het verschil is denk ik dat jij denkt dat er ook nog een groep anderen is en ik daar zo mijn twijfels over hebTara schreef: Maar die noem ik toch ook steeds? Dat zijn de onnozelaars bij de commerciëlen.
Hun overkomt dat niet, tot het ze wel overkomt, en dan zijn de raapjes gaar.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het was een utopie voor 2014, niet meer, niet minder !
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Het was een utopie voor 2014, niet meer, niet minder !

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat past wel bij de tijd van het jaarTara schreef:Dat is dan waarschijnlijk mijn makkerenee-uk schreef:het verschil is denk ik dat jij denkt dat er ook nog een groep anderen is en ik daar zo mijn twijfels over hebTara schreef: Maar die noem ik toch ook steeds? Dat zijn de onnozelaars bij de commerciëlen.
Hun overkomt dat niet, tot het ze wel overkomt, en dan zijn de raapjes gaar., maar ik ben er echt van overtuigd dat er echt mensen zijn die van niks weten.
Hartstikke naïef natuurlijk,maar toch wil ik in elk geval graag geloven dat ze er zijn.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Fin
- Zeer actief
Even een link:
http://www.marktplaats.nl/z/dieren-en-t ... oryId=1924
Ironie aan: Dit zijn toch allemaal particulieren met een nestje? Ironie uit.
Het hoefde van mij niet met een stamboom en van een fokker.
En hier, ze staan er met de kinderen op: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... m=1&pos=22
En kinderen zijn zo onschuldig. Als ze wisten dat dit om broodfok ging, zouden ze toch niet zo in de camera kijken?
(Nu weet je: België, wel erg weinig informatie bij deze advertentie, en twee pups die er uit zien alsof ze een verschillende leeftijd hebben. En over een week een smoesverhaal, als je er al bent, dat ze nog steeds meteen meegenomen kunnen worden, met een pup die daar nu te jong voor lijkt om de pups te zijn waarvoor ze adverteerde.)
Maar het kan natuurlijk nog steeds ook gewoon een particulier zijn.
http://www.marktplaats.nl/z/dieren-en-t ... oryId=1924
Ironie aan: Dit zijn toch allemaal particulieren met een nestje? Ironie uit.
Het hoefde van mij niet met een stamboom en van een fokker.
En hier, ze staan er met de kinderen op: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... m=1&pos=22
En kinderen zijn zo onschuldig. Als ze wisten dat dit om broodfok ging, zouden ze toch niet zo in de camera kijken?
(Nu weet je: België, wel erg weinig informatie bij deze advertentie, en twee pups die er uit zien alsof ze een verschillende leeftijd hebben. En over een week een smoesverhaal, als je er al bent, dat ze nog steeds meteen meegenomen kunnen worden, met een pup die daar nu te jong voor lijkt om de pups te zijn waarvoor ze adverteerde.)
Maar het kan natuurlijk nog steeds ook gewoon een particulier zijn.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ja hoor, die zijn er ook.Tara schreef:Dat is dan waarschijnlijk mijn makkerenee-uk schreef:het verschil is denk ik dat jij denkt dat er ook nog een groep anderen is en ik daar zo mijn twijfels over hebTara schreef: Maar die noem ik toch ook steeds? Dat zijn de onnozelaars bij de commerciëlen.
Hun overkomt dat niet, tot het ze wel overkomt, en dan zijn de raapjes gaar., maar ik ben er echt van overtuigd dat er echt mensen zijn die van niks weten.
Hartstikke naïef natuurlijk,maar toch wil ik in elk geval graag geloven dat ze er zijn.
Heb ik wel op cursus gehad met hun pupje.
En waarom ze daar hadden gekocht?
Omdat buurvrouw zo'n ontzettend leuk hondje had dat daar vandaan kwam.
Buurvrouw is dus de mazzelaar en zij hadden echt pech.
Bij een cursist was het een doodziek hondje dat het ook niet heeft gehaald uiteindelijk
Dat lijstje van Fizgig is veel te lang.
En er staat niets bij over de omstandigheden waarin de moeder ligt met haar nesten na elke loopsheid.
Lijkt me eigenlijk ook wel van belang.
-
Fin
- Zeer actief
Trek je lange tenen in, dat doet het inderdaad. Hetzelfde overigens met de uithoeken van Noord Holland. En Tilburg, waar die van mij 'bij een boerderij vandaan kwam' zal bij de diverse dierenartsen ook wel om een reden bekend zijn.Inge O schreef:oh ja, dát verklaart het weer natuurlijkFin schreef: (Nu weet je: België,.
Nou goed?
-
Fin
- Zeer actief
Wat een serieuze en hondliefhebbende reaktie. Ik zou zelf liever zien dat er bij mensen een belletje gaat rinkelen als een adverteerder met een aangeboden 'particulier' nestje uit Tilburg komt.Inge O schreef:en waarom zou het nou goed zijn? heb je iets gezegd wat me van mening zou kunnen laten veranderen danFin schreef: Nou goed??
ik vind het gewoon hoogst kinderachtig en arrogant om bij een probleem zoals dit met (minieme) verschillen tussen landen te gaan gooien en met vingers te gaan wijzen.
jij mag dan misschien vinden dat mijn tenen lang zijn, mijn vingers zijn net zo lang als ik dat zou willen hoor, ik zou er prima mee naar 'jullie' kunnen wijzen op een bepaald punt in de broodfok.
maar ohh oh, wat zijn we dan constructief bezig zeg![]()
.
We hebben het hier over de reputatie van bepaalde streken en die zijn verdiend.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die zijn er ook .Tara schreef:Dat is dan waarschijnlijk mijn makkerenee-uk schreef:het verschil is denk ik dat jij denkt dat er ook nog een groep anderen is en ik daar zo mijn twijfels over hebTara schreef: Maar die noem ik toch ook steeds? Dat zijn de onnozelaars bij de commerciëlen.
Mensen kopen om verschillende redenen bij de broodfokker een pup , net als mensen om verschillende redenen bij een club/stamboom fokker kopen.
.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ken heel wat mensen die gewoon een hond ergens vandaan halen uit broodfok of bij boer en het geen ruk uitmaakt en het leven nemen zoals het is.
Gaat die dood prima en blijft hij leven ook prima.
Goede instelling.
Net als hordes mensen een kindje nemen en geloven in het beste.
Gaat die dood prima en blijft hij leven ook prima.
Goede instelling.
Net als hordes mensen een kindje nemen en geloven in het beste.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Volgens mij is broodfok niet zo regio gebonden hoor.Fin schreef:Wat een serieuze en hondliefhebbende reaktie. Ik zou zelf liever zien dat er bij mensen een belletje gaat rinkelen als een adverteerder met een aangeboden 'particulier' nestje uit Tilburg komt.Inge O schreef:en waarom zou het nou goed zijn? heb je iets gezegd wat me van mening zou kunnen laten veranderen danFin schreef: Nou goed??
ik vind het gewoon hoogst kinderachtig en arrogant om bij een probleem zoals dit met (minieme) verschillen tussen landen te gaan gooien en met vingers te gaan wijzen.
jij mag dan misschien vinden dat mijn tenen lang zijn, mijn vingers zijn net zo lang als ik dat zou willen hoor, ik zou er prima mee naar 'jullie' kunnen wijzen op een bepaald punt in de broodfok.
maar ohh oh, wat zijn we dan constructief bezig zeg![]()
.
We hebben het hier over de reputatie van bepaalde streken en die zijn verdiend.