Ze lag nog best een stukje van de rand af, op haar zij met haar rug naar de rand. Gaat op een omslachtige manier haar poten verzorgen. Ineens rolt ze blijkbaar door en ligt ze te spartelen tussen bed en muur
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En toen...
Moderator: moderatorteam
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
En toen...
Flikkerde Layla pardoes van het bed af...
Ze lag nog best een stukje van de rand af, op haar zij met haar rug naar de rand. Gaat op een omslachtige manier haar poten verzorgen. Ineens rolt ze blijkbaar door en ligt ze te spartelen tussen bed en muur
die kop die ze er bij trok...
dat ging niet goed he baas

-
Melanie 74
Re: En toen...
Foutje bedankt!
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
Melanie 74
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
- verkadej
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder + retriever
Soms wou je dat je sneller foto's zou kunnen maken he?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Beter opletten en camera altijd op de beestjes gericht...
Ene moment dat ik keek was ze met dr poot bezig, ik kijk even op de aaiped en het ligt ineens te spartelen naast het bed
Ene moment dat ik keek was ze met dr poot bezig, ik kijk even op de aaiped en het ligt ineens te spartelen naast het bed

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ahhhhhhh arm meisje... kom maar hier hoor 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Hahaha,
Bobo is dan ook nog 'ns beledigd als ik dan begin te lachen.
Heeft dan toch liever dat ik 't niet gezien had..
Bobo is dan ook nog 'ns beledigd als ik dan begin te lachen.
Heeft dan toch liever dat ik 't niet gezien had..
Wiel
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Zo is Dumas al eens van de trap gerold. Op je rug liggen slapen is dom... Ik had m nog gewaarschuwd
nouja, ik schrok me wel rot toen, werd wakker van een hoop herrie en een Dumas die met een beledigde kop een knuffel kwam halen toen hij weer boven was 
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Zo waren ons Dizzy en zoonlief Gizmo van mn zus (kruising whippet fox) ook soms eens de pineut. Allebei met gremlinoren trouwens:-P dan renden ze keihard in een gekke bui de bank op, sprongen op de leuning, schoven door, wilden zichzelf opvangen. En dan die kop!!! 2 pootjes achterleuningvan de bank, gremlinoren naar de zijkant, en die ogen zo van FUCK! En dam floep, lagen ze achter de bank 

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Haha ik zie het zó voor me.
Toen Quint bij me logeerde wou hij met een aanloopje op de bank maar sprong mis en rolde weer van de bank op de grond.
Ik hoorde hem piepen en hij rende naar me toe om troost te zoeken.
Ik zat (zoals gewoonlijk) achter de pc en kedéngggg knalt hij zó in een halve sliding met zijn kop tegen het plankje waar het toetsenbord op rust
Stomme beesten soms ook
Toen Quint bij me logeerde wou hij met een aanloopje op de bank maar sprong mis en rolde weer van de bank op de grond.
Ik hoorde hem piepen en hij rende naar me toe om troost te zoeken.
Ik zat (zoals gewoonlijk) achter de pc en kedéngggg knalt hij zó in een halve sliding met zijn kop tegen het plankje waar het toetsenbord op rust
Stomme beesten soms ook
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
Haha!!
Mo-yi kan het NOG bonter..en is geeneens een Belgske; aangezien mijn bed kaduuk is, lig ik nu met matras op de grond. Mo mag af en toe zo eens mee boven slapen. Vindt ze leuk
Maar dan krult ze zich op bij het voeteneind..en zelfs daar dondert ze vanaf
En dan zo'n kop erbij...alsof ik haar een zetje gegeven zou hebben..
Mijn kat kon overigens heerlijk in slaap vallen op de armleuning van de bank..totdat ie in slaap sukkelde en ploef..op de grond..
eerst snel om zich heen kijken; waar ben ik!!..ow..huh?? hmm..hopelijk heeft niemand dit gezien..
Mo-yi kan het NOG bonter..en is geeneens een Belgske; aangezien mijn bed kaduuk is, lig ik nu met matras op de grond. Mo mag af en toe zo eens mee boven slapen. Vindt ze leuk
Maar dan krult ze zich op bij het voeteneind..en zelfs daar dondert ze vanaf
En dan zo'n kop erbij...alsof ik haar een zetje gegeven zou hebben..
Mijn kat kon overigens heerlijk in slaap vallen op de armleuning van de bank..totdat ie in slaap sukkelde en ploef..op de grond..
eerst snel om zich heen kijken; waar ben ik!!..ow..huh?? hmm..hopelijk heeft niemand dit gezien..
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
maar met de aaipet kan je toch ook gewoon filmpjes en foto's maken ipv haar helpen
ze moet gewoon weer ff wennen aan slapen op bed..... 
- Jeannettebo
- Zeer actief
denk het, vanochtend viel ze er weer half af, dit keer alleen de achterhand. En dan vooral die kop er bij
en zich met dr voorpoten opkrabbelen.

- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Jigzy viel een keer van de bank af. Keihard, recht op haar rug. En toen bleef ze doodstil liggen
ik schrok me echt rot maar mevrouw wachtte tot ik haar optilde en weer op de bank zette. Trut.
- P-tt
- Zeer actief
Nee, dat is niet trut, dat is uitbuiten van de situatieValerie schreef:Jigzy viel een keer van de bank af. Keihard, recht op haar rug. En toen bleef ze doodstil liggenik schrok me echt rot maar mevrouw wachtte tot ik haar optilde en weer op de bank zette. Trut.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Die koppen dan he!? Haha! Ushi is ook al een paar keer van de bankgevallen. Als ze nou te dicht op het randje ligt, grijpt ze me vast alsof ze elk moment in een afgrond gaat vallen..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Hier dondert Sari regelmatig de bank af in haar slaap, en inderdaad die koppen dan
En alsnog haar keihard uitlach kijkt ze helemaal zielig haha.
En alsnog haar keihard uitlach kijkt ze helemaal zielig haha.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ushi? Daar kan ik me nou niks bij voorstellennathalie schreef:Die koppen dan he!? Haha! Ushi is ook al een paar keer van de bankgevallen. Als ze nou te dicht op het randje ligt, grijpt ze me vast alsof ze elk moment in een afgrond gaat vallen..
Cena is het 1 keer overkomen, die kukelde van de bank af terwijl ze haar doos aan het poetsen was
Henk is een keer midden in de nacht uit bed gekletterd en met een hoop bombarie probeerde hij terug op bed te klauteren... Nadat hij nog 2 keer achterover erafgekieperd was, durfde hij niet meer. Als hij nu op bed springt, neemt hij zo'n mega reuze sprong dat hij niet meer kan missen.
Henk springt ook vaak naast de bank. Hij vindt dat hij alleen op de bank kan springen vanaf zijn kussen, maar dat kussen verschuift over de tegelvloer als hij afzet. Regelmatig springt hij daardoor niet ver genoeg en landt dan met alleen zijn voorpoten tegen de bank, of soms zelfs alleen met zijn kop... Die geirriteerde blik van hem dan!
RIP Cena
- P-tt
- Zeer actief
SannePP schreef:Heerlijk!!
Ushi? Daar kan ik me nou niks bij voorstellennathalie schreef:Die koppen dan he!? Haha! Ushi is ook al een paar keer van de bankgevallen. Als ze nou te dicht op het randje ligt, grijpt ze me vast alsof ze elk moment in een afgrond gaat vallen..![]()
![]()
Cena is het 1 keer overkomen, die kukelde van de bank af terwijl ze haar doos aan het poetsen wasZwáár beledigd toog ze naar haar kussen, omdat ik haar uitlachte.
Henk is een keer midden in de nacht uit bed gekletterd en met een hoop bombarie probeerde hij terug op bed te klauteren... Nadat hij nog 2 keer achterover erafgekieperd was, durfde hij niet meer. Als hij nu op bed springt, neemt hij zo'n mega reuze sprong dat hij niet meer kan missen.
Henk springt ook vaak naast de bank. Hij vindt dat hij alleen op de bank kan springen vanaf zijn kussen, maar dat kussen verschuift over de tegelvloer als hij afzet. Regelmatig springt hij daardoor niet ver genoeg en landt dan met alleen zijn voorpoten tegen de bank, of soms zelfs alleen met zijn kop... Die geirriteerde blik van hem dan!