Weet niet of het hier goed staat maar pupcursus lijkt voor mij nog het meest op G&G waar Coda later ook naartoe zal gaan dus dan maar hier
We hebben nu de meeste lessen wel gehad en ze doet het erg goed, maar ik loop wel tegen iets aan. Ze is echt enorm voedselgericht! En dat is echt heel handig hoor maar het heeft ook zo z'n nadelen. Zo merk ik dat als ik commando's geef zonder duidelijk een brokje in m'n hand te hebben, ze me aankijkt alsof ze water ziet branden

Het is echt geen onwil maar dan lijkt ze de link niet te leggen, ze is zo gefixeerd op dat eten dat ze de oefeningen niet heel bewust uitvoert. Wat ik dus de laatste tijd probeer is om de brokjes in m'n jaszak te houden en die ook pas te pakken zodra ze de oefening heeft uitgevoerd. Dit werkt beter, sinds we dit doen snapt ze de oefeningen ook beter zonder dat brokje in m'n hand. Maar het nadeel daarvan is dat ze direct opstaat zodra mijn hand richting die jaszak gaat. Dus zodra ik haar beloon is ze al niet meer in de positie waarvoor ik haar eigenlijk beloon.
Coda is vast niet de enige hongerlap op het forum

Dus wellicht heeft iemand tips?