Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leuke, lieve, bijzondere dingen van je hond.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Leuke, lieve, bijzondere dingen van je hond.

Ongelezen bericht door blondie »

Het moment van Finn, toen ik na een tweetal maanden met hem bij de vorige eigenaar op bezoek ging in zijn oude huis. Hij mij goed in de gaten hield, we nog zijn gaan wandelen en zwemmen, binnen even gezeten nog, en toen ik zei dat we naar huis gingen hij al bij de voordeur weer stond, klaar om naar HUIS te gaan :mrgreen:
Duidelijker kan een hond je niet vertellen dat hij je helemaal heeft geaccepteerd en graag weer met je mee gaat :tongue:

Verder kan ik genieten van het gelul van Bluf, die kletst gewoon en lult terug op momenten. En Finn kan zich altijd zo heerlijk op zijn rug rollen en kreunen van genot. Net nog, met voorpoten over zijn ogen wrijven en heerlijk rollen en ondertussen oerkreten uitslaan :I:
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Als ik nog niet thuis ben zit Joy voor het raam op me te wachten, zelfs als mijn man al thuis is. Laatst waren we allebei 's avonds weg (apart), hij was eerst thuis en vertelde dat Joy echt de gang in keek zo van en waar is de baas nou, komt die niet achter je aan? Heerlijk vind ik dat, ze is echt mijn hond, en ik geniet daar van!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
patricia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Contacteer:

Ongelezen bericht door patricia »

Zodra Joy doorheeft dat ik weg ga pakt ze mijn sloffen en legt die bij haar in de mand, ze doet er verder niets mee alleen er mee slapen. :I:
Groetjes Patries
Afbeelding
Noes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Korthaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Noes »

- Sep kan heeeeel goed op z'n plaats gaan als je een kluifje hebt; bij het commando 'plaats' rent ie met een rotvaart door de kamer, neemt een reuzesprong om op z'n kussen te belanden, laat zich rap vallen en gaat dan likkebaardend en met glimoogjes wachten op zijn beloning: de kluif ('plaats' gaat overigens een stuk minder enthousiast en snel als er geen kluif in het spel is, trouwens :roll: )
- 's ochtends gaat ie altijd slaperig naast me zitten, beetje tegen je been aan hangen voor een kriebel en dan maakt ie een heel apart snufgeluidje
- 's avonds op de bank, als hij zich (letterlijk) tegen je aan laat vallen om lekker samen een avondje te bank-aardappelen. En als jij dan toevallig ook in slaap sukkelt wordt je meestal wakker met zijn kop in je nek en zo dicht mogelijk tegen je aan :I:

En natuurlijk dat hij ondanks dat hij inmiddels best groot en zwaar is, nog steeds vindt dat ie een schoothond-puppy is :-D
Poenz
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Galgo kruising

Ongelezen bericht door Poenz »

Ja kan er veel te veel verzinnen :D

* Als m'n vriend boos op me is komt Pronto tegen me aan zitten en gaat m;n vriend boos aankijken haha
* Hoe Pronto in de ronte hupst als een op hol geslagen kangeroe elke keer als hij een leuke hond ziet, inclusief een meter hoge wiebelende kont!
* Hoe pronto mij en m'n vriend bestormde toen hij uit de auto vanuit Spanje kwam, alsof hij wist dat wij z'n nieuwe baasjes waren.
* Hoe Pronto altijd over/achter/onder ons moet liggen als wij op de bank zitten.
* Dat ookal wissel ik 10 keer van bank in huis (laatst even geprobeerd :evil: ), Pronto mij achterna komt om op dezelfde bank tegen me aan te komen liggen haha ... kroeldoos ;)

enz enz enz ... poehh honden, ik zou er wel 100 kunnen hebben :D
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Skadi heeft er gewoon veel te veel. Van die smeltactie's.

Haar allereerste dan. Net zeven weken oud, bij de fokster. De karaktertest achter de rug, en er was duidelijk welke pup bij ons zou komen. Het roze teefje.
Mijn neefje ging mee op pupbezoek, die week. We komen binnen bij de fokster, en neefje is helemaal vertederd en werpt zich op de grond, waarop het hele nest op hem af komt gedarteld. Allemaal, op één na. Die kwam met een vastberaden blik op haar hoofd op mij af gelopen. Ik kijk, en ja hoor, mevrouw roze. Ik pak haar op, en houd haar op mijn arm en kijk eens goed naar haar. Diep in haar ogen. "Jij bent mijn meisje, hè?" zeg ik.
Waarop ze een hele diepe zucht slaakt en in slaap valt op mijn arm :I:

En laatst. Midden in een verbouwing. Man en ik slapen in een voor ons vreemd huis met veel te veel aan ons hoofd. Midden in de nacht merk ik dat ik wild en onrustig halfwakker aan het dromen ben. Een seconde later ligt Skadi naast me. Heel stil, met haar hoofd op mijn borst. En zo bleef ze liggen tot ik kalmeerde. De nacht daarop lag ik wakker, en zag haar precies hetzelfde doen bij man. Zó lief!
Dat was de eerste keer dat ze zoiets deed. Ze komt zo af en toe wel eens midden in de nacht bij ons, maar dat gaat met veel gekwispel, gesnuffel, gelik en tussen ons in gewring gepaard :tongue:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
moniek&bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door moniek&bo »

Oh wat leuk om te lezen!!

Ik maak ook elke dag leuke momentjes met onze Bo mee!

Paar voorbeeldjes:
- Als ik ga douchen en ik laat per ongeluk de wasmand onbewaakt kom ik terug in de woonkamer en ligt de hele hondenmand vol sokken. Dan zeg ik 'Bo, wat heb jij daar?' dan gaat ze er snel op liggen en gaat met haar koppie zo kijken van 'Wat? Waar? Ik zie niks?'
- Je wordt altijd begroet alsof je weeeeken bent weggeweest, wordt daar altijd zo vrolijk van!
- Waar ik ben, daar is zij! als ik aanstalten maak om op te staan van de bank, springt ze van de bank en kijkt ze me aan van: wat gaan we doen vrouwtje? :D
- Bo kruipt het liefst in je op de bank haha. Zo dichtbij mogelijk en als het niet past duwt ze me gewoon met dr dikke kop aan de kant tot het wel past
- Als ze lekker even uit mag kuren op het grote veld rent ze met zo'n pretbekkie rond!
- Ze is zo lekker sportief, t kan haar nooit genoeg zijn! Wandelen, frisbeeën, fietsen, skeeleren, apporteren, spelletjes, rennen, ze is altijd in voor actie!

- Ze vind het hartstikke leuk om op je af te komen stormen en dan net op het laatste moment uit te wijken. Als ik met een vriendin of zus ofzo ga wandelen schrikken die zich altijd lam. (En zij lijkt daar echt plezier van te hebben) :LOL:

Oh ik kan uren doorgaan!
T is een pittig ding, maar ik geniet zooo erg van haar! Zou haar voor geen miljoen meer kunnen missen! :love:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Cheeco en Shendor lachten als je thuis kwam.
Zarah zong als we uit gingen.
Euhm, verder moet ik even denken. Zijn zoveel leuke eigenschappen die ze hadden.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”