Met de tekst Happy Holidays, Fréderique & Vinou

Alvast bedankt
Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Ik heb deze voor je gemaakt:Lien0 schreef:Wil iemand voor mij ook zo een prachtig kerst onderschrift maken graag 1 die beweegt maar mag ook zonder bewegen hoor
Ik heb de volgende foto's
Niet alle foto's hoeven te worden gebruikt hoor. Ik vind vooral het koppie op de laatste foto erg mooi.
Als iemand hier zin in heeft want ik kan echt niets met psp alvast bedankt

Fizgig schreef: Ik heb deze voor je gemaakt:

Dat kan hoor, geeft niks. Ik heb al tachtig duizend kaarten en plaatjes gemaakt met Bruno en Shelly dus vind het wel leuk om te oefenen op foto's van hier. Ik heb een beetje een aparte smaak want ik hou juist wel van lekker druk, hihi. Maar het moet geen discoplaatje worden, dat vind ik ook niet mooi.Lien0 schreef:
Bedankt vind hem erg leuk maar een beetje te drukik ga hem zeker opslaan

bea leyba schreef:Wil iemand voor mij een osje maken voor de feestdagen????

bea leyba schreef:
Niemand die een kerstosje voor mij wil maken??????
sTefaniA schreef:bea leyba schreef:
Je foto's staan er twee dagen op. Geduld????????
Ik maakte vroeger veel onderschriften want het was leuk. Nu zet iedereen er wat foto's op en verwachten dezelfde dag nog een fantastisch bewegend dit en dat onderschrift. Ik was soms wel meerdere dagen bezig aan 1 onderschrift. Sommige dingen duren namelijk echt lang en de creativiteit spuit ook niet elke dag je neus uit.
Om maar niet te spreken over de soms erbarmelijke kwaliteit van foto's waar je dan uren mee bezig bent om de hond herkenbaar uit te halen. Ik snap het volkomen hoor dat het soms lang duurt en het verbaast me niets dat er maar een paar meer zijn die nog onderschriftjes maken. En heb je dan eens tijd, dan wil er niemand wat. Maar de week voor kerstmis, oh dan moet iedereen een onderschrift hoor.
Niet persoonlijk hoor maar ik moest het even kwijt. Ik zie hier steeds meer dwingende verzoeken, en sommige willen elke week wel een ander onderschrift 'graag met dit en deze en dat er nog bij en die kleurtjes'. Dan denk ik van ik heb er toch al drie gemaakt?
DankjeMinhie schreef:mooi nicole!

GooglenTessaThomas schreef:Waar ik dan weer benieuwd naar ben, waar halen jullie de 'achtergronden' enzo vandaan? Ik ben nu een beetje aan het stoeien zelf, maar merk wel dat het er sneller uit is, die handigheid, dan dat het terugkomt.
TessaThomas schreef:Leuke site idd! Beterschap!
Ik vind dat jullie het nog lang volhouden, ik word het echt snel zat!
sTefaniA schreef:bea leyba schreef:
Ik maakte vroeger veel onderschriften want het was leuk. Nu zet iedereen er wat foto's op en verwachten dezelfde dag nog een fantastisch bewegend dit en dat onderschrift. Ik was soms wel meerdere dagen bezig aan 1 onderschrift. Sommige dingen duren namelijk echt lang en de creativiteit spuit ook niet elke dag je neus uit.
Om maar niet te spreken over de soms erbarmelijke kwaliteit van foto's waar je dan uren mee bezig bent om de hond herkenbaar uit te halen. Ik snap het volkomen hoor dat het soms lang duurt en het verbaast me niets dat er maar een paar meer zijn die nog onderschriftjes maken. En heb je dan eens tijd, dan wil er niemand wat. Maar de week voor kerstmis, oh dan moet iedereen een onderschrift hoor.
Niet persoonlijk hoor maar ik moest het even kwijt. Ik zie hier steeds meer dwingende verzoeken, en sommige willen elke week wel een ander onderschrift 'graag met dit en deze en dat er nog bij en die kleurtjes'. Dan denk ik van ik heb er toch al drie gemaakt?

Klopt wel wat je zegt hoor. Soms kan ik me er ook erg aan storen.sTefaniA schreef:bea leyba schreef:
Nee snap ik, maar soms als meerdere mensen het vragen dan wordt je er wel eens zat vanbea leyba schreef:sTefaniA schreef:bea leyba schreef:
Sorry dat ik ongeduldig klink, en ja natuurlijk hebben jullie het druk en ws ook nog een baan etc etc. Momenteel zit ik al 5 maanden thuis dus ben even vergeten dat je het dan druk hebt. Nogmaals excuus.
Het is niet de bedoeling iemand onder druk of zo te zetten.
Het kan wel, maar als je een goed resultaat wilt, zou ik toch een fototoestel lenen. Je kan anders duidelijk zien wat erop is geplakt en dat (vind ik) zonde.Sonnie1983 schreef:Hier even een foto met gsm genomen gisteravond.
Zal dit kwaliteit genoeg zijn voor de kerstkaart om uit te snijden of toch fototoestel nodig.
zie dat deze waar ze samen op staan aan linker kant wat donker is. maar heb ze ook apart op de foto gezet maar moet nog kijken of daar wat bruikbaar van is. (de foto heb ik even op facebook gezet en daarna hier)
Minhie schreef:Lieve crea-bea's
Ik ben dit jaar een beetje laat, maar ik zou heel graag een kerstkaart willen waar Kaiyou op staat. Nou kan ik ook wel een beetje shoppen maar een kerstkaart maken lukt me gewoon niet. Niet crea genoeg daarin.
Dus vandaar mijn vraag, zou iemand hier een mooie kaart willen maken die ik kan versturen met Kaiyou erop?
Oh ja de tekst kan ik opzich zelf wel.. want ik wil ook een aantal vietnameze teksten balbla..
Hier een paar fotos met Kaiyou in de sneeuw..
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6723_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 7774_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 9699_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 1752_n.jpg
Ik heb nog veel meer fotos van Kai, dus als dat nodig is hoor ik het graag..
Dank jullie wel alvast!