Marion. schreef:Vitalia schreef:Toch heb ik bij al onze honden gedacht (al moet ik bekennen dat het bij de eerste en de tweede het ergst was) wáárom heb ik in 's hemelsnaam een hond genomen

Ik dus niet. Geen seconde.
Ik bij Luna wel hoor. Nog steeds af en toe

Als ze weer eens loopt te joelen en te blaffen, omdat het mevrouw allemaal te lang duurt/te spannend is/te leuk is. Ik heb regelmatig gedacht: als ik toch van te voren had geweten dat ze zo'n lastpak kon zijn ....
Maar dan ben ik vijf minuten verder en dan maak ik de zin al heel anders af

Honden (en andere huisdieren, of partners

) zijn nou eenmaal niet altijd en overal alleen maar leuk. En een pup viel mij ook tegen. Het veel naar buiten voor de plasjes, het veel thuis moeten zijn, dat viel me allemaal reuze mee, maar de rest

De "puber-periode" vond ik nog veel erger. Maar ik zou haar voor geen goud ter wereld willen missen, ondanks dat ik af en toe best eens denk "grrrr".
TS is zo te zien al redelijk op de goede weg, en er komen nog genoeg momenten dat je je weer afvraagt waar je aan begonnen bent, maar je krijgt er ook zoveel leuke momenten bij

Veel succes met je pupje en ook veel sterkte, want pups zijn nou eenmaal handenbindertjes