Wat voor informatie over de Heilige Birmaan dametjes:
Tessa is een sealpoint dametje van 3 jaar, heeft 2 fantastische nestjes op de wereld gezet en is nu aan het genieten van haar castratenleven.
Tessa ziet er al zooooooooveel beter uit.. Echt, wát een verschil. Ik ben zo blij dat ik haar heb laten castreren.
Haar contrast is alweer zo mooi. Ze had totaal geen vacht meer en het witte was bruinig, haar pointkleur was weg en ze was mager. Nu weer lekker vol, veel vacht, wítte vacht en d'r pointkleur komt weer terug!
Tessa heeft héél veel lol met Iepie, ze spelen de hele dag door. Als Tessa in de speeltunnel zit, springt Iepie erbovenop en zorgt ervoor dat Tessa er niet meer uit kan.

Lenthe wil nooit op de foto, ze kan wel leukere dingen bedenken. Toch een paar gelukte van de duffe Lenthe, de Chocolatetabbypoint mama van Iepie.

"Mag ik nu eens op de foto???"

En baby Iep, de lilactortiepoint fluffy. Inmiddels alweer 7 maand oud, 3.3 kg en met stip de meest bijzondere kat die ik ooit heb meegemaakt. Wát een knuffel, wát een ouwehoer, wát een kletskont. Heerlijk!!
De laatste show is ze 2e geworden van haar groep. Haar zusje is afgelopen zondag op een andere show Best of Best Birmanen geworden!!

Het valt vast niet op dat ik smoorverliefd op ze ben...

[/url]