Moet zeggen dat ik het een geweldig forum vind en ik niet vaak mee surf op dit soort forums..tot ik me aan melde bij deze dan!
Boef heeft mij gevonden toen hij een jaar oud was..direct dikke maten!
Was niet hanteerbaar aan de riem en luisteren ho maar,nu 7 jaar verder een pracht hond met natuurlijk zijn eigen willetje maar die heb ik ook!!
Maar wat ik nooit heb begrepen is dat hij altijd honger heeft,ik hoef maar een zakje te laten kraken en hij staat op..
Krijgt twee keer per dag te eten in de ochtend en in de avond..in Nederland kreeg hij van mij farmfood( ik verblijf nu in Italie),krijgt zijn lekkernijtjes maar niets als ik aan het eten ben...zoals sommige mensen wel doen even het bord laten aflikken ofzo
Hier dus geen farmfood!!
Als we buiten lopen hoeft hij maar een stukje brood te vinden van een maand oud vreet hij dat dus direct op,zo snel dat ik niet meer in kan grijpen..hij heeft dit altijd al gehad en ik vraag me af waarom?!!
Boef ziet er geweldig uit qua formaat en postuur maar toch altijd honger waarom toch?? Mensen die ons nu zien lopen hier geven hem wel eens een koekje en dat vind ik ok,ook omdat hij aan de italianen moet wennen.
Thuis krijgt hij ook een koekje en wat lekkers maar alleen gemaakt voor honden,ook omdat ik geen kwijlende hond naast me wil hebben.
Kattenstront vind hij ook lekker,maar goed ben er niet altijd bij als we ergens lopen en hij los maar ik zie alles en hij ruikt dan ook alles,zijn er mensen hier die een soortgelijk gedrag herkennen?
Naar mijn idee krijgt hij genoeg!! misschien wel meer dan genoeg!!
TARAK