Rond dezelfde tijd is de BTW op DA kosten van 6% naar 19% gegaan.gonnie schreef: Ik vind de prijzen ook een beetje te gek. Zeker sinds de euro zijn de prijzen de pan uitgestegen.
Voor de euro betaalde we hier voor een consult 20 gulden en na invoering van de euro was dat ineens 33 euro. Vind dat dat niks te maken heeft met dat een dierenarts ook moet leven.
Het consult van een dierenarts is nog duurder dan een consult bij onze huisarts.
Vraag me af of het operatietarief op mensen ook 60 euro per tien minuten kost. En dat is dan alleen het operatietarief komen de materialen en geneesmiddelen nog bij. Vind dat toch aardig aan de prijs.
En vind inderdaad dat de avondtarieven en weekendtarieven buiten proporties zijn.
En wij doen al zuinig, we hebben de verwarming al nooit aan drinken ook geen limonade meer en vlees eten we ook haast nooit. Dus nog zuiniger wordt moeilijk. Kan wel maar dan heb je ook niks lekkers meer.
We gaan maar een keer op vakantie per jaar dus dat kunnen we nog wegstrepen, zou ik niet erg vinden want ik ga niet graag op vakantie.
En dat is een smak meer maar als DA wordt je er geen cent wijzer van.
Hoeveel een operatie in Nederland kost (even afgezien van narcose, medicijnen en verpleging)
Geen idee: maar vast wel meer dan € 360,- per uur.