Roompie schreef:Nou, doe dat oudje dan hier maar heen. Jezus zeg!
+ 1
B I Z A R !!!
Suzanne
Moderator: moderatorteam
Roompie schreef:Nou, doe dat oudje dan hier maar heen. Jezus zeg!
TARAKHo ho, ik ben eerst. Die oudjes van mijn gaan voor. Wie wil ze anders gaan ze aan een boom want voor een aanbieden bij het asiel moet ik betalen en als ik ze over het hek gooi kost het mij nog steeds geld aan benzine en weet je wel wat dat kost.kooi schreef:Mijn bernersennen teef is bijna 8 jaar.
Dat is ruim boven de uiterste houdbaarheidsdatum.
Daar had ik niet op gerekend.
wil iemand haar hebben?
t.e.a.b. af te halen.
Anders wordt het asiel....![]()
Iemand die het hondje wil adopteren, bedoel je? Dat zou wel heel fijn zijn zeg, ik ga duimen.Mirella schreef:er gaat zondag iemand van t hf daar kijken,dus hopelijk komt dat goed!
Dat is fijn, ik hoop dat het arme dier een goed plekje mag krijgen....Mirella schreef:er gaat zondag iemand van t hf daar kijken,dus hopelijk komt dat goed!

ja kloptPunzel schreef:Iemand die het hondje wil adopteren, bedoel je? Dat zou wel heel fijn zijn zeg, ik ga duimen.Mirella schreef:er gaat zondag iemand van t hf daar kijken,dus hopelijk komt dat goed!
Verder nog niets gelezen, maar hier snap ik echt niets vanMirella schreef:Want ja beest vreet wel veel en ze heeft er geen plezier meer van.
Dat is goed nieuws.Mirella schreef:er gaat zondag iemand van t hf daar kijken,dus hopelijk komt dat goed!

Ja hallo, dan vreet 'ie nog 11 jaar, terwijl je er gaan lol meer van hebt......*joy* schreef:Dat is goed nieuws.Mirella schreef:er gaat zondag iemand van t hf daar kijken,dus hopelijk komt dat goed!
Echt onbegrijpelijk dat iemand een hondje weg doet alleen maar omdat het wat ouder aan het worden is. En bovendien: 4 jaar, kom nou zeg.Die kleintjes kunnen wel 15 worden.

ja,diegene die gaat kijken is idd via haarMojuan schreef:Een vriendin van mij trimt deze hondjes altijd (van deze mevrouw).
Ik had de oproep op fb ook al gezien, en ook gelezen dat er iemand komt kijken.
Fijn dat ze misschien een nieuw baasje heeft gevonden.

Dan is het maar goed dat het zwangere hondje niet doorgegaan is ,want daar zit buiten een hoop werk ,ook een kostenplaatje aan.Mirella schreef:ja,dat zou ik ook willen doen maar ik zit op mn max wat ik aankan kwa aantal en kwa kosten,ik wil iedereen medische hulp kunnen bieden als dat nodig is.daarbij heb ik mn handen vol aan wat ik nu hebMarjoleine schreef:Nou, geef het beest vers. Die vreet vast wel 200 gram per dag.Mirella schreef:de hond heeft tarweglutenallergie .verder ist een ideaal gezond leuk hondje.-Saskia- schreef:Walgelijk, hoe kan je op zo'n manier met je hond omgaan![]()
Maar is er dan niet iets meer aan de hand met de hond als die op zijn vierde al niet meer zo actief is?
Ik had hem opgehaald, zo'n muts ben ik dan ook wel weer.
Fijn ,hopelijk komt het dus toch helemaal goedMirella schreef:er gaat zondag iemand van t hf daar kijken,dus hopelijk komt dat goed!
dat slaat nergens op,die zou hier in de opvang komen en niet voor blijvend.daarbij zou de dierenbescherming complicaties vergoeden.tineke schreef:Dan is het maar goed dat het zwangere hondje niet doorgegaan is ,want daar zit buiten een hoop werk ,ook een kostenplaatje aan.Mirella schreef:ja,dat zou ik ook willen doen maar ik zit op mn max wat ik aankan kwa aantal en kwa kosten,ik wil iedereen medische hulp kunnen bieden als dat nodig is.daarbij heb ik mn handen vol aan wat ik nu hebMarjoleine schreef:Nou, geef het beest vers. Die vreet vast wel 200 gram per dag.Mirella schreef: de hond heeft tarweglutenallergie .verder ist een ideaal gezond leuk hondje.
Ik had hem opgehaald, zo'n muts ben ik dan ook wel weer.
Dit hondje is op zich best plaatsbaar dus ik hoop dat ze niet naar het asiel toe hoeft