Inmiddels ziet ze niets meer en is ze ook doof lijkt het want als ze me kwijt is gaat ze linea recta naar huis rennen en kan ik roepen wat ik wil,ze ziet en hoort me niet.
Gebeurd dat wel vaker?Dat die ouderdomskwaaltjes zo snel komen?
Ze is ook nog niet enorm oud maar we verwachten eigenlijk ook niet dat ze ouder dan 10 zal worden doordat het gewoon een gebrekkig hondje is van binnen en buiten.
Ze liep van de week los langs me heen,2meter verderop staart ze om zich heen,denkt dat ze me kwijt is en begint met rennen,gelukkig kon ik haar inhalen want vorige week deed ze het ook en toen was ze iets verder van me weg en kon ik haar dus ook niet meer inhalen
Toen manlief maar gebeld dat hij me tegemoet moest komen lopen want ze was onderweg naar huis.
Na gisteren weer zo'n geintje is het nu echt over met loslopen voor madam,hoe sneu ik het ook vind want ze heeft aan de lijn gewoon minder lol.
En nu durft ze in het donker dus niet meer van de trap,loopt aan het einde van de lijn zodat ze geleid kan worden want ze durft niet meer vooruit te lopen,helemaal onzeker door het zichtsverlies.
best zielig vind ik het.
nou ja,ik wilde het even kwijt en ben ook wel benieuwd of het wel vaker gebeurd dat het ineens zo snel gaat.De honden die ik meegemaakt hebben daar ging het veel geleidelijker.