Was foto's aan het kijken voor iets heel anders uit te zoeken, maar kon het niet laten
Vond deze zo lief

Moderator: moderatorteam

Thanxx! In het echt zijn ze ook zo schattig met elkaarDee schreef:Zijn altijd leuk die foto's van jou. Zo lief!
Met elkaar wel ja. Maar heb het lef niet om aan Boomer te komen.M@rleen schreef:Thanxx! In het echt zijn ze ook zo schattig met elkaarDee schreef:Zijn altijd leuk die foto's van jou. Zo lief!

Boomer en ik hebben afgesproken dat hij minstens 20 wordtStephanieR schreef:Vriendjes voor het leven
Ja, erg he.. Zo was Boomer als Elyna in de wagen zat en een onbekende hond kwam te wild aanstuiterenmoosje schreef:Met elkaar wel ja. Maar heb het lef niet om aan Boomer te komen.M@rleen schreef:Thanxx! In het echt zijn ze ook zo schattig met elkaarDee schreef:Zijn altijd leuk die foto's van jou. Zo lief!![]()
Zo schattig he. Neefje van 6 bekijkt Boomer niet eens, maar mijn zus vind Boomer ook maar nix.Hij is lief hoor, maar op afstand.Terre schreef:Wat een lief stel! Mijn nichtje is precies hetzelfde met Terre, die zijn ook samen opgegroeid, zo mooi om te zien!
Juist vanwege dat zwart is hij (vermoedelijk) een kruisingkooi schreef:Ik vind hem zo'n mooi kooikertje, met dat zwart om zijn snoet.