Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
staffstigma
Moderator: moderatorteam
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: staffstigma
Nou met deze post voldoe je anders prima aan het standaard beeld van de staffordeigenaarmum schreef:Ja alles gaat prima met me, maar ik word zo moe van het elke keer moeten verdedigen van mijn joekeltje, en hier op het hf is een soort hetze gaande tegenover staffords en aanverwanten, het zijn echt niet allemaal killers hoor, for example, vanmorgen liep ik met Buddha in het leijpark, alles oke, tegen het naar huis gaan komen we een oude krakkemigge teckel tegen, zijn of haar baasje was het er niet mee eens dat buddhaatje aan haar hond snuffelde en die B*tch geeft mijn dotje een trap waar je U tegen zegt, en dat terwijl hij aan zijn flex zat en door mij niet werd toegestaan om aan die k*tteckel te snuffelen, dus ik zeg tegen deze B*tch dat wanneer ik haar weer tegenkom ze van mij een hengst onder dr hol gaat krijgen end dat ze gerust de wouten mag bellen, ik word hier zo moe van, desondanks gaat de liefde voor mijn joekeltje ver
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
mum schreef:en ik ben echt niet dom ofzo, maar helaas door mijn staffstigma beschouwen velen mij hier als onbekwaam, omdat ik een stafford heb ben ik blijkbaar meteen gedegradeerd tot een domme vrouw, ik heb mijn hond vanmorgen een trap onder zn hol gegeven omdat hij toch aan die teckel snuffelde, en blijkbaar spreekt mijn onderwerpregel jullie wel aan, want jullie vinden het m i heerlijk om op zulk soort honden te k*nkeren, terwijl ik vaker onopgevoede joekels zie die geen stafford zijn, en te zien aan de pagina's reacties die ik krijg begrijp ik dat het altijd fijner is om je shit op anderen te botvieren, en dit had ik ook verwacht, vul de rest zelf maar in, de enige reden waarom ik hier nog kom is om te lezen hoe dom sommigen hier nog zijn en jullie bewijzen dat zelf door 7 pagina's aan reacties te geven
misschien de flex inhalen de volgende keer, of nog beter, een gewone lijn gebruiken!
kan ie niet aan tekkels snuffelen en hoeft ie ook geen trap onder zn hol
*quote toegevoegd

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Echt serieus waar maak je je druk om...mum schreef:en ik ben echt niet dom ofzo, maar helaas door mijn staffstigma beschouwen velen mij hier als onbekwaam, omdat ik een stafford heb ben ik blijkbaar meteen gedegradeerd tot een domme vrouw, ik heb mijn hond vanmorgen een trap onder zn hol gegeven omdat hij toch aan die teckel snuffelde, en blijkbaar spreekt mijn onderwerpregel jullie wel aan, want jullie vinden het m i heerlijk om op zulk soort honden te k*nkeren, terwijl ik vaker onopgevoede joekels zie die geen stafford zijn, en te zien aan de pagina's reacties die ik krijg begrijp ik dat het altijd fijner is om je shit op anderen te botvieren, en dit had ik ook verwacht, vul de rest zelf maar in, de enige reden waarom ik hier nog kom is om te lezen hoe dom sommigen hier nog zijn en jullie bewijzen dat zelf door 7 pagina's aan reacties te geven

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Ha, daar ben je weer! Wat vervelend, het is nooit fijn als iemand anders je hond schopt. Maar ik denk eigenlijk dat die mevrouw dat ook had gedaan als het geen stafford was geweest. Want als je zo schopt, doe je dat vast met voorbedachte rade, haha. Haar tekkel heeft vast een slechte rug en voordat een andere hond erop kan springen, deelt ze die trap uit. Ergens ook wel begrijpelijk, of niet? Probeer je voor te stellen dat je met iets héél kwetsbaars aan de lijn loopt. Maar netjes of normaal vind ik het niet.
Dus ik denk dat je je deze keer vergist met de staffstigma, echt. Maar goed, je bent nog steeds boos. Niet op de juiste mensen, denk ik, maar goed. Op dit forum snappen ze het echt wel dat het vervelend is als mensen vooroordelen hebben naar jouw hond toe.
Zou het kunnen dat deze kant van je karakter, nogal opstandig en geneigd tot protest, past bij de hond die je hebt gekozen? Het lijkt me dat je geen poedel-type bent. Zeker niet als je de tekkeleigenaar helemaal niet snapt. En ook nog zelf geweld wilt gebruiken. Want als je de wereld tegen je denkt te hebben, heb je meestal geen labrador. Dat is wat mensen bedoelen, denk ik, als ze zeggen dat je de staffstigma zelf laat zien. Vooroordelen zijn niet okee, maar ik trek me er geen bal van aan. En jij bent bereid geweld te gebruiken omdat je denkt dat iemand je hond trapt omdat het een stafford is. Of ook, iig. Dat vind ik dan weer niet okee, wat jij doet, is jouw karma. Leer die mevrouw maar dat jouw hond anders is, zonder geweld.
Dus ik denk dat je je deze keer vergist met de staffstigma, echt. Maar goed, je bent nog steeds boos. Niet op de juiste mensen, denk ik, maar goed. Op dit forum snappen ze het echt wel dat het vervelend is als mensen vooroordelen hebben naar jouw hond toe.
Zou het kunnen dat deze kant van je karakter, nogal opstandig en geneigd tot protest, past bij de hond die je hebt gekozen? Het lijkt me dat je geen poedel-type bent. Zeker niet als je de tekkeleigenaar helemaal niet snapt. En ook nog zelf geweld wilt gebruiken. Want als je de wereld tegen je denkt te hebben, heb je meestal geen labrador. Dat is wat mensen bedoelen, denk ik, als ze zeggen dat je de staffstigma zelf laat zien. Vooroordelen zijn niet okee, maar ik trek me er geen bal van aan. En jij bent bereid geweld te gebruiken omdat je denkt dat iemand je hond trapt omdat het een stafford is. Of ook, iig. Dat vind ik dan weer niet okee, wat jij doet, is jouw karma. Leer die mevrouw maar dat jouw hond anders is, zonder geweld.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ze had hem zelf geschopt.Fizgig schreef:Ha, daar ben je weer! Wat vervelend, het is nooit fijn als iemand anders je hond schopt.
Zie kiek:
Iets bezorgt haar een stigma.....and it ain't the dog.......en ik ben echt niet dom ofzo, maar helaas door mijn staffstigma beschouwen velen mij hier als onbekwaam, omdat ik een stafford heb ben ik blijkbaar meteen gedegradeerd tot een domme vrouw, ik heb mijn hond vanmorgen een trap onder zn hol gegeven omdat hij toch aan die teckel snuffelde,
TS: Ik beschouw je niet als dom of onbekwaam omdat je een staff hebt, hoor. Dat heeft een andere - meer valide - reden
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
ben jij wel helemaal tof ?
waarom je hond schoppen als ie aan een anderen hond snuffelt ?
als hij die teckel nou wou opvreten zeg ik nog oke maar dit slaat nergens op
waarom je hond schoppen als ie aan een anderen hond snuffelt ?
als hij die teckel nou wou opvreten zeg ik nog oke maar dit slaat nergens op

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Nou, dat is toch een uitstekende manier om je staff hondagressief te maken, zoals hij hóórt te zijn?frank-bobby schreef:waarom je hond schoppen als ie aan een anderen hond snuffelt ?![]()
Andere hond => vriendelijk snuffelen => pijn.
Werkt goed, hoor!
And few will ever climb
- Budkes
- Zeer actief
En t arme joekeltje was ook al geschopt door die b*tch van die krakkemikkige teckel.
Gr. Aniek

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat werkt wel ja als je die kant op wiltMiranda schreef:Nou, dat is toch een uitstekende manier om je staff hondagressief te maken, zoals hij hóórt te zijn?frank-bobby schreef:waarom je hond schoppen als ie aan een anderen hond snuffelt ?![]()
Andere hond => vriendelijk snuffelen => pijn.
Werkt goed, hoor!

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
snap er geen hout van 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Haar stafford snuffelde aan een teckel, en toen schopte de eigenaar van de teckel de stafford en werd mum kwaad op de eigenaar. En vervolgens schopt ze zelf haar hond omdat ie aan de teckel snufelt.malinois schreef:snap er geen hout van
Snap je het nog? Hartstikke logisch joh. Die kutstaffords ook altijd.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Nou....niet dom?mum schreef:en ik ben echt niet dom ofzo, maar helaas door mijn staffstigma beschouwen velen mij hier als onbekwaam, omdat ik een stafford heb ben ik blijkbaar meteen gedegradeerd tot een domme vrouw, ik heb mijn hond vanmorgen een trap onder zn hol gegeven omdat hij toch aan die teckel snuffelde, en blijkbaar spreekt mijn onderwerpregel jullie wel aan, want jullie vinden het m i heerlijk om op zulk soort honden te k*nkeren, terwijl ik vaker onopgevoede joekels zie die geen stafford zijn, en te zien aan de pagina's reacties die ik krijg begrijp ik dat het altijd fijner is om je shit op anderen te botvieren, en dit had ik ook verwacht, vul de rest zelf maar in, de enige reden waarom ik hier nog kom is om te lezen hoe dom sommigen hier nog zijn en jullie bewijzen dat zelf door 7 pagina's aan reacties te geven
dan bevestig je wel het stigma voor mij dat veel staff eigenaren dom zijn, ja.
En als je het zo'n dom forum vindt,waarom ben je dan al lang niet weg? Mijn zegen heb je!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Mijn hemel, waar maak je je druk om. Overigens haal je met de manier waarop je post jezelf wel naar beneden, daar heeft jouw hond niks mee te maken.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
-
blondie
- Zeer actief
Of lag het aan de flex lijn.Punzel schreef:Haar stafford snuffelde aan een teckel, en toen schopte de eigenaar van de teckel de stafford en werd mum kwaad op de eigenaar. En vervolgens schopt ze zelf haar hond omdat ie aan de teckel snufelt.malinois schreef:snap er geen hout van
Snap je het nog? Hartstikke logisch joh. Die kutstaffords ook altijd.
-
Lillith
- Zeer actief
Dat was alweer genoeg voor vandaag, dag MumBudkes schreef:Snuffelde ie nou wel of snuffelde ie nou niet dat joekeltje van je.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Ow had ik het toch niet goed begrepen. Het is ook wel een beetje een warrig verhaal. Overal schoppende mensen. Ik ben vrij geweldloos van mezelf dan, en ik zou er niet eens aan denken om te schoppen. Deed ik dat maar, dan struikelde ik ook niet zo vaak over Bruno, hahaha, lomperik. Onze relatie zou eronder lijden. Hij is nogal gevoelig, aan de buitenkant een grote beer, aan de binnenkant een chihuahua met verlatingsangst. Bij wijze van spreken dan.
Heb je echt die lieve Buddha geschopt? Hoe kun je! Ga je diep schamen en kom dan maar weer terug. Je kan het toch niet laten..
Heb je echt die lieve Buddha geschopt? Hoe kun je! Ga je diep schamen en kom dan maar weer terug. Je kan het toch niet laten..
-
Mojuan
- Zeer actief
Ja, en wat wil je nou eigenlijk zeggen met dit 'verhaaltje'?mum schreef:Ja alles gaat prima met me, maar ik word zo moe van het elke keer moeten verdedigen van mijn joekeltje, en hier op het hf is een soort hetze gaande tegenover staffords en aanverwanten, het zijn echt niet allemaal killers hoor, for example, vanmorgen liep ik met Buddha in het leijpark, alles oke, tegen het naar huis gaan komen we een oude krakkemigge teckel tegen, zijn of haar baasje was het er niet mee eens dat buddhaatje aan haar hond snuffelde en die B*tch geeft mijn dotje een trap waar je U tegen zegt, en dat terwijl hij aan zijn flex zat en door mij niet werd toegestaan om aan die k*tteckel te snuffelen, dus ik zeg tegen deze B*tch dat wanneer ik haar weer tegenkom ze van mij een hengst onder dr hol gaat krijgen end dat ze gerust de wouten mag bellen, ik word hier zo moe van, desondanks gaat de liefde voor mijn joekeltje ver
Laatst gewijzigd door Mojuan op 14 nov 2012 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Zodra je leert hele zinnen te maken inclusief hoofdletters en punten kom je al een stuk intelligenter over 
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Mojuan schreef:Ja, en wat wil je nou eigenlijk zeggen met dit 'verhaaltje'?
dat durf ik niet hardop te zeggen...

- Icecold81
- Zeer actief
mum schreef:Ja alles gaat prima met me, maar ik word zo moe van het elke keer moeten verdedigen van mijn joekeltje, en hier op het hf is een soort hetze gaande tegenover staffords en aanverwanten, het zijn echt niet allemaal killers hoor, for example, vanmorgen liep ik met Buddha in het leijpark, alles oke, tegen het naar huis gaan komen we een oude krakkemigge teckel tegen, zijn of haar baasje was het er niet mee eens dat buddhaatje aan haar hond snuffelde en die B*tch geeft mijn dotje een trap waar je U tegen zegt, en dat terwijl hij aan zijn flex zat en door mij niet werd toegestaan om aan die k*tteckel te snuffelen, dus ik zeg tegen deze B*tch dat wanneer ik haar weer tegenkom ze van mij een hengst onder dr hol gaat krijgen end dat ze gerust de wouten mag bellen, ik word hier zo moe van, desondanks gaat de liefde voor mijn joekeltje ver
Ik heb hier nog nooit iets van een hetze gemerkt en voorkeuren zijn er altijd en verschillende smaken ook.
Maar je taalgebruik en als dit daadwerkelijk je houding is op straat, mijn hemel, dan maak je toch echt zelf alle vooroordelen waar.
Staat dit stoer ofzo?? B*tch... wouten.... poeh poeh....
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik denk niet dat het enig verschil zal maken.Icecold81 schreef:Zodra je leert hele zinnen te maken inclusief hoofdletters en punten kom je al een stuk intelligenter over
- Icecold81
- Zeer actief
Inmiddels denk ik dat idd ook 
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
-
Muk
De vorige keer dat je dit soort warrige berichten op het forum schreef was je overspannen. Omdat je berichten nu weer zo warrig zijn denk ik dat je nu weer overspannen bent of iets dergelijks.
Kortom, je zit niet goed in je vel nu, denk ik.
Beterschap.
Kortom, je zit niet goed in je vel nu, denk ik.
Beterschap.
-
mum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een hondje
Nee hoor, ben niet overspannen hoor, en dank U fizgig!
Waar ik mij gewoon mateloos aan stoor is dat verdomde stigma, mijn joekel heeft nooit een andere hond tot bloedens toe verwond, doet niet lelijk tegen mijn jongkies, accepteerd zelfs van mijn kitten alles......... Maar toch durf ik hier niks meer te vragen over gewenst of ongewenst gedrag van mn joekeltje, want ik ben toch altijd fout en hij blijkbaar ook
Waar ik mij gewoon mateloos aan stoor is dat verdomde stigma, mijn joekel heeft nooit een andere hond tot bloedens toe verwond, doet niet lelijk tegen mijn jongkies, accepteerd zelfs van mijn kitten alles......... Maar toch durf ik hier niks meer te vragen over gewenst of ongewenst gedrag van mn joekeltje, want ik ben toch altijd fout en hij blijkbaar ook
life is good
-
Muk
Ik vind anders dat je behoorlijk overspannen reageert, vandaar.mum schreef:Nee hoor, ben niet overspannen hoor, en dank U fizgig!
- Budkes
- Zeer actief
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
maar dat gaat wel komen zeker als je je hond schopt omdat hij snuffelt aan een anderen hondmum schreef:Nee hoor, ben niet overspannen hoor, en dank U fizgig!