Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een gedragstherapeute gezocht rondom Arnhem
Moderator: moderatorteam
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Een gedragstherapeute gezocht rondom Arnhem
En dat betekend dus dat het niet voor mijzelf is. Mijn nichtje vroeg via facebook of iemand een goede gedragtherapeute wist. Nu woon ik aan de andere kant het land en weet geen specifieke goede namen aan die kant van het land (wel organisaties, maar ze hoord ook graag goede ervaringen)
Waar heeft ze het voor nodig. Ze had drie honden een teef is overleden. Nu heeft ze nog een stafford reu en een aussie reu. Dit gaat niet goed. Ze zijn 8 en 9 jaar. Ze heeft heel helder dat het misschien alleen kan om 1 van de twee te herplaatsen, maar goed ze zijn niet de jongste meer. De zou dan de stafford herplaatsen. De stafford heeft ook last van wat ze zegt, zenuwachtig en neurotisch gedrag, dus daar moet dan ook iets mee. Maar als het goed opgelos kan worden, dan houd ze ze natuurlijk graag. Beide dieren zijn er gewoon vanaf pup.
Maar goed het zal volgens haar vooral voor de stafford zijn dat ze hulp nodig heeft. Dus wie heeft ervaringen in en om Arnhem en kan mij van namen voorzien?
Ik ken de honden verder niet, dus het verhaal is puur van wat ik van mijn nichtje heb vernomen.
Waar heeft ze het voor nodig. Ze had drie honden een teef is overleden. Nu heeft ze nog een stafford reu en een aussie reu. Dit gaat niet goed. Ze zijn 8 en 9 jaar. Ze heeft heel helder dat het misschien alleen kan om 1 van de twee te herplaatsen, maar goed ze zijn niet de jongste meer. De zou dan de stafford herplaatsen. De stafford heeft ook last van wat ze zegt, zenuwachtig en neurotisch gedrag, dus daar moet dan ook iets mee. Maar als het goed opgelos kan worden, dan houd ze ze natuurlijk graag. Beide dieren zijn er gewoon vanaf pup.
Maar goed het zal volgens haar vooral voor de stafford zijn dat ze hulp nodig heeft. Dus wie heeft ervaringen in en om Arnhem en kan mij van namen voorzien?
Ik ken de honden verder niet, dus het verhaal is puur van wat ik van mijn nichtje heb vernomen.

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Re: Een gedragstherapeute gezocht rondom Arnhem
http://www.conwenna.nl/ in Andelst (kwartiertje rijden van Arnhem af).

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
http://www.hondenschooldelaar.nl/honden ... eiding.htm
Zit in Arnhem zelf en heeft opgeleide therapeut, volgens de nieuwste inzichten in hondengedrag.
Zit in Arnhem zelf en heeft opgeleide therapeut, volgens de nieuwste inzichten in hondengedrag.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Ik heb destijds hedy van hondsezaken.nl ingeschakeld. Zij zit naar mijn weten ergens in de buurt van arnhem. Goed degelijk advies, goede (na) begeleiding. Ben haar na 7 jaar nog dankbaar!
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- Dazzlie
- Actief
Ik ken haar zelf, en heb hele goede ervarigen met haar. Heb daar zelf jaren getraind, en ze is erg deskundig en betrokken.Ma-Rianne schreef:http://www.hondenschooldelaar.nl/honden ... eiding.htm
http://www.hondenschooldelaar.nl/index.htm
De link klopte niet.
Ik zie trouwens net dat ze iemand in dienst heeft genomen als gedragstherapeute, ik heb alleen ervaring met Jolein, de eigenaresse.
Alle vertrouwen dat ze iemand in dienst heeft genomen die volgens haar eigen methode werkt.
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Volgens mij werkt Alexandra Wilkinson samen met hondenschool de Laar. http://www.ikwileenbravehond.nl/.Dazzlie schreef:Ik ken haar zelf, en heb hele goede ervarigen met haar. Heb daar zelf jaren getraind, en ze is erg deskundig en betrokken.Ma-Rianne schreef:http://www.hondenschooldelaar.nl/honden ... eiding.htm
http://www.hondenschooldelaar.nl/index.htm
De link klopte niet.
Ik zie trouwens net dat ze iemand in dienst heeft genomen als gedragstherapeute, ik heb alleen ervaring met Jolein, de eigenaresse.
Alle vertrouwen dat ze iemand in dienst heeft genomen die volgens haar eigen methode werkt.
Alexandra is heel goed!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012