ook lief, maar ook jouw initiatief kan net toevallig door iemand opgepakt worden die het op dat moment erg nodig heeft, en dat het dan juist heel speciaal overkomt. Daar zie ik nooit zoveel toeval in. Heeft zo moeten zijn dat het gebaar bij de juiste persoon terecht komt, daar geloof ik dan meer in.Dazwa84 schreef:Even hoor, maar dat was echt geen engel ofzo hoor. Dat was gewoon een dame die het een leuk initiatief vond om precies om 12.12 op 12-12-12 een lief gebaar/geschenk te geven aan iemand die op dat moment voorbij kwam. Leuk initiatief trouwens. Zo denk ik er wel eens aan om stiekem gehaakt cadeautjes te verstoppen op straat of op te hangen, met een kaartje 'voor jou, neem mij mee' en een wensje, ofzo.Rafael 75 schreef:@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
Knuf Demi, geniet van het feit dat het voor jou bijzonder is en dat je meisje ook even weer zich lekkerder voelt.
- Rafael 75
- Actief
Wat een forum..en het gaat ook zo rap..alle antwoorden bedoel ik dan,erg leuk...leuk dat niet alleen alle honden verschillend zijn maar ook de baasjes en bazinnetjes!
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Kan toeval zijn, maar voor jou kwam het op het juiste moment.
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Lief gebaar en niets anders.
Je hond was evengoed wel iets opgeknapt zonder dat gebaar op 12121212121212121.
Ik heb een kennisje en die zegt altijd ik zal voor je bidden terwijl ze weet dat ik nniet geloof.
Maar ze meent het en vind het wel lief van haar zolang ze maar niet om de oren lelt met dat godsgedoe.
En ja omdat het uit een goed hart komt voel je je goed en niet dat ik nu in ene in god ga geloven.
Dus ja koekewaus wat Martijn zegt.
Zou het om 13 over mislukt zijn vraag ik mij af ,of had er dan iets anders plaatsgevonden .?
Bv een dode hond of je huis afgebrand.?
Je hond was evengoed wel iets opgeknapt zonder dat gebaar op 12121212121212121.
Ik heb een kennisje en die zegt altijd ik zal voor je bidden terwijl ze weet dat ik nniet geloof.
Maar ze meent het en vind het wel lief van haar zolang ze maar niet om de oren lelt met dat godsgedoe.
En ja omdat het uit een goed hart komt voel je je goed en niet dat ik nu in ene in god ga geloven.
Dus ja koekewaus wat Martijn zegt.
Zou het om 13 over mislukt zijn vraag ik mij af ,of had er dan iets anders plaatsgevonden .?
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Wat het ook is, toeval, voorzienigheid, engelen of mensenwerk.
Het is gewoon een superlief gebaar wat je kunt koesteren, als je wilt.
Het is gewoon een superlief gebaar wat je kunt koesteren, als je wilt.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik geloof zeker dat sommige dingen "zo moeten zijn" omdat dat "van boven komt". Lekker zweverig 
Maar zelfs als je dat niet aanneemt, blijft overeind dat dit hele initiatief gewoon lief bedoeld is en dat het gewoon erg fijn was dat deze mevrouw net aan jou net dit kadootje gaf. Hoe je het ook noemen wilt, als je alle "toevalligheden" eraf haalt... het blijft een lief gebaar!
Suzanne
Maar zelfs als je dat niet aanneemt, blijft overeind dat dit hele initiatief gewoon lief bedoeld is en dat het gewoon erg fijn was dat deze mevrouw net aan jou net dit kadootje gaf. Hoe je het ook noemen wilt, als je alle "toevalligheden" eraf haalt... het blijft een lief gebaar!
Suzanne
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Wat bijzonder!

Het gaat erom dat iemand iets doet uit overtuiging en dát heeft waarde. Het gaat dus niet om wat jij gelooft, maar om wat een ander als waardevol ziet voor jou.
Zulke dingen geven positieve energie en daar geloof ik dan weer zeker in.
Je moet niet alles kapot gaan redeneren, Keesbouvierpoedel schreef:Ik heb een kennisje en die zegt altijd ik zal voor je bidden terwijl ze weet dat ik nniet geloof.
Het gaat erom dat iemand iets doet uit overtuiging en dát heeft waarde. Het gaat dus niet om wat jij gelooft, maar om wat een ander als waardevol ziet voor jou.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Lieverd dat schrijf ik toch ook.Marjoleine schreef:Wat bijzonder!Je moet niet alles kapot gaan redeneren, Keesbouvierpoedel schreef:Ik heb een kennisje en die zegt altijd ik zal voor je bidden terwijl ze weet dat ik nniet geloof.
Beter lezen.

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Leuk dat jij dit presentje kreeg op een moment dat je het kon gebruiken, en blij voor je dat Cujo weer iets opknapte.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- hewi
- Zeer actief
Ik geloof er totaal niet in maar als jij dat wel doet prima toch,ik vindt het een ontzettend lief gebaar van die mevrouw in elk geval.
-
mum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een hondje
haha i love wild breien en haken, ik doe het zelf ook, tevens ook wildzaaiendagmar88 schreef:Dazwa84 schreef:Even hoor, maar dat was echt geen engel ofzo hoor. Dat was gewoon een dame die het een leuk initiatief vond om precies om 12.12 op 12-12-12 een lief gebaar/geschenk te geven aan iemand die op dat moment voorbij kwam. Leuk initiatief trouwens. Zo denk ik er wel eens aan om stiekem gehaakt cadeautjes te verstoppen op straat of op te hangen, met een kaartje 'voor jou, neem mij mee' en een wensje, ofzo.Rafael 75 schreef:@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
Hier waren laatst twee straten helemaal ingepakt. De parkeermeters, bomen, paaltjes, alles had een gehaakte jas of sjaal
life is good
- [A]nneloes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
- Contacteer:
Of het werkt of niet, geloof of geen geloof.. ik vind het in ieder geval een mooi gebaar!
Funny Fleece Vrolijke hondenartikelen van fleece
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Bijzonder...!
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Nou wildzaaien doen er wel meermum schreef:haha i love wild breien en haken, ik doe het zelf ook, tevens ook wildzaaiendagmar88 schreef:Dazwa84 schreef:Even hoor, maar dat was echt geen engel ofzo hoor. Dat was gewoon een dame die het een leuk initiatief vond om precies om 12.12 op 12-12-12 een lief gebaar/geschenk te geven aan iemand die op dat moment voorbij kwam. Leuk initiatief trouwens. Zo denk ik er wel eens aan om stiekem gehaakt cadeautjes te verstoppen op straat of op te hangen, met een kaartje 'voor jou, neem mij mee' en een wensje, ofzo.Rafael 75 schreef:@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Guerilla-crochet! Wat leuk!Dazwa84 schreef:Even hoor, maar dat was echt geen engel ofzo hoor. Dat was gewoon een dame die het een leuk initiatief vond om precies om 12.12 op 12-12-12 een lief gebaar/geschenk te geven aan iemand die op dat moment voorbij kwam. Leuk initiatief trouwens. Zo denk ik er wel eens aan om stiekem gehaakt cadeautjes te verstoppen op straat of op te hangen, met een kaartje 'voor jou, neem mij mee' en een wensje, ofzo.Rafael 75 schreef:@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Nou, ik vind het al heel wat, dat de vrouw het op redt, om precies om 12.12u het pakje af te geven.bouvierpoedel schreef:Zou het om 13 over mislukt zijn vraag ik mij af ,of had er dan iets anders plaatsgevonden .?
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Vraag mij dan af wie die tijd heeft afgesproken.Gon schreef:Nou, ik vind het al heel wat, dat de vrouw het op redt, om precies om 12.12u het pakje af te geven.bouvierpoedel schreef:Zou het om 13 over mislukt zijn vraag ik mij af ,of had er dan iets anders plaatsgevonden .?
Krijg wel eens van die zogenaamde geluksmail en dan moet je die doorsturen naar x aantal vrienden voor x tijd.
Zoniet dan zal het geluk je niet treffen.

- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Dat is dus de reden dat ik dat geluk niet tref, ik stuur ze alleen maar door als ik ze leuk vind...bouvierpoedel schreef:Vraag mij dan af wie die tijd heeft afgesproken.Gon schreef:Nou, ik vind het al heel wat, dat de vrouw het op redt, om precies om 12.12u het pakje af te geven.bouvierpoedel schreef:Zou het om 13 over mislukt zijn vraag ik mij af ,of had er dan iets anders plaatsgevonden .?
Krijg wel eens van die zogenaamde geluksmail en dan moet je die doorsturen naar x aantal vrienden voor x tijd.
Zoniet dan zal het geluk je niet treffen.
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...