Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een tweede hond erbij. Update: Vera is er!
Moderator: moderatorteam
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Re: Een tweede hond erbij. Update: Vera is er!
wat een dapper, moeilijk maar ook moedig besluit en zo begrijpbaar. .. Heel veel sterkte en ik hoop dat Vera bij de gedragstherapeut een goede plek krijgt en haar angsten kan gaan los laten..
- dagmar88
- Zeer actief
Florabel schreef:Hoi allemaal,
Allereerst fijn, jullie support!
Mijn zorgen om Vera zijn de reden dat ik dit topic gestart ben.
Hier kreeg ik bruikbare adviezen en vond ik de erkenning die ik nodig had om de situatie met Vera het hoofd te bieden. Maar..het viel me allemaal niet mee. Het uitblijven van enige verandering bij Vera (tot nu aan toe), haar gedrag naar Sofie (Vera is gisteren op een onbewaakt moment weer naar Sofie uitgevallen) en als druppel de reacties van donnee hier op het forum (...) hebben me doen besluiten dat het zo niet gaat met Vera bij ons.
Vanochtend heb ik een lang en eerlijk gesprek gehad met de gt van de stichting.
Vera gaat morgen naar haar. Hoewel het voor mij/ons voor nu de juiste beslissing is, voelt het als falen. Ik had Vera meer tijd en een échte kans willen geven..maar de rek is er hier uit.
Lief Veertje, ik hoop dat je daar laat zien wie je echt bent. Dat je niet meer zo bang bent. Dat je ergens plezier aan beleeft. Ik gun het je zó!!
Hoop voor Vera dat ze daar haar draai weet te vinden.
Hoor veel positieve dingen over deze stichting.
Ze hebben er vreselijk leuke hondjes met uitgebreide beschrijvingen vanuit de gastgezinnen.
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-adoptie.html
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Inderdaad een domper, deze is wel erg leuk hoor
http://www.sos-strays.nl/nederlands/boeza_foto.html

-
Sanner
- Zeer actief
Jammer zeg dat het zo heeft moeten lopen. En dan doel ik niet op de keuze die jullie nu gemaakt hebben, die vind ik namelijk meer dan logisch!
-
Sanner
- Zeer actief
Wat eeb leuke hondjes.. Vooral deze http://www.sos-strays.nl/nederlands/debla.htmldagmar88 schreef:Florabel schreef:Hoi allemaal,
Allereerst fijn, jullie support!
Mijn zorgen om Vera zijn de reden dat ik dit topic gestart ben.
Hier kreeg ik bruikbare adviezen en vond ik de erkenning die ik nodig had om de situatie met Vera het hoofd te bieden. Maar..het viel me allemaal niet mee. Het uitblijven van enige verandering bij Vera (tot nu aan toe), haar gedrag naar Sofie (Vera is gisteren op een onbewaakt moment weer naar Sofie uitgevallen) en als druppel de reacties van donnee hier op het forum (...) hebben me doen besluiten dat het zo niet gaat met Vera bij ons.
Vanochtend heb ik een lang en eerlijk gesprek gehad met de gt van de stichting.
Vera gaat morgen naar haar. Hoewel het voor mij/ons voor nu de juiste beslissing is, voelt het als falen. Ik had Vera meer tijd en een échte kans willen geven..maar de rek is er hier uit.
Lief Veertje, ik hoop dat je daar laat zien wie je echt bent. Dat je niet meer zo bang bent. Dat je ergens plezier aan beleeft. Ik gun het je zó!!
Rot hoor, wat een domper.
Hoop voor Vera dat ze daar haar draai weet te vinden.
Als je er klaar voor bent zou ik deze site eens in de gaten houden.
Hoor veel positieve dingen over deze stichting.
Ze hebben er vreselijk leuke hondjes met uitgebreide beschrijvingen vanuit de gastgezinnen.
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-adoptie.html
-
Lillith
- Zeer actief
Je hebt volkomen gelijk...het is jammer dat veel stichtingen te makkelijk zijn 
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Heel jammer..dit was/is voor niemand leuk. Hopelijk gaat Vera snel een betere gemoedstoestand krijgen.
Je hebt het geprobeerd, toegeven dat het niet lukt noem ik geen falen.
Hou je contact met de gt over hoe het met haar gaat?
Je hebt het geprobeerd, toegeven dat het niet lukt noem ik geen falen.
Hou je contact met de gt over hoe het met haar gaat?
- dagmar88
- Zeer actief
->Chanty<- schreef:Inderdaad een domper, deze is wel erg leuk hoorhttp://www.sos-strays.nl/nederlands/boeza_foto.html
En ze hebben zo veel leuke ukjes
Heb eerder bij ze geïnformeerd en de manier waarop zij hun honden aanbieden (geen zielig verhaal), nuchterheid en eerlijkheid vind ik erg prettig.
Florabel, aan jullie inzet heeft het niet gelegen. Dat leuke hondje dat wel bij jullie en Sofie past, is je van harte gegund!
Laatst gewijzigd door dagmar88 op 23 nov 2012 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Begrijpelijk besluit Florabel, jammer dat wel. Een nieuwe hond zal er nu nooit meer onbevangen komen. Ik vind iig niet dat je gefaald hebt. Ik vind toegeven dat iets niet gaat moedig. Laat je iig niet aanpraten dat het allemaal aan jullie gelegen heeft.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
jammer dat het niet gelukt is, maar ik denk dat dit de beste oplossing is voor iedereen. Ik hoop dat het goedkomt met Vera
Je moet niet denken dat je gefaald hebt, je hebt juist zoveel gedaan! geen schaamte voelen dus!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
helemaal mee eensInge O schreef:heel goed te begrijpen hoor, dit soort gedrag is echt wel moeilijk om mee om te gaan en het allermoeilijkste daarbij is waarschijnlijk ook de onzekerheid over hoelang het gaat duren en of het überhaupt goed komt.
gezien het filmpje denk ik dat laatste van wel maar daar zijn jullie niks mee gebaat op de korte termijn, zeker niet gezien je niks van vooruitgang ziet.
ik hoop dat vera toch ergens een leuk leventje kan krijgen en dat jullie op ter mijn een goed passend hondje vinden.
sterkte florabel, het zal geen makkelijke beslissing geweest zijn

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Fijn dat je ons op de hoogte houdt, ik heb alle begrip voor je beslissing om Vera niet bij jullie te houden en had hetzelfde gedaan in jouw situatie.
Jullie gaan vast een hele fijne tweede hond vinden binnenkort. Zou Joost niet iets voor jullie zijn?
Jullie gaan vast een hele fijne tweede hond vinden binnenkort. Zou Joost niet iets voor jullie zijn?
-
mickey
- Zeer actief
Ik heb alles gevolgd hier en vind het heel rot voor jullie dat het zo gelopen is. Hopelijk heeft Sofie niet de schrik
van haar leven gehad en staat ze open voor een eventueel ander hondje in de toekomst

van haar leven gehad en staat ze open voor een eventueel ander hondje in de toekomst
Joost is super leukLongFields schreef: Zou Joost niet iets voor jullie zijn?

- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Heel sneu allemaal, niet jullie beslissing nu hoor, zo begrijpelijk, maar het hele gebeuren in zijn totaal. Denk je goed te doen en dan gebeurt dit.
Heel veel sterkte , want een nare smaak zul je er wel aan overhouden.
Hoop dat jullie gauw weer een beetje tot rust komen en dat Vera een goed tehuis vindt als ze daar aan toe is.
En geniet maar lekker van Sophie...
Heel veel sterkte , want een nare smaak zul je er wel aan overhouden.
Hoop dat jullie gauw weer een beetje tot rust komen en dat Vera een goed tehuis vindt als ze daar aan toe is.
En geniet maar lekker van Sophie...
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
jammer dat Vera niet verder een kans krijgt, aan de ene kant begrijp ik het wel maar aan de andere kant echt totaal niet.. vind het erg sneu voor de hond dat ze weer moet verkassen.....
Wees wijs, als je perse nog een hond erbij wil ga dan voor een leuke hond hier in Nederland die je kan bezoeken met je andere hond erbij, waar je al wat mee kan wandelen dus duidelijker een gedrag kan zien.....
Wees wijs, als je perse nog een hond erbij wil ga dan voor een leuke hond hier in Nederland die je kan bezoeken met je andere hond erbij, waar je al wat mee kan wandelen dus duidelijker een gedrag kan zien.....
- Cpp
- Actief
- Mijn ras(sen): Middenslagpoedel
Jammer voor Vera...en jullie. Zoiets heeft (veel) tijd nodig.
Ik hoop zo dat het hondje een fijne plek krijgt en los komt.
Ik hoop zo dat het hondje een fijne plek krijgt en los komt.
Je maakt jezelf niet wit door een ander zwart te maken.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
tja, zo gaan dingen soms. voel het niet als falen, maar probeer er van te leren.
ik zou zelf nooit een hond kiezen bij mijn andere honden die ik niet eerst heb laten kennismaken met onze honden en onszelf. als je een hond in het echt ziet, weet je veel meer hoe de hond is, dan van een plaatje/filmpje kiezen.
hoe is het nu met Sofie? is ze relaxter nu Vera weg is?
ik hoop dat Vera nog een mooie toekomst gaat krijgen, en dat het beter gaat bij die GT thuis.
mooi opgelost trouwens, dat ze met de GT van de stichting mee kon. ik denk niet dat we nu een conclusie moeten trekken over die stichting. ik vind het zo voor de TS netjes opgelost. je kan niet altijd voorspellen hoe een herplaatsing uitpakt. voor hetzelfde geld had Vera juist opgebloeid, in een rustig huis met een ander hondje.
ik zou zelf nooit een hond kiezen bij mijn andere honden die ik niet eerst heb laten kennismaken met onze honden en onszelf. als je een hond in het echt ziet, weet je veel meer hoe de hond is, dan van een plaatje/filmpje kiezen.
hoe is het nu met Sofie? is ze relaxter nu Vera weg is?
ik hoop dat Vera nog een mooie toekomst gaat krijgen, en dat het beter gaat bij die GT thuis.
mooi opgelost trouwens, dat ze met de GT van de stichting mee kon. ik denk niet dat we nu een conclusie moeten trekken over die stichting. ik vind het zo voor de TS netjes opgelost. je kan niet altijd voorspellen hoe een herplaatsing uitpakt. voor hetzelfde geld had Vera juist opgebloeid, in een rustig huis met een ander hondje.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ik begrijp het wel, als je zelf en je eigen hond er aan onderdoor gaan en het heeft een negatieve invloed op je leven dan is er maar 1 oplossing. daar heeft ze voor gekozen en dat heeft ze goed gedaan. beter 1 ongelukkige hond dan 2 ongelukkige honden en ongelukkige mensen.jacq1970 schreef:jammer dat Vera niet verder een kans krijgt, aan de ene kant begrijp ik het wel maar aan de andere kant echt totaal niet.. vind het erg sneu voor de hond dat ze weer moet verkassen.....
ik hoop dat vera ergens anders meer kan ontdooien en ik hoop dat de stichting hier ook lering uit trekt.
ellen
- meriam
- Zeer actief
- Contacteer:
hoe jammer het ook is een voor mij begrijpelijke keuze. ik hoop dat vera bij de gt uit haar schulp kan kruipen en dat jullie binnenkort een heel leuk 2de hondje mogen verwelkomen.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Verdrietig dat het zo heeft moeten lopen. Ook hier begrip; het is voor Vera jammer, maar aan de andere kant denk ik dat ze na een opvangperiode waarin ook duidelijk is wat haar draagkracht is, er beter zicht is op in welke situatie ze beter tot haar recht gaat komen.
Ik denk dat jullie ook een verstandige keuze hebben gemaakt; Sophie is nog erg jong en een oudere wat angstige hond naast haar zal haar mogelijk ook geen goed doen.
Nog even ingaand op een hond wel of niet rechtstreeks uit het buitenland laten overkomen; ik vind dat dat prima moet kunnen, maar je moet goede afspraken maken met de stichting en vertrouwen hebben. Juno is ook rechtstreeks gekomen en ik ben uitermate tevreden over het verloop daarvan; het overleg met de stichting, de aangeboden informatie en ik voel me ervaren en kundig genoeg in te schatten wat ik in huis haal en heb.
Zelf vind ik dat een stichting moet weten (en dat weten we/ze ook) dat honden in aanvang allemaal even wat van het padje kunnen zijn als ze net in nederland zijn. Ik vind het belangrijk goed te kijken naar de ervaring en vaardigheden van de adoptant en de situatie aldaar. Heeft de adoptant bv de nodige ervaring en een stabiele roedel en de te adopteren hond maakt een stabiele indruk zou je mijns inziens in overleg best direct kunnen plaatsen. Maar goed, in duidelijk en goed onderling overleg. Wij van Dierenhulp Cadiz plaatsen eigenlijk nooit rechtstreeks, maar altijd via opvang. Puur omdat de ervaring leert dat een hond in de eerste dagen baat heeft bij een deskundige begeleiding en het geeft ons de mogelijkheid zelf te beoordelen hoe de hond is en of de hond inderdaad passend is bij de adoptant. Daarbij kennen we als stichting dan de hond wat ook een basis legt voor eventuele toekomstige begeleiding.
Verder vind ik persoonlijk het beeld wat Vera laat zien niet passen bij een stabiele en sociale hond; dat is ze niet, klaar. Hoe groot een schok ook is en hoe erg de wereld op zijn kop staat; een hond met een sociale aard naar mensen zoekt steun en maakt contact. Juist ten tijde van een onzekere wereld ben je dan als baasje zijn houvast.
Ik wil niet zeggen dat ze zich niet als zodanig kan ontwikkelen, maar de basis van vertrouwen naar mensen is er niet.
Als je als adoptant een open gezellige hond zoekt, die een gezinsleven aan kan zou deze hond daarvoor mijns inziens niet in aanmerking komen. Daarvoor is haar onzekerheid te groot en haar zelfvertrouwen te weinig.
dat kan natuurlijk groeien, maar de kwetsbaarheid is er.
Florabel, sterkte met het verwerken van de teleurstelling en probeer het los te laten. De stichting neemt het weer van je over en het zal met Vera echt wel goed komen!
Ik denk dat jullie ook een verstandige keuze hebben gemaakt; Sophie is nog erg jong en een oudere wat angstige hond naast haar zal haar mogelijk ook geen goed doen.
Nog even ingaand op een hond wel of niet rechtstreeks uit het buitenland laten overkomen; ik vind dat dat prima moet kunnen, maar je moet goede afspraken maken met de stichting en vertrouwen hebben. Juno is ook rechtstreeks gekomen en ik ben uitermate tevreden over het verloop daarvan; het overleg met de stichting, de aangeboden informatie en ik voel me ervaren en kundig genoeg in te schatten wat ik in huis haal en heb.
Zelf vind ik dat een stichting moet weten (en dat weten we/ze ook) dat honden in aanvang allemaal even wat van het padje kunnen zijn als ze net in nederland zijn. Ik vind het belangrijk goed te kijken naar de ervaring en vaardigheden van de adoptant en de situatie aldaar. Heeft de adoptant bv de nodige ervaring en een stabiele roedel en de te adopteren hond maakt een stabiele indruk zou je mijns inziens in overleg best direct kunnen plaatsen. Maar goed, in duidelijk en goed onderling overleg. Wij van Dierenhulp Cadiz plaatsen eigenlijk nooit rechtstreeks, maar altijd via opvang. Puur omdat de ervaring leert dat een hond in de eerste dagen baat heeft bij een deskundige begeleiding en het geeft ons de mogelijkheid zelf te beoordelen hoe de hond is en of de hond inderdaad passend is bij de adoptant. Daarbij kennen we als stichting dan de hond wat ook een basis legt voor eventuele toekomstige begeleiding.
Verder vind ik persoonlijk het beeld wat Vera laat zien niet passen bij een stabiele en sociale hond; dat is ze niet, klaar. Hoe groot een schok ook is en hoe erg de wereld op zijn kop staat; een hond met een sociale aard naar mensen zoekt steun en maakt contact. Juist ten tijde van een onzekere wereld ben je dan als baasje zijn houvast.
Ik wil niet zeggen dat ze zich niet als zodanig kan ontwikkelen, maar de basis van vertrouwen naar mensen is er niet.
Als je als adoptant een open gezellige hond zoekt, die een gezinsleven aan kan zou deze hond daarvoor mijns inziens niet in aanmerking komen. Daarvoor is haar onzekerheid te groot en haar zelfvertrouwen te weinig.
Florabel, sterkte met het verwerken van de teleurstelling en probeer het los te laten. De stichting neemt het weer van je over en het zal met Vera echt wel goed komen!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Veel sterkte Florabel - een moeilijk maar ook moedig en begrijpelijk besluit.
Zowel voor Vera als voor jullie en Sophie jammer dat het zo is gelopen.
Zowel voor Vera als voor jullie en Sophie jammer dat het zo is gelopen.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Eline* schreef:Verdrietig dat het zo heeft moeten lopen. Ook hier begrip; het is voor Vera jammer, maar aan de andere kant denk ik dat ze na een opvangperiode waarin ook duidelijk is wat haar draagkracht is, er beter zicht is op in welke situatie ze beter tot haar recht gaat komen.
Jammer dat het zo gelopen is. Een wijze les voor alle betrokkenen. Hopelijk vindt Vera snel een plekje waar ze goed kan aarden. Voor Florabel zal er ook vast wel ergens een geschikt hondje rondlopen, maar Vera was het niet. Op het filmpje vond ik haar behoorlijk onzeker en schichtig overkomen. Niet doodsbang, maar ook zeker niet stabiel. Als je zo'n hondje uit haar vertrouwde situatie haalt, een lange reis laat maken en niet de kans geeft in een ervaren gastgezin te acclimatiseren alvorens haar naar een nieuw thuis te laten gaan, krijg je met een beetje pech een situatie zoals Florabel die nu heeft ervaren.
-
nel-joey
- Actief
- Mijn ras(sen): havanezer
- Contacteer:
Florabel, heb je nog iets vernomen van Vera hoe het nu met haar is?.

-
Loek
- Zeer actief
Tuurlijk, dat ben ik helemaal met je eens hoor maar het beessie pikt het wel opfes/lou schreef:Nou Loek, als je denkt dat je een leuk hondje uit het buitenland haalt, en er ligt een verkrampt doodsbang hoopje ellende in de kamer die naar je eigen honden uitvalt, denk ik dat je ook wel wat druk en stress voelt...
-
Loek
- Zeer actief
Net zo jammer als dat mensen een hond willen en dan moet het beessie er maar hap snap komen, het mes snijd aan twee kanten hoorLillith schreef:Je hebt volkomen gelijk...het is jammer dat veel stichtingen te makkelijk zijn
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Wat jammer dat het niet gelukt is. Ik vond het zo sneu, had Vera zó hier willen hebben.
Ik vang honden op voor sos-strays en dat is inderdaad een fijne stichting. Honden gaan eerst in de opvang, waar bekeken wordt hoe de hond is en waar hij/zij eerst eens even fijn tot rust kan komen. De honden die ik tot nu toe opgevangen heb, zijn allemaal sociale, fijne honden geworden.
Ik vang honden op voor sos-strays en dat is inderdaad een fijne stichting. Honden gaan eerst in de opvang, waar bekeken wordt hoe de hond is en waar hij/zij eerst eens even fijn tot rust kan komen. De honden die ik tot nu toe opgevangen heb, zijn allemaal sociale, fijne honden geworden.
- Cpp
- Actief
- Mijn ras(sen): Middenslagpoedel
Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar!!nel-joey schreef:Florabel, heb je nog iets vernomen van Vera hoe het nu met haar is?.
Je maakt jezelf niet wit door een ander zwart te maken.
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Hoe moet je het dan aanpakken als je een hond ziet die je aanspreekt?Loek schreef:Net zo jammer als dat mensen een hond willen en dan moet het beessie er maar hap snap komen, het mes snijd aan twee kanten hoorLillith schreef:Je hebt volkomen gelijk...het is jammer dat veel stichtingen te makkelijk zijn
Op de dag dat ik het meer dan zat was om hondloos te zijn heb ik twee honden gevonden die me aanspraken en heb een mail gestuurd. Volgende dag telefonisch contact gehad en anderhalve week later waren ze hier. Dat was anderehalf jaar geleden, het zijn stabiele honden geworden en ze zijn erg tevreden hier.
Had ik moeten wachten met reageren? Dan waren ze weg geweest. Wachten met ophalen terwijl ze dringend weg moesten? Dan was de eigenaar er aan onderdoor gegaan (vanwege andere zaken dan de honden).
Ik denk dat Florabel de juiste beslissing heeft genomen, hoe zuur het ook is. En ik hoop dat Vera uit deze angst kan komen.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Hoe moet je het dan aanpakken als je een hond ziet die je aanspreekt?Loek schreef:Net zo jammer als dat mensen een hond willen en dan moet het beessie er maar hap snap komen, het mes snijd aan twee kanten hoorLillith schreef:Je hebt volkomen gelijk...het is jammer dat veel stichtingen te makkelijk zijn
Op de dag dat ik het meer dan zat was om hondloos te zijn heb ik twee honden gevonden die me aanspraken en heb een mail gestuurd. Volgende dag telefonisch contact gehad en anderhalve week later waren ze hier. Dat was anderehalf jaar geleden, het zijn stabiele honden geworden en ze zijn erg tevreden hier.
Had ik moeten wachten met reageren? Dan waren ze weg geweest. Wachten met ophalen terwijl ze dringend weg moesten? Dan was de eigenaar er aan onderdoor gegaan (vanwege andere zaken dan de honden).
Ik denk dat Florabel de juiste beslissing heeft genomen, hoe zuur het ook is. En ik hoop dat Vera uit deze angst kan komen.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Heel verdrietig dat het zo is gelopen.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.