Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stichting VIER VOETERS.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Stichting VIER VOETERS.

Ongelezen bericht door alm@ »

Ariane schreef: En je kon niet met "de teckel" de volgende dag direkt naar de da. Dat was absoluut geen noodzaak.
Het woord 'vergeten' maakt wel een enorm onderdeel uit van jouw vocabulaire. Vergeet wat ik hierboven heb geschreven, dat was niet netjes van mij en had ik niet moeten doen waarvoor mijn excuus. En 'vergeet' ook de toezegging die je mij destijds gedaan hebt dan ben ik meteen van verdere verplichtingen jegens jou af.
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

alm@ schreef:
Ariane schreef: En je kon niet met "de teckel" de volgende dag direkt naar de da. Dat was absoluut geen noodzaak.
Het woord 'vergeten' maakt wel een enorm onderdeel uit van jouw vocabulaire. Vergeet wat ik hierboven heb geschreven, dat was niet netjes van mij en had ik niet moeten doen waarvoor mijn excuus. En 'vergeet' ook de toezegging die je mij destijds gedaan hebt dan ben ik meteen van verdere verplichtingen jegens jou af.
Ik ga hier even per pb op in.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Ariane schreef:
_Inge_ schreef:Ik ken de stichting wel..maar een acceptgiro sturen, met kaarten dan,vind ik wel apart. Sowieso doneer ik niet aan stichtingen die zichzelf of de honden "verkopen" met zielige verhaaltjes.
Ja, kerstkaarten met honden en katten erop en een pen.

In de brief staat o.a.:

Met droevige ogen en angstig ineengedoken kijkt het hondje naar ons op. Rustig en behoedzaam proberen wij, medewerkers uit het VIER VOETERS-team, de gewonde zwerfhond te benaderen. Het arme dier likt voortdurend haar bloedende wonden. Ze jankt zachtjes van pijn, maar laat gelukkig toe dat wij dichterbij komen.
De hond voelt instinctief aan dat zij bij ons in goede janden is.
Voorzichtig kunnen wij haar aaien en onderzoeken.
Met lieve woordjes stellen we haar gerust en we dragen haar vervolgens naar onze auto. Omdat er onophoudelijk bloed uit een grote wond sijpelt blijft een van onze medewerkers tijdens de rit dicht bij haar.
Pitu (zo hebben wij de hond genoemd) lijkt daar dankbaar voor te zijn.

Enz. enz.
Jij mag het een zielig verhaal vinden, voor de mensen die dit werk doen is het pure realiteit wat ze aantreffen ! Fijn dat er mensen zijn met zoveel hart voor dieren en nadat je die tekkelmevrouw betaald hebt zou ik zeker overwegen om wat te storten voor dit goede doel :ok:
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door JYBD »

renee-uk schreef:ach de een doet het zus, de ander doet het zo en zolang het geld daar terecht komt waar het nodig is zal het mij een zorg zijn hoe ze het brengen.
Zo denk ik er ook over.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”