Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Smuldier bij AH??
Moderator: moderatorteam
- AnneBP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Golden RetrieverxPoedel - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Smuldier bij AH??
Net bij de Albert Heijn XL in Tilburg zag ik zomaar Smuldier Pens en Smuldier Vlees liggen, ik dacht dat ze dat niet verkochten! Prijs was wel 69 cent per bakje, maar toch...

- macho-hayley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herders
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Smuldier bij AH??
Ze zijn inderdaad een hele tijd weg geweest, en toen zag ik ze van de week bij de ah xl in zutphen ook weer liggen.

- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Ben net terug van de ah, maar hier alleen rodi. Ik ga er zelden meer heen. De jumbo verkoopt wel smuldier en dus haal ik daar al mijn boodschappen.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik vermoed dat dat de franchise-ondernemingen van Appie zijn.
Hier zit de Dekamarkt op nog geen 100 meter verwijderd van de AH en daar betaal je een duppie, per pakje, minder
.
Hier zit de Dekamarkt op nog geen 100 meter verwijderd van de AH en daar betaal je een duppie, per pakje, minder
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
O, wij hebben ook een franchise-AH hier.
Zal eens kijken morgen. Ik heb wel graag die kip af en toe en dat spul van AH zelf vind ik niks.
Zal eens kijken morgen. Ik heb wel graag die kip af en toe en dat spul van AH zelf vind ik niks.
- Liesbeth
- Zeer actief
Ja.Cleva schreef:Zijn er ook niet-franchise albert heijnen?
Ongeveer 500 van de +/- 700 Appies zijn filialen.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Bij ons bij de Emte hebben ze smuldier en rodi, als ik me goed herinner voor 59ct en rodi weet ik niet meer precies.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
dreddie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
of je gaat naar de Jumbo.....
http://www.hondenuitlaatservices.org
http://www.hondenpension.org
http://www.hondenopvang.org Hondenvakantieopvang in huiselijke sfeer.
http://www.hondenpension.org
http://www.hondenopvang.org Hondenvakantieopvang in huiselijke sfeer.
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Wat betalen jullie voor de Smul dier compleet
Hij is nu 70 cent bij de jumbo
Toch meer als eerder
Toch meer als eerder
Fenneke en Baloe

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Btw verhoging he...fenneke schreef:Wat betalen jullie voor de Smul dier compleet
Toch meer als eerder

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
69 pf 70 cent bij de jumbo.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- macho-hayley
- Zeer actief
- Contacteer:
bij de plus laatst dus een lading vlees compleet voor 49 cent per pakje gehaald

- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Dat zei de meneer van de jumbo ook tegen mij toen ik vroeg waarom de smuldier zoveel in prijs was gestegen. Op mijn reactie dat 11 cent verhoging toch wel beetje heel veel meer was dan 2 % , werd niet gereageerd.malinois schreef:Btw verhoging he...fenneke schreef:Wat betalen jullie voor de Smul dier compleet
Toch meer als eerder
Groetjes, Tanja
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij is het ook van de 6 naar de 21% gegaan en niet van de 19 naar de 21...Tanja Simba&Bella schreef:Dat zei de meneer van de jumbo ook tegen mij toen ik vroeg waarom de smuldier zoveel in prijs was gestegen. Op mijn reactie dat 11 cent verhoging toch wel beetje heel veel meer was dan 2 % , werd niet gereageerd.malinois schreef:Btw verhoging he...fenneke schreef:Wat betalen jullie voor de Smul dier compleet
Toch meer als eerder

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
malinois schreef:Volgens mij is het ook van de 6 naar de 21% gegaan en niet van de 19 naar de 21...Tanja Simba&Bella schreef:Dat zei de meneer van de jumbo ook tegen mij toen ik vroeg waarom de smuldier zoveel in prijs was gestegen. Op mijn reactie dat 11 cent verhoging toch wel beetje heel veel meer was dan 2 % , werd niet gereageerd.malinois schreef:Btw verhoging he...fenneke schreef:Wat betalen jullie voor de Smul dier compleet
Toch meer als eerder
Dat denk ik niet. Er is toch niets aan de samenstelling veranderd? Compleet is compleet, dus hoog BTW-tarief. Van 19 naar 21 %. Dit lijkt me meer een gevalletje van een verkoper die meent dat z'n klanten dom zijn en daar misbruik van probeert te maken. 't Valt altijd te proberen, he.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou daar was nogal wat verwarring over schijnbaar Carnibest die ook het hoge BTW tarief moest gaan gebruiken, Lotgering die het lage tarief mag blijven gebruiken etc. Dus ik vraag me dat eigenlijk af of dat altijd al zo geweest is.... Allebei compleet het gaat om toevoegingen... Als die er in zitten moet nu het hoge tarief gebruikt worden. Maar goed, ik weet het niet zeker hoor.Tamara/Bayko schreef:malinois schreef:Volgens mij is het ook van de 6 naar de 21% gegaan en niet van de 19 naar de 21...Tanja Simba&Bella schreef:Dat zei de meneer van de jumbo ook tegen mij toen ik vroeg waarom de smuldier zoveel in prijs was gestegen. Op mijn reactie dat 11 cent verhoging toch wel beetje heel veel meer was dan 2 % , werd niet gereageerd.malinois schreef: Btw verhoging he...
Dat denk ik niet. Er is toch niets aan de samenstelling veranderd? Compleet is compleet, dus hoog BTW-tarief. Van 19 naar 21 %. Dit lijkt me meer een gevalletje van een verkoper die meent dat z'n klanten dom zijn en daar misbruik van probeert te maken. 't Valt altijd te proberen, he.

- Evilicious
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Border collie
Smuldier bij AH??
Ik dacht € 0,59 bij jumbo.. Ah verkoopt ze hier niet.
-
tineke
Volgens mij heeft ah tegenwoordig,wij hebben dat laatst gekocht toen we op vakantie waren.
Wellicht daarom dat niet ieder filiaal smuldier heeft omdat ze hun eigen kvv hebben.
Wellicht daarom dat niet ieder filiaal smuldier heeft omdat ze hun eigen kvv hebben.
- Liesbeth
- Zeer actief
De Dekamarkt heeft ook de BTW-verhoging doorgevoerd, van 59 naar 61 cent per pakje.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
malinois schreef:Nou daar was nogal wat verwarring over schijnbaar Carnibest die ook het hoge BTW tarief moest gaan gebruiken, Lotgering die het lage tarief mag blijven gebruiken etc. Dus ik vraag me dat eigenlijk af of dat altijd al zo geweest is.... Allebei compleet het gaat om toevoegingen... Als die er in zitten moet nu het hoge tarief gebruikt worden. Maar goed, ik weet het niet zeker hoor.Tamara/Bayko schreef:malinois schreef:Volgens mij is het ook van de 6 naar de 21% gegaan en niet van de 19 naar de 21...Tanja Simba&Bella schreef: Dat zei de meneer van de jumbo ook tegen mij toen ik vroeg waarom de smuldier zoveel in prijs was gestegen. Op mijn reactie dat 11 cent verhoging toch wel beetje heel veel meer was dan 2 % , werd niet gereageerd.
CArnibest viel voor zover ik weet altijd al onder hoog tarief vanwege de premix.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Hier bij de AH in het centrum nu weer de vlees niet compleet en de pens versie van smuldier. Deze AH is geen franchise maar van Ahold zelf.
- caira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Hier bij de Jumbo 59 cent
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
De hoogvliet hier heeft sinds een week ofzo ook de kip in het assortiment, maar hebben wel de prijs met 10 ct omhoog gegooid. Ach, kost nog steeds amper wat!