Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Elmo/maureen schreef:Ik dacht dalmaten puppies te zien
maar deze zijn ook erg leuk
Haha, dat had ik ook leuk gevonden hoor. Dalmaten puppies
Ik ook
Voordat ik bij Enzi ging kijken heeft de Dalmaat ook door mijn hoofd gespookt. Alleen vriendlief was daar toch iets minder gek van en is het toch een Ridgeback geworden. Ik roep altijd: 'leuk een stippelvriendinnetje voor Enzi!' maar dan krijg ik alleen maar boze blikken toegeworpen foto's van Elmo laten zien helpt ook al niet om hem te overtuigen.
Elmo/maureen schreef:Ik dacht dalmaten puppies te zien
maar deze zijn ook erg leuk
Ik ook
Voordat ik bij Enzi ging kijken heeft de Dalmaat ook door mijn hoofd gespookt. Alleen vriendlief was daar toch iets minder gek van en is het toch een Ridgeback geworden. Ik roep altijd: 'leuk een stippelvriendinnetje voor Enzi!' maar dan krijg ik alleen maar boze blikken toegeworpen foto's van Elmo laten zien helpt ook al niet om hem te overtuigen.
Wij hebben ook getwijfeld tussen een dalmaat en een ridgeback Alleen was ik al heel lang gek van de dalmaat Dus werd het die. Ik vond trouwens (Elmo heeft een tijdje 'les' gehad samen met een RR) ze qua gedragingen/spel gedrag erg op elkaar lijken Ook wel qua bouw Dus dat kan best wel
Meghan schreef:
Ik ook
Wij hebben ook getwijfeld tussen een dalmaat en een ridgeback Alleen was ik al heel lang gek van de dalmaat Dus werd het die. Ik vond trouwens (Elmo heeft een tijdje 'les' gehad samen met een RR) ze qua gedragingen/spel gedrag erg op elkaar lijken Ook wel qua bouw Dus dat kan best wel
Wat toevallig Ze lijken inderdaad op elkaar, ik geloof zelfs dat er in de Ridgeback dalmatenbloed zit. Dacht dat ergens een keer te hebben gelezen en qua gedrag, als ik af en toe die uitdrukkingen op de kop van Elmo zie moet ik zo lachen omdat ik Enzi daar echt in herken.