Ik niks met katten heb??laeken schreef:De symapthie druipt er weer vanaf. Dat jij niks met katten hebt is duidelijk. "Die beesten" zijn voor anderen wel belangrijk. Ik zou me er gewoon niet mee bemoeien als je er niks van begrijpt.Neeltje schreef:En wat dan betreft alle zwerfkatten in Nederland?? Moeten wij die dan ook door andere landen laten adopteren? De oudjes vinden de zwerfkatten zielig en voeren ze iedere dag volop. Er zijn hier wijken in Eindhoven waar het stikt van die beesten.kooi schreef:Precies, lange adem.....en de wens om er wat aan te veranderen, is ook een cultureel gegeven, in dat soort landen worden die zwerfdieren gehaat en mishandeld.
( "Dogs.....no good dogs.....")
En een heel klein clubje liefhebbers werkt zich uit de naad aan opvang, verzorging en adoptie naar westerse landen.

Toch weer heel duidelijk hoe weinig je van mensen weet via een forum want ik heb toch echt 26 jaar katten gehad. Heeft hier ook op het forum gestaan wel tig keer. Maar goed, volgens jou heb ik niets met katten, prima. De oudste heeft zelfs op de voorkant van het blad Dier en Arts gestaan

En dit is niet nagemaakt, maar echt.