Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inge O schreef:ieuwww, ik zie die van mij al meteen een buiklanding maken als er iets interessants passeert .
Charlie zou ook zeker weten gaan schoonspringen.
Matrasjes erom heen
Wordt een dure grap dan, 't is net een berggeit.
Kan ze Enzi dan niet even wat tips and tricks bijbrengen? Die kan nog niet eens fatsoenlijk 3 treden de trap op lopen..
Dan glijd ie gewoon weer op z'n buik naar beneden
Meghan schreef:
Kan ze Enzi dan niet even wat tips and tricks bijbrengen? Die kan nog niet eens fatsoenlijk 3 treden de trap op lopen..
Ik denk niet dat je daar vrolijk van wordt.
Ze springt zo op de eettafel en van daar met een aanloopje 2 meter verder en bijna een meter hoger op de buffetkast. Even een appeltje pakken
Meghan schreef:
Ik denk niet dat je daar vrolijk van wordt.
Ze springt zo op de eettafel en van daar met een aanloopje 2 meter verder en bijna een meter hoger op de buffetkast. Even een appeltje pakken
geweldig! Leg die appeltjes dan ook op een beter bereikbare plek
Appeltjes lust Enzi ook al niet, wat heb ik toch voor een raar beest
Echt iets voor de Gnuif. Hoewel die er waarschijnlijk dagen blijft zitten, wachtend op haar balkonnetje tot er een lekkere reu een serenade komt brengen.
Mit schreef:Echt iets voor de Gnuif. Hoewel die er waarschijnlijk dagen blijft zitten, wachtend op haar balkonnetje tot er een lekkere reu een serenade komt brengen.
Dat wilt Enzi wel voor haar doen, zolang hij maar niet naar boven hoeft.