Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gila en ik, we gaan helemaal goed met foto UPDATE!
Moderator: moderatorteam
- ArCee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nikan, kruising Rottweiler x Beauceron vanuit Spanhe.
- Aantal honden: 1
Gila en ik, we gaan helemaal goed met foto UPDATE!
Hallelideehallo mensen. Dat is even geleden dat ik hier lang kwam. Erv druk geweest met van alles en nog eat de laatste tijd, en niet in de laatste plaats met Gila.
Het gaat geweldig met mijn lieve meid. Nadat ze eerst een tijdje aan de glucosamine heeft gezeten krijgt de laatste 3 maanden JD voer van Hills samen met een pijnstiller en die combi laten haar leven als elke andere aktieve hond. Ze rent, zwemt, speelt etc alsof er niet a an de hand is. Natuirlijk weten we beter en soms merken we echt wel dat, met name haar rechter heup, minder en gevoeliger is. Zoals 2 weken geleden toen ze uitgleed, luide gil en met een opgetrokken poot kwam ze naar mij toen huppelen. Meteen steun en hulp zoeken. Ik leg dan mijn beide handen op haar heup en dat doet haar goed. Ik weet dat ik iets magnetische handen heb, en ze komt soms helemaal vragen of ik haar beup wil aantaken. Gaat ze met haar beup naar mijn toestaan en kijkt achterom, juist naar die heup. Dan weet ik genoeg en ze gaat er languit voor leggen. Honden zijn niet gek hoor.
Elke maand dat we op deze wijze samen zijn is pure winst en een geschenk uit de hemel.
Qua pijnstiller hebnen mijn DA elkaar mopi geholpen. Voor mijn eigen schouder slik ik Tramadol. Omdat 3 eerdere pijnstillers van de DA voor mij weinig vooruitgang liet zien heb ik eens bewust een rissico genomen en haar een kwart van mijn pijnstiller gegeven. Die sloeg meteen aan. Dagen daarop de andere kwarten gegeven en het verschil was verbluffend. Hier mijn DA over bericht en deze pijnstiller blijkt er dus ook voor honden te zijn.
Het gevolg is dat mijn DA dit nu in zijn assortiment heeft opgenomen en al diverse lovende mensen heeft gesproken.
Mooi als we elkaar zo kunmen helpen, maar de honden zijn de echte winnaars uiteindelijk.
De combi van JD voer en Tramadol doen het fantastische bij Gila en ik heb een gelukkige, en aktieve blijde hond. Dasrdoor loopt er ook een zeer blij en opgelucht baasje bij haar.
Ik hoop dat ze op deze wijze nog wat lekkere jaren voor de boeg heeft. Uiteindelijk zal de HD en artrose winnen, maar voor het moment genieten we alleen maar.
Groetjes: Rene, Puck en Gila, woef!
Het gaat geweldig met mijn lieve meid. Nadat ze eerst een tijdje aan de glucosamine heeft gezeten krijgt de laatste 3 maanden JD voer van Hills samen met een pijnstiller en die combi laten haar leven als elke andere aktieve hond. Ze rent, zwemt, speelt etc alsof er niet a an de hand is. Natuirlijk weten we beter en soms merken we echt wel dat, met name haar rechter heup, minder en gevoeliger is. Zoals 2 weken geleden toen ze uitgleed, luide gil en met een opgetrokken poot kwam ze naar mij toen huppelen. Meteen steun en hulp zoeken. Ik leg dan mijn beide handen op haar heup en dat doet haar goed. Ik weet dat ik iets magnetische handen heb, en ze komt soms helemaal vragen of ik haar beup wil aantaken. Gaat ze met haar beup naar mijn toestaan en kijkt achterom, juist naar die heup. Dan weet ik genoeg en ze gaat er languit voor leggen. Honden zijn niet gek hoor.
Elke maand dat we op deze wijze samen zijn is pure winst en een geschenk uit de hemel.
Qua pijnstiller hebnen mijn DA elkaar mopi geholpen. Voor mijn eigen schouder slik ik Tramadol. Omdat 3 eerdere pijnstillers van de DA voor mij weinig vooruitgang liet zien heb ik eens bewust een rissico genomen en haar een kwart van mijn pijnstiller gegeven. Die sloeg meteen aan. Dagen daarop de andere kwarten gegeven en het verschil was verbluffend. Hier mijn DA over bericht en deze pijnstiller blijkt er dus ook voor honden te zijn.
Het gevolg is dat mijn DA dit nu in zijn assortiment heeft opgenomen en al diverse lovende mensen heeft gesproken.
Mooi als we elkaar zo kunmen helpen, maar de honden zijn de echte winnaars uiteindelijk.
De combi van JD voer en Tramadol doen het fantastische bij Gila en ik heb een gelukkige, en aktieve blijde hond. Dasrdoor loopt er ook een zeer blij en opgelucht baasje bij haar.
Ik hoop dat ze op deze wijze nog wat lekkere jaren voor de boeg heeft. Uiteindelijk zal de HD en artrose winnen, maar voor het moment genieten we alleen maar.
Groetjes: Rene, Puck en Gila, woef!
Laatst gewijzigd door ArCee op 11 nov 2012 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Met een huis vol dieren, valt er altijd iets te vieren
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
-
Muk
Re: Gila en ik, we gaan helemaal goed.
Mooi dat het goed gaat, hopelijk kun je nog lang van Gila genieten. 
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Hey , leuk dat je weer van je laat horen, moest laatst nog even aan je denken hoe het met jullie en Gila gaat.
Fijn dat je moed niet hebt opgegeven en het zo goed gaat
Fijn dat je moed niet hebt opgegeven en het zo goed gaat
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Fijn dat het goed gaat en je van haar geniet. Ik ben wel heel benieuwd hoe het met de allergie van je vrouw gaat.. Zij reageerde toch zo heftig op Gila als ik mij goed kan herinneren en was dat de reden tot ernstige overweging tot herplaatsen ?
- Ody
- Zeer actief
Fijn dat het zo goed gaat.
Vraag me inderdaad ook af hoe het met de allergie van je vrouw gaat?
Vraag me inderdaad ook af hoe het met de allergie van je vrouw gaat?
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
-
Stol
Fijn dat het goed gaat!
- ArCee
- Zeer actief
Op die allergie heb ik de vorige keer al gereageerd maar voor hen die het gemist hebben. Met medicijnen en hele secure hyginische maatregelen gaat het goed genoeg om ons gezin in tact te laten. Matrurlijk kan Puck niet zo intensief met haar knuffen als ik, maar daar valt med te leven. Medicijnen, goed luchten, elke dag stof zuigen, Gila eens per week (minimaal) uit kammen, zeker nu met rare weer, meteen handen en gezicht wassen als ze haar aangehaald heeft. Ik meteen wassen als ik aan haar gezeten heb. dat is een kwestie van gewenning maar gaat goed. Natuurlijk gaat het niet elke dag allemaal perfect maar zo hebben we een leefbare ituatie waarbij we allemaal happy zijn en Gila tot haar laatste snik bij ons blijft.
Dus, medicijnen en heel erg het koppie erbij houden.
-
blondie
- Zeer actief
Leuk deze update! Moest vorige week ook ineens aan je denken!
- senna en odin
- Zeer actief
Fijn dat het zo goed gaat met GilaArCee schreef:Op die allergie heb ik de vorige keer al gereageerd maar voor hen die het gemist hebben. Met medicijnen en hele secure hyginische maatregelen gaat het goed genoeg om ons gezin in tact te laten. Matrurlijk kan Puck niet zo intensief met haar knuffen als ik, maar daar valt med te leven. Medicijnen, goed luchten, elke dag stof zuigen, Gila eens per week (minimaal) uit kammen, zeker nu met rare weer, meteen handen en gezicht wassen als ze haar aangehaald heeft. Ik meteen wassen als ik aan haar gezeten heb. dat is een kwestie van gewenning maar gaat goed. Natuurlijk gaat het niet elke dag allemaal perfect maar zo hebben we een leefbare ituatie waarbij we allemaal happy zijn en Gila tot haar laatste snik bij ons blijft.
Senna hier heeft in maart een knie operatie gehad en in de niet geopereerde poot/heup heeft hij ook HD en artrose. Vooralsnog kan hij zonder pijnstilling maar zodra hij pijn aangeeft dan krijgt hij die ook. Tramadol heeft hij ook gehad voor zijn knie dus dat is er inderdaad ook voor dieren
En misschien een schrale troost voor Puck.....zoals zij moet leven met Gila moet ik het hier ook doen met mijn honden. Dus inderdaad handen wassen na aaien, veel stofzuigen en dweilen, luchten en medicatie. Allemaal heel herkenbaar en ik zou het geen dag anders willen als ik mijn honden daardoor zou moeten missen
Groetjes Belinda

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en Gila
Het lijkt me een hele opgave om zo bewust met hygiëne etc. bezig te moeten zijn, maar echt top dat je vrouw dit wil en kan doen, zodat jullie hopelijk nog heel lang van Gila kunnen genieten!
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Goed bericht 
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Leuk om te horen dat het goed gaat. Je klinkt veel optimistischer dan eerder, vind ik. Gewoon dapper doorgaan!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie!!
Keep up the good work
Keep up the good work
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Fijn om te lezen Renee, leuk dat je het even laat weten. Ik hoop dat het nog heel lang goed met jullie mag gaan. 
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Fijn dat het goed gaat door o.a. het gebruik van de tramadol. Ik zelf slik al een aantal jaren tramadol, maar heb het gebruik ervan geminimaliseerd. Ik word er zo vermoeid door dat ik bijna loop te slapen. Heeft het gebruik er van geen invloed op het gedrag van je hond?
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Oh fijn dat het met alle voorzorgsmaatregelen goed te doen is voor je vrouw.. ..
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Wat fijn, te lezen dat het zo goed gaat, en Gila bij jullie kan blijven. 
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

- ArCee
- Zeer actief
Ik denk dat Gila van de tramadol heel int begin wat misselijk werd maar dat duurde maar even. Nu merken we niets negatiefs aan haar, integendeel. Zelf slik ik het ook af en toe zonder bijwerkingen.
Qua hygine heeft Puck er ook baat bij, want ik help haar, nog meer als voorheen, om de boel schoon te maken en daar heeft ze geen moeite mee haha.
Zal van het weekend wat nieuwe foto's updaten zodat jullie weer een goed beeld van onze mooie meid hebben.
Goed weekend allemaal.
Qua hygine heeft Puck er ook baat bij, want ik help haar, nog meer als voorheen, om de boel schoon te maken en daar heeft ze geen moeite mee haha.
Zal van het weekend wat nieuwe foto's updaten zodat jullie weer een goed beeld van onze mooie meid hebben.
Goed weekend allemaal.
- ArCee
- Zeer actief
Ik zou wat update foto's van onze kleine meid laten zien.
Hier ligt ze in vol ornaat op haar fivorate plek, bovenop haar bench, alles overziend en mooi door het raam alles in de peiling houden, lekker ding

Pappa's mooie meid!!

Spelen met bal of stok, helemaal het einde.

Zelfs een zak is leuk.

Ze is nu net gewassen, net door het bos heen gelopen, en sloot in, sloot uit met een Boerboel mannetje van 14 maanden (waar Gila al 3 x in pastte) maar helemaal leuk.......en smerig dus!
Ze ziet er goed uit, of niet dan??
Hier ligt ze in vol ornaat op haar fivorate plek, bovenop haar bench, alles overziend en mooi door het raam alles in de peiling houden, lekker ding

Pappa's mooie meid!!

Spelen met bal of stok, helemaal het einde.

Zelfs een zak is leuk.

Ze is nu net gewassen, net door het bos heen gelopen, en sloot in, sloot uit met een Boerboel mannetje van 14 maanden (waar Gila al 3 x in pastte) maar helemaal leuk.......en smerig dus!
Ze ziet er goed uit, of niet dan??
-
Muk
Re: Gila en ik, we gaan helemaal goed met foto UPDATE!
Ze ziet er zeker goed uit! Leuke foto's. 
- Noes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Korthaar
Super dat het zo goed gaat... En wat een mooie hond!
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat een prachtige dame!
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ze ziet er heel goed uit