En ik werd ingeschakeld als het hondennichtje
Hij wil graag een middelmaat. Het liefst een pup. En hij vind een beagle prachtig.
Moderator: moderatorteam

alm@ schreef:Ladybird heeft 2 opvangbeageltjes. Volgens mij zijn die een maand of 3.

wat een prachtig en leuk koppie !Nanna schreef:Een leuke Moppie?Elmo/maureen schreef:Wat hij er mee wil gaan doen, is voornamelijk wandelen. Gewoon een gezellige hond voor thuis. Die ervoor zorgt dat hij lekker naar buiten moet etc. (Alhoewel ik wel ga aandringen op een cursus).
Geen pup, wèl een bijzonder leuke hond die een fijne baas zoekt na een ellendig leven.
Hij móet haast wel een stabiel karakter hebben na zo'n verleden, en dan toch nog zo geinig zijn
Meet Moppie
Moppie is een enthousiaste Corgi mix. Zijn geschiedenis is dat hij voornamelijk aan de ketting leefde maar ook wel eens binnenshuis mocht. Echter zijn baas is dermate ziek geworden dat Moppie naar het asiel moest. Moppie is gek op mensen, hij maakt vreugdedansjes, geeft pootjes en kusjes. Hij is sociaal en spontaan. Moppie is ook nog speels en mag graag op zijn rug liggen om geaaid te worden en om te stoeien. Hij is een hondje die van het leven geniet. Moppie kan goed overweg met kinderen en ook met andere honden.

Nanna schreef:Achi schreef: ze loopt onderweg lekker met haar neus te snuffelen."Waar moet ze anders mee snuffelen