Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is dat nou weer???
Moderator: moderatorteam
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Wat is dat nou weer???
Cena is de Biène en Henk is de Numa, denk ik. Henk is zwerver geweest, dus je zou denken dat hij alles naar binnen werkt maar nee, meneer blieft geen groenten, geen fruit en geen voedsel waar hij ook maar enige moeite voor moet doen. Sommige dagen is hij zo lui (tis echt een Griek) dat hij zelfs zijn brokken niet mot.
Kippenkarkassen, schapenpens, zalmkoppen, gedroogde vis, bullepezen, meneer moet het niet! Te veel moeite... Zelfs een dentastick is eigenlijk al te veel gevraagd. Lamme tak!
Kippenkarkassen, schapenpens, zalmkoppen, gedroogde vis, bullepezen, meneer moet het niet! Te veel moeite... Zelfs een dentastick is eigenlijk al te veel gevraagd. Lamme tak!
RIP Cena
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Ik moet toch steeds wel lachen om Jan met zijn brood.renee-uk schreef:dat zou jan net andersom doen, hamburger is niet zo belangrijk, maar dat brood verdedigt ie met zn levenblondie schreef: Zij mocht het brood wel van hem hebben nadat hij de hamburger ertussenuit had gevist.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat is echt het lekkerste van het lekkerste voor jan, nou ja ik heb nooit gezegd dat ie normaal is toch?Yai schreef:Ik moet toch steeds wel lachen om Jan met zijn brood.renee-uk schreef:dat zou jan net andersom doen, hamburger is niet zo belangrijk, maar dat brood verdedigt ie met zn levenblondie schreef: Zij mocht het brood wel van hem hebben nadat hij de hamburger ertussenuit had gevist.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
renee-uk schreef:dat is echt het lekkerste van het lekkerste voor jan, nou ja ik heb nooit gezegd dat ie normaal is toch?Yai schreef:Ik moet toch steeds wel lachen om Jan met zijn brood.renee-uk schreef:dat zou jan net andersom doen, hamburger is niet zo belangrijk, maar dat brood verdedigt ie met zn levenblondie schreef: Zij mocht het brood wel van hem hebben nadat hij de hamburger ertussenuit had gevist.
Blijft leuk!

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Finn boeit brood niet, tenzij ik er boter op heb gesmeerd. Of vandeweek blauwe schimmelkaas, toen mocht Bluf ook in een wijde bocht om hem heen want dat was van hem!renee-uk schreef:dat is echt het lekkerste van het lekkerste voor jan, nou ja ik heb nooit gezegd dat ie normaal is toch?Yai schreef:Ik moet toch steeds wel lachen om Jan met zijn brood.renee-uk schreef:dat zou jan net andersom doen, hamburger is niet zo belangrijk, maar dat brood verdedigt ie met zn levenblondie schreef: Zij mocht het brood wel van hem hebben nadat hij de hamburger ertussenuit had gevist.
Maar dan ligt hij nog eerst die kaas ervanaf te likken
Bluf die wist volgens mij niet eens dat er lekkere kaas op zat, hap, slik, weg.
- renee-uk
- Zeer actief
nee er hoeft niks op van jan, liever niet zelfs
droog brood moet het zijn

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
blondie
- Zeer actief
Rare hond.renee-uk schreef:nee er hoeft niks op van jan, liever niet zelfs
- renee-uk
- Zeer actief
maar wel liefblondie schreef:Rare hond.renee-uk schreef:nee er hoeft niks op van jan, liever niet zelfs

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Hier krijgen ze wel eens een soepstengel. En die knagen ze dan net als een botje, tussen de poten, krr krr krr, ze nibbelen het echt stukje voor stukje. Zo schattig vind ik dat. Maar wel een beetje on-honds, haha.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kiki is gewoon een wandelende Kliko 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Vannacht had ie ineens weer een stuk in zijn bek, terwijl de kennel dicht was. Blijkbaar had ie dus nog ergens in de tuin een stuk verstopt.
Dus dat vanmorgen ook maar in de kennel erbij gegooid.
Net gekeken, er lagen nog 2 stukjes. 1 stukje heeft Biène snel gejat (hap, kraak, slik, weg) dus hij heeft nog 1 stukje.
Hij gromde wel heel hard naar Biène (potver, da's van mij
) maar Biène was heel snel 
Dus dat vanmorgen ook maar in de kennel erbij gegooid.
Net gekeken, er lagen nog 2 stukjes. 1 stukje heeft Biène snel gejat (hap, kraak, slik, weg) dus hij heeft nog 1 stukje.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017