Oh wat leuk om te lezen!!
Ik maak ook elke dag leuke momentjes met onze Bo mee!
Paar voorbeeldjes:
- Als ik ga douchen en ik laat per ongeluk de wasmand onbewaakt kom ik terug in de woonkamer en ligt de hele hondenmand vol sokken. Dan zeg ik 'Bo, wat heb jij daar?' dan gaat ze er snel op liggen en gaat met haar koppie zo kijken van 'Wat? Waar? Ik zie niks?'
- Je wordt altijd begroet alsof je weeeeken bent weggeweest, wordt daar altijd zo vrolijk van!
- Waar ik ben, daar is zij! als ik aanstalten maak om op te staan van de bank, springt ze van de bank en kijkt ze me aan van: wat gaan we doen vrouwtje?
- Bo kruipt het liefst in je op de bank haha. Zo dichtbij mogelijk en als het niet past duwt ze me gewoon met dr dikke kop aan de kant tot het wel past
- Als ze lekker even uit mag kuren op het grote veld rent ze met zo'n pretbekkie rond!
- Ze is zo lekker sportief, t kan haar nooit genoeg zijn! Wandelen, frisbeeën, fietsen, skeeleren, apporteren, spelletjes, rennen, ze is altijd in voor actie!
- Ze vind het hartstikke leuk om op je af te komen stormen en dan net op het laatste moment uit te wijken. Als ik met een vriendin of zus ofzo ga wandelen schrikken die zich altijd lam. (En zij lijkt daar echt plezier van te hebben)
Oh ik kan uren doorgaan!
T is een pittig ding, maar ik geniet zooo erg van haar! Zou haar voor geen miljoen meer kunnen missen!