Dat doe ik zelf dankzij de A.P.T. (ik ben gekwalificeerdtoots schreef:Gipsy schreef:Dit is net wat ik haar wilde tonen, want het werkt prima, na enkele opeenvolgende behandelingen moest ik Pineau uiteindelijk maar eens om de 2-3 maand een sessie geven (of wanneer hij aangaf pijn te hebben). Gluco+ gaf bij hem ook geen resultaat en alle medicijnen enkel bijwerkingen. En voor een Border Collie al van jongs af arthrose hebben is echt niet leukMiranda schreef:
Edit: Schiet me net te binnen, bij slijtage hebben sommige mensen heel goede ervaring met acupunctuur bij de hond. Ik zou Renée-uk daar eens naar vragen als ik jou was.![]()
Dus ja, vraag maar aan Renee-uk: zij doet het met haar hond ook
Wie komt er bij jou dan? Die ik ken die doet voornamelijk paarden maar doet ook honden en katten.
ze heet Marijke.
Ik zal je per pb de link sturen naar de website waar je lezen kunt hoe, wat , waarom en waarvoor
Uiteraard help ik je gratis. Ik heb nog nooit iemand iets aangerekend voor een sessie en ik kom dat W.E. ook enkel iedereen gratis verder helpen, maar ik kan enkel in Hazerswoude blijven tot +- 13u30 (ik kom overgevlogen vanuit Spanje). Daarna moet ik verder rijden naar Maastricht en mij voorbereiden voor de gratis informatiesessies en gratis P.T. sessies die ik dat W.E. geef op t Dierenfeest in de Limburghallen van Genk