Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Klap van je hond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Re: Klap van je hond

Ongelezen bericht door Marion. »

Weekendje HF kamperen. Oh, en wat genoot ik in dat tentje in dat twee-persoons bed met de meisjes vast tegen mijn lijf. Maar ja, Miepje gaat 's ochtends altijd meppen (gewoon slaan met haar pootje, "doorgaan met kroelen!") en ze kwam per ongeluk met haar nagel in mijn oog terecht. Heb dus vanaf zaterdagochtend geen lens meer in kunnen hebben, en dat fijne zonnetje was ook een beetje naar.

Maar we zijn heel thuis gekomen hoor, en maandagochtend kon ik weer fijn met lenzen in naar het werk rijden :mrgreen:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Marion. schreef:Weekendje HF kamperen. Oh, en wat genoot ik in dat tentje in dat twee-persoons bed met de meisjes vast tegen mijn lijf. Maar ja, Miepje gaat 's ochtends altijd meppen (gewoon slaan met haar pootje, "doorgaan met kroelen!") en ze kwam per ongeluk met haar nagel in mijn oog terecht. Heb dus vanaf zaterdagochtend geen lens meer in kunnen hebben, en dat fijne zonnetje was ook een beetje naar.

Maar we zijn heel thuis gekomen hoor, en maandagochtend kon ik weer fijn met lenzen in naar het werk rijden :mrgreen:
Schrapt golden retriever voorgoed van mijn lijstje :lees: :mrgreen:
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Morris is nu eenmaal een 'klein beetje lomp' en wil in zijn enthousiasme nog wel eens tegen mij (of een boom, lantaarnpaal, hekje, struik enz enz) aanknallen. Dus ja, ik heb toch regelmatig blauwe plekken, maar struikel ook regelmatig over hem, of sta op een poot :schrik: dus hij zal ook wel niet altijd even blij met mij zijn :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”