18 december word mijn lieve schat 10 jaar,zijn lijfje is aardig versleten door de ouderdom maar op zijn medicatie heeft hij nog een kwalitatief goed leven in mijn ogen.
We gingen naar de dierenarts voor een routine bloedonderzoekje,zien of zijn organen nog goed zijn ivm medicatie en ouderdom.Zijn bloedwaarden zijn goed,echter blijkt hij bloedarmoede te hebben.Woensdag voor de zekerheid opnieuw bloed geprikt (3 weken verder) en een echo laten maken van zijn darmen om te zien of daar geen poliep of tumor zit die bloedverlies geeft.De echo was goed maar vandaag bleken helaas zijn rode bloedcellen weer gedaald te zijn.Teken dat er toch iets aan de hand is.Alleen wat?Het schijnt niet regenaratieve bloedarmoede te zijn,om de oorzaak te kunnen vinden zou hij een beenmergpunctie moeten krijgen.
Heeft iemand hier ervaring mee?En heeft iemand ervaring met een goede kliniek want mijn dierenartsen kunnen dit niet.Ik maak me veel zorgen,wil hem natuurlijk ook helemaal niet kwijt.echter ben ik bang dat hij dadelijk een hoop ellende moet doorstaan en de uitslag misschien niet goed zal zijn....
Iemand ervaring met bovenstaande?
Misschien is het handig erbij te vermelden dat hij zijn milt mist,deze is verwijderd na een bloeding.