Hoi iedereen,
Ik heb een klein vraagje over Jarco voeding. Onze zwitsere herder geniet al sinds pup van Jarco voeding. Ze was al een aantal maanden aan de adult maxi eend variant, en dat beviel tot nu toe prima. Nou heeft Jarco sinds kort de verpakking veranderd en ineens lust onze hond de voer ook niet meer. Ik heb contact gehad met Jarco, maar volgens hun is er niks aan de samenstelling veranderd. Wat is dus absuluut niet geloof, want de brokken uit de nieuwe verpakking zaggen er totaal anders uit (kleiner en donkerder). Intussen zitten wij met 15 kilo aan voer wat onze hond niet lust. Hun advies op dat moment was neem contact met de dierenwinkel waar we het gekocht hebben. Wij zijn met de hond en voer naar de dierenwinkel geweest. We hadden nog een restje over van de oude verpakking en dat hadden wij ook bij ons zodat ze daar ook duidelijk konden zien dat er verschil was tussen de twee verpakkingen. Ze hebben het zelf nog getest bij de hond. Geef haar uit nieuwe verpakking dan weigert ze, oude verpaking vind ze heerlijk. Gelukkige hadden ze daar nog een klein zakje over van de oude verpakking en die mochten we gratis meenemen. Zij zouden zelf ook contact opnemen met Jarco.
Paar dagen later nemen we weer contact met de dierenwinkel. Jarco blijft erbij dat er niks aan de samenstelling is verandert, maar inmiddels heeft de dierenwinkel 3 nieuwe klachten erbij. Mijn vraag aan jullie is dus: wie gebruik er Jarco en hoe bevalt het?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jarco, Eend/rijst voor adult honden
Moderator: moderatorteam
- Natteneusje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Witte Zwitserse herder
- Aantal honden: 1
Jarco, Eend/rijst voor adult honden
In a perfect world, every dog would have a home and every home would have a dog!
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Jarco, Eend/rijst voor adult honden
Natteneusje schreef:Mijn vraag aan jullie is dus: wie gebruik er Jarco en hoe bevalt het?
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Ik zeg lekker overgaan op bijv. Smuldier.
- Natteneusje
- Vaste gebruiker
Nee, maar ik was benieuwd of er meer klachten zijn aangezien Jarco blijft zeggen dat ze niks anders dan de verpakking hebben veranderddagmar88 schreef:Natteneusje schreef:Mijn vraag aan jullie is dus: wie gebruik er Jarco en hoe bevalt het?
daar heb jij dan toch niets aan als je hond het niet graag eet?
In a perfect world, every dog would have a home and every home would have a dog!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je hond wil het nu blijkbaar niet meer of het nu wel of niet veranderd is... je krijgt het echt niet voor elkaar dat ze voor jou het voer gaan aanpassen dus dan kun je beter iets anders gaan voeren lijkt me? 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Natteneusje
- Vaste gebruiker
Dat lijkt mij nogal voor de hand liggend, dus dat hebben wij ook per direct gedaan. Mijn punt is vooral dat ondanks het feit dat bij één winkel al vijf klanten klagen dat hun hond het voer niet meer lust, en het voer zelf er anders uit ziet dan voorheen, Jarco stug blijft volhouden dat er niets aan de hand is. Als betalende klant voel ik mij dan niet serieus genomen in mijn klacht. Jarco kan op zijn minst proberen te achterhalen waarom het voer er anders uitziet en meerdere honden het niet meer willen eten. En persoonlijk vind ik een compensatie voor het onbruikbare voer (een nog bijna volle 25 kilo zak) ook wel op zijn plaats.malinois schreef:Je hond wil het nu blijkbaar niet meer of het nu wel of niet veranderd is... je krijgt het echt niet voor elkaar dat ze voor jou het voer gaan aanpassen dus dan kun je beter iets anders gaan voeren lijkt me?
De reden dat ik mijn situatie op dit forum heb geplaatst is omdat ik graag wil weten of er meer mensen in deze situatie zitten, of soortgelijke ervaringen hebben met Jarco.