Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pfff.... dat was niet leuk :(

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Pfff.... dat was niet leuk :(

Ongelezen bericht door Inge »

malinois schreef:
Als je bang bent dat Numa Biene pijn doet met een muilkorf kun je kiezen voor de korf die ik aan Marc heb verkocht... die doet echt geen pijn bij de andere hond en toch beschermend voor andere honden.
Xito had ook zo'n soort om toen ik Xavi net had en Xantos hier nog liep.
Wat voor korf is dat dan?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Balen Inge. Dat word weer zoeken naar een leuk gebied :ugh:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Inge schreef:
malinois schreef:
Als je bang bent dat Numa Biene pijn doet met een muilkorf kun je kiezen voor de korf die ik aan Marc heb verkocht... die doet echt geen pijn bij de andere hond en toch beschermend voor andere honden.
Een met leren banden... zal de foto straks ff opzoeken lukt niet via mn mobiel
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Voor Jigzy is het zo dat als een andere hond in zicht is koekje. Dus als zij halsoverdekop ineens een salto maakt en naar mij toe rent weet ik dat er honden in de buurt zijn :mrgreen: kan best handig zijn zo hoef ik niet zo op te letten bij bochten. Maar zij gaat sowieso niet uit zichzelf op andere honden af..
Inge
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Inge schreef:
malinois schreef:
Een met leren banden... zal de foto straks ff opzoeken lukt niet via mn mobiel
Afbeelding
Zoiets? Is dat stevig genoeg?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Of zo een (met staalbeugel?)
Afbeelding
Groetjes Inge
Afbeelding

Inge
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef:Meer dan stevig genoeg.
Fijn ding was dat.
OK... dat klinkt goed. Nu even een goede maat zoeken dan.
Ik heb nu een stalen korf en dat doet vrees ik echt zeer bij Biène
Groetjes Inge
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:Of zo een (met staalbeugel?)
Afbeelding
Ik had een metalen eerst voor Xantos maar dat vond ik helemaal niks, veel te hard, log en deed idd. pijn (weet er alles van :hmmm: )

Deze idd.

Ideaal!

Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Zie dat ze bij Theuerzeit ook korven hebben (leer).
Kent iemand deze?
Afbeelding
Groetjes Inge
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Contacteer:

Ik zou geen dichte willen iig... (geen ervaring mee overigens) maar ik wil wel mn honden nog een snoepje kunnen geven en veel ruimte en lucht om te ademen.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef:
Aan de riem houden doe ik niet met een hond die niet bijt. Dan krijg je van dat malle gedoe dat een hond na een maand of zeven nooit meer los mag terwijl je er een prima hond aan kunt hebben die juist heel goed los kan.
Naar eer en geweten proberen te voorkomen is genoeg.
Ik hoop ook niet dat ik gedwongen word door omstandigheden als deze om hem aangelijnd te houden, want dat is eigenlijk niet de manier waarop ik honden wil houden. Het is voor hen ook een uitlaatklep, lekker rennen en snuffelen en stoeien...
Dat stukje vind ik belangrijk. Ik kan wel gaan fietsen voor zijn beweging, maar dat is toch anders.
Groetjes Inge
Afbeelding

Odi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Odi »

Tara schreef:
Odi schreef: Wat ik altijd doe als ik bij stukken kom waar ik geen zicht heb, is de honden af leggen, dan loop ikzelf verder tot ik bij de kruising ben, kijk of er niemand komt en dan mogen ze komen.
Heb ik er ineens een oefening van gemaakt.
Ik moet er toch niet aan denken om zo met de honden te moeten lopen! :(:
Dat doe ik ook niet de hele wandeling. Het komt bijna niet voor. Ik hoef maar down te zeggen en ze liggen en dan kan ik gewoon doorlopen.
Als ik Jace niet bij me heb, dan mogen de teefjes gewoon hun gang gaan, maar met Jace riskeer ik niets meer. Die is al genoeg beschadigd door andere honden.
Gellukkig loop ik bijna altijd in gebieden waar ik vrij zicht heb en niemand tegen kom.
Afbeelding
Odi, Meagan, Judy, Macey, Jade (Jace *)
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Inge schreef:
Cleva schreef:
Aan de riem houden doe ik niet met een hond die niet bijt. Dan krijg je van dat malle gedoe dat een hond na een maand of zeven nooit meer los mag terwijl je er een prima hond aan kunt hebben die juist heel goed los kan.
Naar eer en geweten proberen te voorkomen is genoeg.
Ik hoop ook niet dat ik gedwongen word door omstandigheden als deze om hem aangelijnd te houden, want dat is eigenlijk niet de manier waarop ik honden wil houden. Het is voor hen ook een uitlaatklep, lekker rennen en snuffelen en stoeien...
Dat stukje vind ik belangrijk. Ik kan wel gaan fietsen voor zijn beweging, maar dat is toch anders.
Zo kijk ik er ook tegenaan. Als ik me moet verontschuldigen omdat iemand schrikt terwijl ik echt met ogen op steeltjes rondloop, dan is dat maar zo. Ik schrik ook wel eens van mensen en honden en dan is dat mijn probleem.
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
Marie-Josée schreef:
Inge schreef: Ik hoop ook niet dat ik gedwongen word door omstandigheden als deze om hem aangelijnd te houden, want dat is eigenlijk niet de manier waarop ik honden wil houden. Het is voor hen ook een uitlaatklep, lekker rennen en snuffelen en stoeien...
Zo kijk ik er ook tegenaan. Als ik me moet verontschuldigen omdat iemand schrikt terwijl ik echt met ogen op steeltjes rondloop, dan is dat maar zo. Ik schrik ook wel eens van mensen en honden en dan is dat mijn probleem.
Ik hoop dan wel dat dit betekent dat er óók niet meer gezeurd gaat worden over kleine hondjes of losbollende figuren die effe komen buurten.
Want ik vind dat er wel een beetje met twee maten gemeten wordt.
Als het Inge betreft is het "O ,wat vervelend dat je nu dat loslopen in aanlijngebied kwijt bent" terwijl het bij de volgende schuimen is omdat ie gvd zijn loslopende kutkeffer op jouw aangelijnde moeilijke hond af laat lopen.

Daarmee bedoel ik niks ten nadele van Inge want ik schat haar in als een verantwoordelijke baas.
Maar ik bedoel maar.
Ik snap dat het dubbel is hoor.
Juist omdat ik geen extra risico wil lopen met loslopende (kleine) honden loop ik dus in officieel aanlijngebied... met mijn honden dus los als het kan. :ugh:
Omdat ik ervan uitga dat de mensen die daar lopen daar niet voor niets lopen en dus alerter zijn.
En dan gebeurt het bij mezelf dat ik de controle een halve minuut kwijt was. :schrik:
Dat ís natuurlijk dubbel. :U:
Groetjes Inge
Afbeelding

Marie-Josée
Erelid

Nanna schreef:
Marie-Josée schreef:
Inge schreef: Ik hoop ook niet dat ik gedwongen word door omstandigheden als deze om hem aangelijnd te houden, want dat is eigenlijk niet de manier waarop ik honden wil houden. Het is voor hen ook een uitlaatklep, lekker rennen en snuffelen en stoeien...
Ik hoop dan wel dat dit betekent dat er óók niet meer gezeurd gaat worden over kleine hondjes of losbollende figuren die effe komen buurten.
Want ik vind dat er wel een beetje met twee maten gemeten wordt.
Als het Inge betreft is het "O ,wat vervelend dat je nu dat loslopen in aanlijngebied kwijt bent" terwijl het bij de volgende schuimen is omdat ie gvd zijn loslopende kutkeffer op jouw aangelijnde moeilijke hond af laat lopen.

Daarmee bedoel ik niks ten nadele van Inge want ik schat haar in als een verantwoordelijke baas.
Maar ik bedoel maar.
IK zeur daar nooit over. Wat anderen doen moeten ze zelf weten.En verder doe ik mijn uiterste best om zowel mijn boos bassende langhaar als mijn niet keffende kutkeffer bij me houden.Alleen; het zijn geen automaten, en ik ben dat ook niet.
En aangezien ik niet foeter op anderen hier hoeft niemand op mij te foeteren. Het leven kan heerlijk simpel zijn :mrgreen:
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Potver, ik wilde maar dat die man zijn auto niet uit het zicht had gezet (hij was dus echt het bos ingereden op een pad met nogal mul zand), dan was dit allemaal niet eens gebeurd. Maar goed, achteraf kijk je een koe in de kont.
Groetjes Inge
Afbeelding

Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder

Ongelezen bericht door Biet »

Inge schreef:Potver, ik wilde maar dat die man zijn auto niet uit het zicht had gezet (hij was dus echt het bos ingereden op een pad met nogal mul zand), dan was dit allemaal niet eens gebeurd. Maar goed, achteraf kijk je een koe in de kont.
Lijn de honden de eerste paar 100 meter aan en gooi ze dan los?
Ik rij ook meestal het bos in en parkeer daar (maar goed, woon ook een 200km verderop, heb je verder geen last van).
Wiel
Marie-Josée
Erelid

Inge schreef:Potver, ik wilde maar dat die man zijn auto niet uit het zicht had gezet (hij was dus echt het bos ingereden op een pad met nogal mul zand), dan was dit allemaal niet eens gebeurd. Maar goed, achteraf kijk je een koe in de kont.
Potverdorie, ik zou hem duidelijk maken dat hij dan niet meer kan maken :goeie: Inge, dit was een ongelukkige samenloop van omstandigheden en een leermomentje voor jou, meer niet :wink:
Nanna schreef:
Marie-Josée schreef: IK zeur daar nooit over.
Niet altijd meteen op jezelf betrekken. :engel:
Kijk het forum er maar eens op na: topics vól over hoe verschrikkelijk balen het is als al die rotte Labradors en swiffertjes op je moeilijke hond af komen om even sfeervol te buurten.
Nu vliegen een paar lastige honden, in aanlijngebied notabene, op iemand anders af en wordt er zalvend over gedaan. Dat het zo rot is en of die meneer niet kan snappen dat zo'n gebied alleen voor moeilijke honden is die ook weleens los willen lopen.

Nogmaals: niet door Inge.
Weet ik, maar ken ik sommige zeurpieten hier onderhand ook wel en voor ik het weet laat ik mijn honden maar overal op afstormen terwijl ik zelf met afgetrokken mondhoeken vanaf een terrasje met mijn vingertje zwaai. Dat soort shit :mrgreen:
Ik denk dat Inge duidelijk heeft gemaakt dat ze dit serieus erg vond en mischien dat men zich daarom voor de verandering eens een keer inhoudt?
Ik weet het ook niet hoor, de wegen van het forum zijn ondoorgrondelijk :Q: En we zijn pas aan 2 pagina's :mann:
Marie-Josée
Erelid

Tara schreef:
Cleva schreef: Naar eer en geweten proberen te voorkomen is genoeg.
Tenzij de tegenpartij vindt van niet.
Je staat helaas niet altijd alleen in dit soort situaties... :ugh:
Absoluut waar, en dan heb je je maatregelen maar te nemen zoals Inge duidelijk ook van plan is. Overigens komen wij dagelijks op ons afstormende honden tegen, vaak dezelfde, en al hebben ze meestal vreedzame bedoelingen, Tomas krijgt er het heen en weer van en we doen dan zelf weer alles om ze voortaan te ontwijken, inclusief door het bos klunen. De eigenaren lopen 100 meter verderop te roepen en te fluiten dus daar heb je ook weinig aan. Het zij zo, ik laat me er het plezier niet door vergallen en de eigenaren opvoeden blijkt ook weinig te helpen.Dus als het ons dan ook een keer verrast kan ik daar niet wakker van liggen en gaat voor mij het zinnetje van Cleva in werking :wink:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Dat is mooi balen zeg.... mss kan je er om hele rottijden gaan lopen.. dus s'morgens om 7 uur ofzo... lijkt mij dat je dan weinig mensen tegen komt??
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

jacq1970 schreef:Dat is mooi balen zeg.... mss kan je er om hele rottijden gaan lopen.. dus s'morgens om 7 uur ofzo... lijkt mij dat je dan weinig mensen tegen komt??
Ik loop al niet op de drukke tijden (tussen 8 en 10 zeg maar). Om 7 uur is het nog donker, dan kan ik ze sowieso niet loslaten. Punt 1omdat ik ze dan niet goed zie en niet goed voor me zie of er anderen zijn, punt 2 omdat ik dan veel te bang ben dat Biène achter wild aanschiet. Dus als ze vroeg uit moeten ivm werk dan rij ik altijd naar de club, waar Numa ook aangelijnd blijft omdat er heel incidenteel een man met een jack russell loopt
Groetjes Inge
Afbeelding

Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

jeetje wat vervelend inge! er is nu niets meer aan te doen maar die man reageerde wel wat overdreven zeg.

heb dat ook mee gemaakt met een man toen diego tegen hem op sprong. had hem wel aangelijnd maar dacht dat hij netjes bleef volgen. op laatste moment sprong hij tegen die man om hoog. helemaal geen bijt beweging of niks sprong alleen tegen hem aan. meteen terug getrokken en gecorrigeerd.
Bleef die man mij nog weken achtervolgen dat mijn honden al diverse andere honden en mensen hadden gebeten en hij aangifte ging doen en meer van die dreigingen. hij kon het wel bewijzen dit en dat. na een paar keer (eigenlijk meteen moeten doen) heb ik geroepen dat ie maar lekker moest doen waar ie zin in had ik hoorde het wel. als ik hem vroeg wie er dan waren gebeten door mijn honden dan wou hij daar geen antwoord opgeven. dus allemaal bluf leek mij of hij haalde mijn honden door de war met anderen zei ik dan maar dat was niet zo bla bla bla
(ter info mijn honden hebben nog nooit iemand gebeten of neiging tot gedaan).
Ik snap dat een herder schrikken is als die tegen je aanspringt zeker omdat ze al slechter te boek staan maar kom op zeg er gebeurde nu werkelijk niks.

ach ja je hebt van die mensen...... maar leuk is anders....

de bossen hier in de buurt heb je niks aan denk ik. al zijn we een tijd geleden op een zaterdag om 2 uur of 3 uur gaan wandelen in de mierlose bossen. kwamen daar 1x een hond tegen en die was ver genoeg weg dat we rustig konden wachten met de honden los voor die mensen hun weg vervolgd hadden en wij dat kruispunt over gingen
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Ik weet nog een stuk bos waar we vroeger altijd met Danco liepen. Is maar een klein rondje, maar wel erg overzichtelijk. Daar ga ik binnenkort maar eens kijken.
En in de buurt van "mijn" bos zijn ook nog wel stukken bos, die kan ik ook eens uit gaan proberen om te kijken of het daar rustig is.
De bossen vlakbij mijn huis zijn veel te druk. Die bij Riethoven ook. Aan de andere kant van mijn bos ook (Malpie, veel wandelaars, fietsers en een boswachter).
Ik reed altijd al bewust 10 minuten met de auto.
Groetjes Inge
Afbeelding

Laboriginals
Actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Hebben jullie geen hei of zandverstuiving in de buurt, waar je kan lopen i.p.v. in het bos? Op zo´n vlakte zie je andere wandelaars al van kilometers ver aankomen en kan je anticiperen.

Hanneke
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Tara schreef:
Odi schreef: Wat ik altijd doe als ik bij stukken kom waar ik geen zicht heb, is de honden af leggen, dan loop ikzelf verder tot ik bij de kruising ben, kijk of er niemand komt en dan mogen ze komen.
Heb ik er ineens een oefening van gemaakt.
Ik moet er toch niet aan denken om zo met de honden te moeten lopen! :(:
Zo doe ik het hier ook (alleen moeten ze niet af), en het wandelt erg ontspannen hoor.
Bij bekende bochten wachten ze automatisch of gaan ze trager lopen zonder dat ik ze daar hoef op te wijzen.
Ze zijn erg sociaal maar ik wil ze niet zomaar de bochten in zien scheuren (vooral omdat de meeste buurthonden niet vriendelijk zijn).
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Sonnie1983 schreef:jeetje wat vervelend inge! er is nu niets meer aan te doen maar die man reageerde wel wat overdreven zeg.
Vind je ?

Ha, jij bakt ze echt bruin, nog even en die man is het schuld :piew:
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Loek schreef:
Sonnie1983 schreef:jeetje wat vervelend inge! er is nu niets meer aan te doen maar die man reageerde wel wat overdreven zeg.
Vind je ?

Ha, jij bakt ze echt bruin, nog even en die man is het schuld :piew:
je hoeft toch niet direct te gaan dreigen met aangifte doen etc. als inge al tig keer haar excuses aanbied en direct kwam aan gerend en vraagt of er schade is. zelfs nog haar honden weg legt en achter hem aan gaat.
heb het zelf gehad met een man die mij bleef dreigen (zie in dat zelfde stuk) en ja dat vind ik overdreven ja want bij mij was er totaal niks gebeurd als dat diego tegen hem op sprong en hij begon meteen over dat diego had willen bijten. ja hallo ik sta een halve meter er langs dan had ik dat echt wel gezien. direct toen ik diego terug trok heb ik ook meteen gevraagd of er schade was, zo ja zou ik deze vergoeden. dus ja dan mag ik het wel overdreven vinden dat hij mij weken lang als ik hem tegen kwam bleef bedreigen en mij en mijn honden beschuldigen van vanalles wat ze niet gedaan hebben.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Roo schreef:Als ik jou was zou ik er niet zo mee zitten hoor! Zulke dingetjes zijn vervelend maar toch niets meer dan dat? Er is niemand gebeten, de man is alleen geschrokken. Je honden zijn geen monsters en je geeft zelf aan dat je altijd rekening probeert te houden met anderen, dan is er toch genoeg gezegd?
Dat is mooi makkelijk lullen als je niet zelf met een aangelijnde hond staat te kijken in een bos en er twee herders voor je neus staan :roll:
Weet jij de reden waarom iemand daar loopt met een aangelijnde hond?
Nope...

En niets meer dan dat?
Ik kan je vertellen dat als ik er een paar jaar terug gestaan had met een aangelijnde Rimpel, hij bijkans een half jaar van de rel zou zijn geweest buiten tijdens het uitlaten..Of het was serieus vet knokken geworden.

Jottem....4 of meer keer daags met een hond lopen die wel onder de indruk is van dit soort akkefietjes.
Daar wordt je echt niet blij van kan ik je zeggen.

Inmiddels trekt Rimpel het een stuk beter en is Muis een bliksemafleider maar inmiddels is hij ook bijna 11 en wordt krakkemikkiger dus nu zou ik nog steeds instant in de viswijf stand gaan als mij zoiets zou gebeuren...
Je hond zal maar net geopereerd zijn of zo en er springt een herder op.

Ik kan me die man dus heel goed voorstellen maar vind het natuurlijk ook gewoon kut voor Inge...
Dat komt omdat ik Inge "ken" als iemand die hartstikke serieus is met haar honden en of een ander daar geen last van heeft.
Dat JUIST INge dit overkomt vind ik dus echt rot voor haar...

Inge,,ik hoop dat je een ander plekje kunt vinden en anders toch gewoon weer naar je eigen plekkie gaat, nog een keer extra goed kijken voordat je aan de wandel gaat dan maar
Roo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roo »

mercedes2803 schreef:
Roo schreef:Als ik jou was zou ik er niet zo mee zitten hoor! Zulke dingetjes zijn vervelend maar toch niets meer dan dat? Er is niemand gebeten, de man is alleen geschrokken. Je honden zijn geen monsters en je geeft zelf aan dat je altijd rekening probeert te houden met anderen, dan is er toch genoeg gezegd?
Dat is mooi makkelijk lullen als je niet zelf met een aangelijnde hond staat te kijken in een bos en er twee herders voor je neus staan :roll:
Weet jij de reden waarom iemand daar loopt met een aangelijnde hond?
Nope...

En niets meer dan dat?
Ik kan je vertellen dat als ik er een paar jaar terug gestaan had met een aangelijnde Rimpel, hij bijkans een half jaar van de rel zou zijn geweest buiten tijdens het uitlaten..Of het was serieus vet knokken geworden.

Jottem....4 of meer keer daags met een hond lopen die wel onder de indruk is van dit soort akkefietjes.
Daar wordt je echt niet blij van kan ik je zeggen.

Inmiddels trekt Rimpel het een stuk beter en is Muis een bliksemafleider maar inmiddels is hij ook bijna 11 en wordt krakkemikkiger dus nu zou ik nog steeds instant in de viswijf stand gaan als mij zoiets zou gebeuren...
Je hond zal maar net geopereerd zijn of zo en er springt een herder op.

Ik kan me die man dus heel goed voorstellen maar vind het natuurlijk ook gewoon kut voor Inge...
Dat komt omdat ik Inge "ken" als iemand die hartstikke serieus is met haar honden en of een ander daar geen last van heeft.
Dat JUIST INge dit overkomt vind ik dus echt rot voor haar...

Inge,,ik hoop dat je een ander plekje kunt vinden en anders toch gewoon weer naar je eigen plekkie gaat, nog een keer extra goed kijken voordat je aan de wandel gaat dan maar
Ik heb dus wél met een niet-zo-makkelijke aangelijnde hond gestaan die belaagd werd door twee of meer honden. En ook wel vaker dan een keer. Like I said, ik vind dat dus niet meer iets om zo mee te zitten. Maar je moet maar vinden wat je vindt, net als ik dus ;]
Marie-Josée
Erelid

Inge, kun je niet ergens aan de kant van de Hut van Mie Pils het bos in? Volgens mij is het daar verder van bewoond gebied af en rustiger?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”