dagmar88 schreef:Gaia schreef:Gaia had ze prachtig gevonden. Echt waar. Shoarma, zo met uitzicht op zee. Geweldig en daarna nog even vol door de schapenpoep rollen.
Was misschien niet al te best voor mij om deze plots op het strand tegen te komen. Grote reden om er dus niet te komen voor mij.

In plaats van Gaia had er Charlie kunnen staan.

Toen ze jong was kwamen we heel regelmatig schapen tegen; ze hebben zelfs nog eens bij ons door de straat gelopen.
Dan sta je wel even stom te kijken.
Maar op een gegeven moment werden ze toch te spannend.
En schapenpoep is de aller aller lekkerste poep om in te rollen
Niko boeit het allemaal geen biet.
Vroeger was ze nog bang van een schaap dat ging blaten tegen d'r. Toch ze door kreeg dat als je een keer met je kaken klapte, het schaap wel wegrende. En ze is toch echt tussen de schapen, in een boerendurp opgegroeid.
Katten, konijnen, paarden, schapen, koeien, bange hondjes of 'alleswateigenlijkwelvoordrwegrent'. Ik ben d'r kwijt. In Sloterpark best onhandig met de huidige konijnenplaag door de uitzet.
Laatst zette ze de spurt aan zo een weiland in. Ik schrok me natuurlijk wezenloos. Het hek stond open en ik kon niets zien, maar ja.. je zou het toch zo maar over het hoofd hebben gezien. Ach, het weiland was echt leeg, op die ene koeienflats na. Toen stond ik als één of ander viswijf tegen het Gajes te schreeuwen (geen effect overigens, maar het lucht wel op), die nog net via de schouder de mest goed de vacht inwreef.