Wat goed dat je toch nog even naar de DA terug bent geweest en nu hopelijk weet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik zal ook duimen dat hij dat rottige obstakel in zijn maag snel kwijt is!
Moderator: moderatorteam
Ik vind het juist heel terecht en ik ben blij voor je.Irisz schreef:Ik ben van de ene kant opgelucht dat er een vermoedelijke oorzaak is voor de maagkanteling en dat het niet 'zomaar' is ontstaan. Niet dat het uitmaakt, maar voor mijn gevoel is de kans op een herhaling minder groot doordat dit een oorzaak had. Misschien niet terecht, maar je moet je ergens aan vast houden.
Hahaha, ik bedoel natuurlijk slokdarm. Trouwens, heet dat spul wat je bedoelt in Nederland niet domperidon? Dat was altijd vrij te verkrijgen maar nu zie ik het nergens meer.Inge O schreef:ik mag hopen dat hij die luchtpijp voor iets anders gebruikt dan om eten naar binnen te werkenFizgig schreef: maar ik maak me vaak zorgen om Bruno hoor, meer dan om Shelly. Hij heeft namelijk een luchtpijp formaat Schipholtunnel dus hij denkt dat er hele jumbojets in passen, hahaha. Hij is slordig met kauwen ed.![]()
?
honden kauwen sowieso weinig of niet, daar is bruno echt geen uitzondering in.

Je kunt domperidon nog wel bij een apotheek kopen en zonder recept.Fizgig schreef:Hahaha, ik bedoel natuurlijk slokdarm. Trouwens, heet dat spul wat je bedoelt in Nederland niet domperidon? Dat was altijd vrij te verkrijgen maar nu zie ik het nergens meer.Inge O schreef:ik mag hopen dat hij die luchtpijp voor iets anders gebruikt dan om eten naar binnen te werkenFizgig schreef: maar ik maak me vaak zorgen om Bruno hoor, meer dan om Shelly. Hij heeft namelijk een luchtpijp formaat Schipholtunnel dus hij denkt dat er hele jumbojets in passen, hahaha. Hij is slordig met kauwen ed.![]()
?
honden kauwen sowieso weinig of niet, daar is bruno echt geen uitzondering in.

Zet je nog de wekker dat je hem af en toe controleert?Irisz schreef:Nog even een korte update voordat we naar bed gaan.
Er is eigenlijk weinig veranderd, hoewel hij wel in totaal zo'n 450-500 gram vlees op heeft vandaag, verdeeld over 6-7 porties. Alles is binnen gebleven, dus dat is positief.
Wandelen wil hij echt niet en vindt hij vreselijk vermoeiend. Hij is er vandaag 2x 5 minuten uit geweest.Kun je nagaan wat een aanslag dit is geweest op zijn lijf. Er is echt niks van over.
We laten hem dus maar lekker slapen.
Sinds gisterochtend niet meer gepoept, dus daar "wachten" we eigenlijk een beetje op. Hij heeft gisteren natuurlijk ook niks gegeten, dus hopelijk morgen ontlasting en met een beetje geluk komt zijn 'obstakel' dan ook mee naar buiten.
Het is wel echt heel naar om hem zo te zien en erg confronterend. Gisterochtend loop je nog in het bos en speelt hij volop met Luna en Focus, een paar uur later kruipt hij door het oog van de naald en nu ligt hij als een hoopje hond op de bank.![]()
Hopelijk vanaf nu elke dag een klein beetje beter. Ik kan hem echt niet missen, dan kun je me opvegen.
Hij ligt in of naast ons bed (wat hij wil) en doe alleen maar hazenslaapjes nu, dus ik check hem meerdere keren per nacht.Fin schreef: Zet je nog de wekker dat je hem af en toe controleert?
Ik zou toch even een paar keer de wekker zetten. In heel erg diepe slaap zou hij je wel eens niet wakker kunnen maken.Irisz schreef:Hij ligt in of naast ons bed (wat hij wil) en doe alleen maar hazenslaapjes nu, dus ik check hem meerdere keren per nacht.Fin schreef: Zet je nog de wekker dat je hem af en toe controleert?
Maar denk dat als er echt iets mis gaat, we het ook meteen horen of merken of dat hij ons zelf wakker maakt.
Mwah. Die gaat niet heel erg diep slapen, hoor. Die gaat 'er op liggen'. Eén kik, en ze staat naast het bed. Wedden?Fin schreef:Ik zou toch even een paar keer de wekker zetten. In heel erg diepe slaap zou hij je wel eens niet wakker kunnen maken.