Daarbij maakt ze er een sport van 'm op de voeten van m'n vriend te kegelen
Ach ja, het is in ieder geval een goede oefening voor haar nek- en kaakspieren.
Zijn hier nog meer van die handige hondjes die de kong op hun eigen manier gebruiken?
Moderator: moderatorteam
Ik heb ook zo'n "ik laat het stuiteren dan valt het wel"type en ik gebruik pindakaas ipv smeerkaas. Dan plakt het goed en is ze echt wel even zoetSuuz! schreef:Ik smeer er smeerworst of smeerkaas indat valt er niet zomaar uit.

Hier ook smeerworstSuuz! schreef:Ik smeer er smeerworst of smeerkaas indat valt er niet zomaar uit.
Hier dus ook. Hij gooit ermee, wil er best ook mee gaan liggen en likken, maar als het te lang duurt bekijk je het maarMeghan schreef:Enzi waagt twee pogingen en als hij 't er dan niet uit krijgt stik ik maar in die stomme kong.
Denk je ook iets leuks voor je hond gekocht te hebben![]()
Nu ligt ie hier al maanden in zijn speelbak.
misschien is dit wel een stomme vraag van mij, maar smelt die kong dan niet?sTefaniA schreef:Ik maak hem extra moeilijk en doe er vaak ook nog wat kaas in, en dan in de microgolf zodat het smelt. Ik laat het dan weer koud worden en dan heeft hij er toch veel moeite mee hoor.
Nee hoor. Hij kan ook in de vaatwas. Ik heb me ooit eens ingeschreven in de nieuwsbrief van kong en daar stond ook in dat hij in de microgolf kan. Natuurlijk moet je hem er geen half uur in zetten he.P-tt schreef:misschien is dit wel een stomme vraag van mij, maar smelt die kong dan niet?sTefaniA schreef:Ik maak hem extra moeilijk en doe er vaak ook nog wat kaas in, en dan in de microgolf zodat het smelt. Ik laat het dan weer koud worden en dan heeft hij er toch veel moeite mee hoor.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteKat1 schreef:Hier nog zo'n fanatiekeling.
Het ding wordt met al zijn kracht door de lucht gegooid, door de kamer geslagen en uitgescholden. Daarna wordt het tussen zijn poten geklemd of krijg ik het tegen mijn flikker gesmeten.

Tara schreef:
Hee, wat grappig!
Hoe werken die dan? Waar stop je dan wat lekkers in?![]()
Mijn honden laten de kong (dinges heet hij hier) keihard op de grond vallen, net zolang totdat alles dat er in zat in kleine stukjes gebroken is, rollen en dan het hele spoor stofzuigeren.
Ik vind die tip met gesmolten kaas wel een goeie, dat levert lang plezier op!
Gaat hier gewoon mee in de vaatwasser, dus dan is ie wel goed schoonPtje schreef:Maar hoe krijgen jullie die kong dan goed schoon?
Gewoon meteen uitspoelen onder de warme kraan ?
Het lijkt me nlk niet zo gezond als er restjes achterblijven.
Wil ik ook graag! Mailadres staat bij mij ingevuld, onderaan mn bericht op klikkenIcecold81 schreef:Als je het leuk vind, heb ik een heel recepten gebeuren van 3 A4=tjes ofzo.
Pb je mailadres maar dan mail ik hem door..

GemaildSaar2012 schreef:Wil ik ook graag! Mailadres staat bij mij ingevuld, onderaan mn bericht op klikkenIcecold81 schreef:Als je het leuk vind, heb ik een heel recepten gebeuren van 3 A4=tjes ofzo.
Pb je mailadres maar dan mail ik hem door..
Hier gaat de kong ook in de afwasmachine trouwens!
Dat ik daar nog niet aan gedacht heb, bedankt voor de tip!Angeniet schreef:Ik maak ze schoon met een oude tandenborstel, dat gaat prima.