Hoe zijn jullie vannacht doorgekomen?
Sterkte en duimen blijven nog even doordraaien
Moderator: moderatorteam

Ja dat denk ik ook, met zulke zorgen zak je niet in een diepe slaap en wordt je inderdaad met de kleinste kik al wakkerMiranda schreef:Mwah. Die gaat niet heel erg diep slapen, hoor. Die gaat 'er op liggen'. Eén kik, en ze staat naast het bed. Wedden?Fin schreef:Ik zou toch even een paar keer de wekker zetten. In heel erg diepe slaap zou hij je wel eens niet wakker kunnen maken.
Fijn!Irisz schreef:We hebben weer een rustige nacht gehad en hij is vanmorgen echt stukken beter opgestaan dan hij gisteren ging slapen.
De misselijkheid lijkt weg, hij is alleen nog erg moe, maar zijn kwispel draait weer overuren en de ogen staan weer alert.
Langzaam maar zeker zien we weer stukjes van de echte Klaas.Ik durf voorzichtig te juichen.
Precies. Je doet toch geen oog dicht. Heb zelfs een paar keer gecheckt of hij nog wel ademde toen het wel erg stil was.Terre schreef:Ja dat denk ik ook, met zulke zorgen zak je niet in een diepe slaap en wordt je inderdaad met de kleinste kik al wakkerMiranda schreef:Mwah. Die gaat niet heel erg diep slapen, hoor. Die gaat 'er op liggen'. Eén kik, en ze staat naast het bed. Wedden?Fin schreef:Ik zou toch even een paar keer de wekker zetten. In heel erg diepe slaap zou hij je wel eens niet wakker kunnen maken.![]()
Fijn dat het beter gaat met je ventje! Ik blijf nog even door duimen!!

Ik vond het fijn om te lezen dat het nu weer beter met hem gaat.Irisz schreef:Precies. Je doet toch geen oog dicht. Heb zelfs een paar keer gecheckt of hij nog wel ademde toen het wel erg stil was.Terre schreef:Ja dat denk ik ook, met zulke zorgen zak je niet in een diepe slaap en wordt je inderdaad met de kleinste kik al wakkerMiranda schreef:Mwah. Die gaat niet heel erg diep slapen, hoor. Die gaat 'er op liggen'. Eén kik, en ze staat naast het bed. Wedden?Fin schreef:Ik zou toch even een paar keer de wekker zetten. In heel erg diepe slaap zou hij je wel eens niet wakker kunnen maken.![]()
Fijn dat het beter gaat met je ventje! Ik blijf nog even door duimen!!![]()
Je wordt echt panisch van dit soort dingen.
Gelukkig is Nick vandaag vrij, dus ik kan vanmiddag even een powernapje doen om de schade in te halen.
Eerst maar even met die andere twee het bos in. Het is toch wel lekker om even eruit te kunnen. Afgelopen 2 dagen zit je toch dag en nacht thuis of bij de dierenarts en continu in de stress, dus het is wel lekker om ff uit te waaien.
. gelukkig!Irisz schreef:We hebben weer een rustige nacht gehad en hij is vanmorgen echt stukken beter opgestaan dan hij gisteren ging slapen.
De misselijkheid lijkt weg, hij is alleen nog erg moe, maar zijn kwispel draait weer overuren en de ogen staan weer alert.
Langzaam maar zeker zien we weer stukjes van de echte Klaas.Ik durf voorzichtig te juichen.