Rox is gisteren loops geworden en zat er al even tegenaan, ik zag de bui al hangen omdat Kyara de laatste week erg geïnteresseerd is, helemaal verliefd loopt ze Rox klappertandend achter haar aan
Echter had ik verwacht dat Chiko zo zou reageren, omdat hij geen teef aan hem voorbij laat gaan. maaarr die mot dus gewoon echt niets van Rox hebben

Rox probeert Chiko te versieren, achter hem aan lopen en aan hem snuffelen zo van kijk eens hoe mooi en aantrekkelijk ik ben! maar die kleine reageert dus het tegenover gestelde en blijft stok stijf staan en gromt net zolang tot Rox weer afdruipt

vervolgens loopt hij wel verliefd achter Kyara aan, maar dat was hij altijd al
nou het zal mij benieuwen hoe hij reageert als Rox een dag of 10 verder is

in ieder geval laten we ze maar niet meer samen, want ook al reageert hij nu nog zo zitten we niet op kleine poxjes te wachten
hoe groot is de kans eigenlijk dat een klein hondje een grote hond kan dekken? Chiko is 29cm en Rox iets van 55cm schoft
stel dat die kleine haar wilt dekken, kan dat bij zo een groot verschil? bv als ze gaat liggen, maar als ze opstaat dan heeft dit grote gevolgen gok ik?
nou zie je wel eens dat ze een grote hond met kleine hond kruisen, maar ik neem aan dat hier dan bij is geholpen en ze dat niet alleen kunnen doen?