Ik hoef er maar in de buurt te lopen of ze trekt me bijna erheen (ze weegt zelf 6 kg.
Helaas denkt de andere hond er anders over dus die gaat in de rem. Zie je me al gaan?
Meestal mijd ik dat stuk van het dorp dus.
Moderator: moderatorteam

Caat* schreef:Fien is gek op de wachtruimte bij de DA (veel honden om te besnuffelen). Dus als we naar binnen gaan dan gaat ze graag mee. Maar wanneer we opstaan om naar de behandelkamer te gaan wil zij eigenlijk weer naar buiten. Uit met de pret. Al vindt ze de DA ook niet echt eng ofzo.

Tegenwoordig iets minder springerig maar ze is dan ook al een oudere dame maar ze vindt iedereen leuk dus ook de DA en laat zonder wat voor strijd alles toe, tijdens bloedafname, onderzoek, enting of wat dan ook kwispelt ze eventjes niet maar zo gauw dat klaar is gaat ze weer los en het liefst lebbert ze de DA dan ook nog afMellow schreef:Jouw Micky dus ook een fan?annemick schreef:Heeft gewoon met de naam te maken![]()
Ooo wat een schatje! Bruno durft niet op de weegschaal, die moeten we altijd minutenlang overhalen om op dat enge zilveren plateautje te gaan staan. Hij heeft moeite met oppervlaktes die erg glimmen. Ook denkt ie dat zijn hoofd drie keer groter is dan de realiteit en denkt dus altijd dat ie er niet door kan op een smalle plek, hahaha. En het is natuurlijk lekker proppen in zo'n spreekkamer dus dan is ie ook net een standbeeld, haha.Jaap* schreef:Als hij op de weegschaal moet gaat hij er trouwens ook altijd heel officieel, en als een standbeeld, bij kijken
dagmar88 schreef:Caat* schreef:Fien is gek op de wachtruimte bij de DA (veel honden om te besnuffelen). Dus als we naar binnen gaan dan gaat ze graag mee. Maar wanneer we opstaan om naar de behandelkamer te gaan wil zij eigenlijk weer naar buiten. Uit met de pret. Al vindt ze de DA ook niet echt eng ofzo.
Dat was Spike ook. Daar stond namelijk een vreselijk lelijk opgezet vosje op de kast.
Dat vosje was Des Duivels en verdiende het met zijn vervelende gestaar om van die kast getrokken te worden![]()

Felix doet altijd net zo gewichtig als sommige oude mensen als ze ergens een handtekening moeten zetten.Fizgig schreef:Ooo wat een schatje! Bruno durft niet op de weegschaal, die moeten we altijd minutenlang overhalen om op dat enge zilveren plateautje te gaan staan. Hij heeft moeite met oppervlaktes die erg glimmen. Ook denkt ie dat zijn hoofd drie keer groter is dan de realiteit en denkt dus altijd dat ie er niet door kan op een smalle plek, hahaha. En het is natuurlijk lekker proppen in zo'n spreekkamer dus dan is ie ook net een standbeeld, haha.Jaap* schreef:Als hij op de weegschaal moet gaat hij er trouwens ook altijd heel officieel, en als een standbeeld, bij kijken